Wesprzyj nas i przeglądaj Hejto bez reklam

Zostań Patronem
Updejt pieseła.

Młoda wczoraj była mocno zestresowana, dwa razy rzygała w aucie (na szczęście drugi raz już jak dojechaliśmy i zdążyłem ją wystawić na parking xd). Trochę zwiedzała mieszkanie, ale przez pierwsze kilka godzin koczowała pod drzwiami i w rogu korytarza, gdzie był kocyk i torba, na których spala w aucie. Teraz te fanty wylądowały w kartonie, który robi za jej tymczasowy kojec. Wczoraj nie chciała ani razu się załatwić, więc baliśmy się niespodzianki, ale nastawiłem budziki na 5 i nawet nie miała zamiaru się zwlekać z wyra xd później moja kobita ją wzięła na krótki spacer i młoda załatwiła co miała załatwić (ponoć szczała bardzo długo xD).

Dzisiaj już znacznie, znacznie lepiej. Sama do nas przychodzi, chodzi za nami po mieszkaniu (trzeba będzie popracować, żeby umiała zostawać sama), daje znać jak musi wyjść na dwór. Trochę śmieszne bo sra na raty xD za to nauczyła się, że jak wychodzimy to warto zrobić siusiu.

Powoli włącza się jej instynkt do zabawy, wprawdzie póki co chce podgryzać nasze ubrania i kołdrę, ale bardzo szybko nauczyła się co znaczy "nie", też na spacerach wie, że to oznacza, że tam nie idziemy. Zaczyna się za to bawić sznurkiem i piszczącą zabawką, które kupiliśmy - duży plus

Z minusów nie lubi smaczków, które kupiliśmy, w miesce od rana leży kawałek, który jej chciałem dać xD za to zwykle żarcie jej tak smakuje, że działa jako smaczki (frolic póki co, jutro kupię karmę dla szczeniaków bo nie było w sklepie).

Młoda to jakiś mix terriera i psa pasterskiego (jeśli miałbym oceniać to wygląda jak krzyżówka rat terriera i owczarka australijskiego lub dowolnego innego z ciapkami). Bardzo szybko się uczy i bardzo szybko ogarnęła gdzie jest nasz teren, bo od razu poszczekuje na sąsiadów za oknem, a jak zobaczyła kota to burkala na okno następne kilkanaście minut xd

Ogólnie większość czasu śpi i wygląda słodko

#psy #pokazpsa #maxispam
72a503dc-0407-4791-b18d-21b9b405f2cf
85bf6500-8a53-4dbf-9fd8-d9c983af6600
5f9e2daf-06f4-45f2-bd57-c078298f1c18
6a232059-9a59-4a29-889b-315e82855b7f
ecf80f0e-bf52-4414-8829-bb8fc080a831
Hoszin

@maximilianan bardzo fajny pieseł. (ʘ‿ʘ)

quagmire_rod

@maximilianan super czytać jak się wzajemnie poznajecie i że dajesz psu być po prostu psem w pieskim świecie pieskie sprawy pieskie życie i zabawy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bojowy_Agrest

ale fajny pieseł, wygłaszcz ją ode mnie

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

• Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
Wytłumaczy mi ktoś, jaki sens jest tego wpisu, tej dziennikarki TVP?

W kraju, gdzie 99% ludzi jest biała, najwięcej przestępstw popełniają Biali. Czy to oznacza, że musimy sprowadzać imigrantów, by te statystyki "zaciemnić"?

Polska ma bardzo niski wskaźnik gwałtów.
Oczywiście nadal wysoki-bo ten wskaźnik powinien wynosić 0. Ale bądźmy realistami, pojeby były, są i będą zawsze.

#polska #gwalty #feminizm #europa #telewizja
Klopsztanga userbar
10ce9778-d27c-48ea-9412-ce4f0847df6b
804056db-8f95-40a3-8bfc-a6802e7852c8
smierdakow

O tych statystykach można się kłócić bez końca, ale patrząc z innej strony ja mam trochę dość tej narracji o zagrożeniach dla kobiet, przez to serio panuje jakiś masowy strach wśród kobiet, który wcale nie ma aż takich podstaw

PlastikowySmith

Statystyki gwałtów są subiektywne, jedne kraje liczą do statystyki zgłoszenia, a niektóre dopiero jak sprawa trafi do sądu. Niektóre liczą gwałt zbiorowy jako jedno wydarzenie. Albo np. jak w przypadku Andrzej Ś. słynnego gwałciciela z Wrocławia, to poszedł siedzieć za 20 gwałtów ale sam opisał ok. 100, a czytając jego notatnik było jeszcze więcej. No ale poszedł na układ, też na rękę było Policji szybko sprawę zamknąć.

Generalnie takie porównywanie liczb między krajami, które mają całkiem inne prawa są bezsensowne.

Anteczek

Proste pytanie: czy mężczyzna wychowany w kulturze w której kobieta to podczłowiek bez praw i wolności, który służy tylko do zaspokajania chuci mężczyzn, ma większe prawdopodobieństwo, że zgwałci kobietę niż mężczyzna wychowany w kulturze w której takie zachowanie jest postrzegane negatywnie? Dziękuję za uwagę.

Wszystko domknięte, więc zostawię was z ostatnią na jakiś czas ciekawostką, kontynuując nasz wieczorny motyw. To co niżej widzicie nazywane jest Morską Owieczką (Costasiella kuroshimae), a jest ślimaczkiem, który żyje głównie w wodach Azji.

Costasiella kuroshimae są zdolne do fizjologicznego procesu zwanego kleptoplastią, w którym zachowują chloroplasty z glonów, którymi się żywią. Wchłanianie chloroplastów z glonów umożliwia im następnie pośrednie przeprowadzanie fotosyntezy.

--------------------------------------
I cyk, kradnę tag #azjatyckaowca na odchodne, bo pasuje, a bojowy i tak śpi i go nie używa. xD
#sowietetate #ciekawostki #slimaki #azja
f16d9cea-c2b8-447a-b606-bfb135700c12
c995a11a-77d8-45d2-a36a-8b3a06ba43ea
c36f01d9-ec8e-4c62-9bd5-b14d9661a7d3
aed15cd3-cee3-4b65-a98b-875175e5268d
aa2bea51-fadf-4430-bcee-1eeff358456a

Pora sprawdzić jakim magiem jesteś! Napisz w swoim telefonie "Rzucam zaklęcie" i zobacz co podpowiada Ci autouzupełnianie. Ja mam całkiem spoko czar: "Rzucam zaklęcie do czyszczenia rąk bez mydła".
#glupiehejtozabawy #heheszki #czary #magia #f4f #bekaztelefonow #zaklecia #twojastaratarociara
132qwe

@BilboBagosz rzucam zaklęcie które powoduje że nie ma w sobie są w stanie idealnym do domu i żebyś się nie tylko o to że nie ma w sobie są w stanie idealnym do domu i żebyś się nie tylko o to że to nie jest to że to nie jest to że to nie jest to że to nie jest

Dzielny

Rzucam zaklęcie które powoduje że w tym roku to plażowanie odpada bo właścicielka ma imprezę rodzinna

Konto_serwisowe

Rzucam zaklęcie które powoduje zakrzepy

☠️

Siema,
Zapraszam na najdłuższy spacer w #piechurwedruje
---------
Szczyty: Lubań, Turbacz (Gorce)
Data: 16/17 czerwca 2023 (piątek/sobota)
Staty: 51.5km, 12h20, 1.900m przewyższeń

Trasę zacząłem z Krościenka, do którego przyjechałem busem o godzinie 20:40, kiedy jeszcze było trochę widno. Zjadłem banana, przygotowałem camelbaga i ruszyłem czerwonym szlakiem na Lubań. Niebo było ładnie zaróżowione po niedawnym zachodzie i przez dłuższy czas utrzymywało jeszcze przyjemną paletę barw.

Szło się w miarę przyjemnie, pogoda dopisywała, a co najważniejsze kondycyjnie czułem się dobrze. Po drodze minąłem kilka zadaszonych wiat w kształcie grzybów, które według mnie wyglądały raczej średnio i były mało praktyczne. O 21:30 zrobiło się już na tyle ciemno, że zdecydowałem się włączyć latarkę i reszta drogi na Lubań minęła mi na autopilocie.

Na szczyt dotarłem o 23. Przeszedłem obok obozu namiotowego, na którym nocowała niewielka grupa turystów, po czym dotarłem do wieży widokowej, na którą wszedłem po pieczątkę. Kolejnym etapem na mojej drodze była przełęcz Knurowska, do której zacząłem schodzić dość stromą, pełną luźnych kamieni ścieżką. Z tego etapu zapamiętałem dużą sowę, która dosłownie bezszelestnie przeleciała nad moją głową i zniknęła w lesie, oraz ciekawą płaskorzeźbę w drzewie, której zdjęcie dodam w komentarzu.

Dochodząc do osiedla Studzionki byłem już mocno zmęczony i głodny - do tej pory nie robiłem sobie jeszcze przerwy na posiłek. Stwierdziłem, że zjem coś dopiero w przełęczy i było to błędem, bo gdy tam dotarłem było mi już wręcz niedobrze z głodu. Na siłę wcisnąłem w siebie bułkę i batona energetycznego, popiłem dużą ilością wody, po czym ruszyłem dalej.

Podejście na Kiczorę dało mi trochę w kość i na tamtym etapie raczej włóczyłem nogami niż szedłem, ale z pozytywów niebo zaczynało się przejaśniać i niebawem mogłem zdjąć czołówkę. Liczyłem na to, że na Kiczorze zobaczę wschód, niestety pogoda postanowiła się zepsuć: zrobiło się mgliście i zaczęło nieprzyjemnie wiać, także po kilku minutach marszu musiałem założyć kurtkę.

Droga do schroniska minęła mi szybko i zanim się obejrzałem, już siedziałem w jego sieni. Zrobiłem sobie w nim dłuższą przerwę regeneracyjną, którą wykorzystałem też na naładowanie telefonu. Była już 5 i niektórzy z nocujących w nim turystów powoli zaczęli się przebudzać. Ja natomiast po 20 minutach odpoczynku ruszyłem dalej.

Na Turbaczu również przywitała mnie gęsta mgła, także nawet się nie zatrzymywałem, bo nie było po co. Schodziłem czerwonym szlakiem i ponownie, już któryś raz, ten krótki odcinek zapamiętałem jako najciekawszy, bo ścieżka była gęsto otulona drzewami, a mgła dodawała ciekawej atmosfery. Poszedłem do schroniska na Starych Wierchach i dopiero chwilę przed nim, gdzieś koło polany Pudziska, ciepłe promienie słońca zaczęły przebijać przez gałęzie. Na Starych Wierchach mgły już w ogóle nie było.

Szedłem sobie w miarę żwawo i już o 7:45 byłem w urokliwym schronisku na Maciejowej. Było zlokalizowane na wzgórzu, z którego rozciągał się piękny widok na intensywnie zieloną łąkę i znajdujące się za nią pasma górskie. Bardzo mi się tam spodobało i planuję wrócić tam z młodą.

Reszta drogi do Rabki-Zdrój prowadziła głównie otwartym terenem i nic nie chroniło przed słońcem. Całe szczęście szedłem rankiem, ale i tak czułem jak mocne promienie szybko mnie nagrzewają. Krajobrazy były w każdym razie bardzo przyjemne dla oka.

Wkrótce polna droga zmieniła się w mój ukochany asfalt prowadzący do centrum Rabki. Docierając na dworzec liczyłem się z tym, że będę musiał trochę poczekać na jakiś bus do domu, ale tego dnia los był dla mnie łaskawy i już po 5 minutach od przybycia na miejsce siedziałem w autokarze jadącym do Krakowa. Gdyby nie to, że musiałem wracać do domu, pewnie poszedłbym gdzieś jeszcze dalej, ale i tak byłem usatysfakcjonowany. Teraz liczę tylko na to, że może za jakiś rok uda mi się znów wyrwać na coś podobnego.

Trasa dla zainteresowanych.

Vintorez

@Piechur Konkret trasa

Niesamowita fotografia.
Katya, 18-letnia rosjanka stoi obok radiowozu w pobliżu Placu Czerwonego, tuż przed upadkiem ZSRR w 1991 roku. Zdjęcie wykonał Peter Turnley.
Świetnie uchwycone tło.

W opisie zdjęcia dziewczyna nazwana jest prostytutka, ale nie znalazłam żadnego innego potwierdzenia. Jest bardzo ładna, zadbana, bez śladów igieł. Źródłem jest Daily Mail,

#historia #rosja #fotografia #historiajednejfotografii
ac2289d3-f9fb-4107-9394-671e49cdfabc
Anteczek

Nie jestem specjalistą, ale ni chuja bym nie pomyślał, że to prostytutka. Ktoś ją zrobił na szaro.

Naczelnyhejterkacapow

@lurker_z_internetu no ten freedom country to niezła hipokryzja, za seks na plaży jak cię złapią idziesz do paki 🤣

To teraz sobie wyobraź, że idziesz z koleżanką za skałki, nikt nigdzie was nie widzi ale jeden przechodzień złapie, cyk telefon i masz nasrane w papierach za bzykanie swojej partnerki 🤣🤣😆 freedom my ass

pushack

@alaMAkota zaraz tam prostytutka. a może to po prostu zwyczajna ku..a.

Siedzi dwóch sędziów w pokoju. Wpada adwokat, do jednego krzyczy: Pies pana żony pogryzł psa mojej żony. Psa trzeba było operować, żona ataku dostała, albo zapłaci mi pan 10 tysięcy, albo składam pozew. Sędzia pomyślał chwilę, wyjął dziesięć tysięcy, zapłacił, adwokat wyszedł. Na to drugi sędzia pyta: Ty, czemu zapłaciłeś? Nie masz ani żony, ani psa. Na to sędzia odpowiada: Sam wiesz, sprawa do sądu trafi, różnie może być.

#prawo #dowcipy #heheszki
Z dedykacją dla @maximilianan

Dzisiaj coś tam pisakami namazała.
#starabigosamaluje
Bigos userbar
e1034144-b6bf-4834-9677-0fc00eeaeb37
Chunx

Ładny Einstein tylko czemu zielone włosy zazdrwszczam talentu

GrindFaterAnona

@Bigos klimatyczne pejzarze jej lepiej wychodzily. Namow ją zeby katedrę we mgle namalowala to kupię

ZygoteNeverborn

@Bigos Niech zmieni włosy na siwe, doda 20 kilo na mordzie i kupuję jako mój portret.

Dzień dobry w ten jakże słoneczny [gdzieniegdzie] poniedziałek!

Szybkie pytanie do naszej wspaniałej społeczności!

Jaki jest według Was najbardziej skuteczny sposób, który zniechęciłby agresywnych i potencjalnie szkodliwych społecznie migrantów przed próbą forsowania polskiej granicy?

Biorę od każdego po 100 piorunów i zaczynamy licytację! Uwaga! Nie ma złych odpowiedzi! Możecie puścić wodze fantazji, od skrajnie absurdalnych do niezwykle malowniczych i barwnych w szkarłat opisów swoich pomysłów!

No i oczywiście, udanego dnia wszystkim porządnym obywatelom!

PS Zdjęcie zupełnie niepowiązane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pytanie #poniedzialek #granica #imigranci
#polityka
lubieplackijohn userbar
0f62e521-0125-47b6-bd9a-8e19056e1380
solly

puscic disco polo na glosnikach

Anteczek

@lubieplackijohn tak serio to proste: skoro mamy bronić granicy Polski i UE skutecznie, znaczy mamy nie dopuścić, żeby ktoś nielegalnie wkroczył na nasze terytorium. Zatem zasieki, miny i strzelanie do każdego kto przekracza granicę. Dodał był automatyczne wieżyczki strzelnicze i drony patrolujące granicę 24h/dobę.

jarzyn

Ja byłbym brutalny i..

Zasadził pokrzywy

Nikt nie przejdzie

Owad jak ksenomorf. Ważka spędza większość swojego życia jako drapieżna larwa żyjąca pod wodą, polująca głównie na drobne wodne bezkręgowce, ale niekiedy także na inne larwy ważek i na małe kręgowce. W chwytaniu ofiary pomaga jej specjalny aparat, który przypomina trochę wewnętrzne szczęki ksenomorfa z Obcego.

Aparat ten, zwany maską, jest przekształconą, ruchomą dolną wargą zaopatrzoną na końcu w ruchome pazurki. Przez większość czasu maska jest złożona, przylegając do dolnej części głowy larwy. Podczas polowania larwa gwałtownie wyrzuca maskę do przodu, chwyta zdobycz za pomocą „zdalnych” pazurków, po czym błyskawicznie wciąga ją pod aparat gębowy – dzieje się to tak szybko, że większość ofiar nie ma szans odpowiednio wcześnie zareagować.

Przeszło 95% polowań larwy ważki kończy się sukcesem, co sprawia, że jest jednym z najskuteczniejszych drapieżników na świecie. Przykładowe polowanie na larwy komarów: link.

#ciekawostki #przyroda #natura #zwierzeta #owady #horror
e1783d0c-aa08-4c08-b1b6-ed902bb1fa22
088315d1-6429-4e7d-9a06-6c50060be1a7

Na wykopie posucha w #bookmeter, mało książek i praktycznie zero komentarzy. Tutaj dzieje się dużo więcej i myślałem o migracji. Nie będzie przypału, jeśli przerzucę jednego dnia ponad 20 recenzji z wykopowego bookmetera na hejtoj? Czy lepiej zostawić te stare tam a tutaj dodawać kolejne? #ksiazki #czytajzhejto
Cerber108

@mokry dodawaj jedną na 2 dni i będzie git, jak ludzie zobaczą lawinę 20, to tylko machną ręką.

l__p

@mokry przerzuć wszystko tutaj, tylko nie wszystko na raz 🙈 jak już wspominali inni 1 recenzja na dzień powinno być spoko 😎

HunteX

Uważam, że lepiej to rozłożyć w czasie.

Zamek Książ, zdjęcie "PanizDronem"

#zdjecia #dronephoto #dolnyslask #ksiaz
fe2dc4f2-f39c-429f-bcc9-8b32c9b13726
cebulaZrosolu

Fajny zamek, byłem 3 lata temu, chciałem jeszcze zamek Czocha zobaczyć ale za daleko miałem i brak czasu. Palmiarnia też fajna (wtedy jakoś chyba jak się miało bilet na zamek Książ to palmiarnia była za free czy coś takiego).

PlatynowyBazant20

Jaki kolorowy trawnik, ostatnio jak byłem to jeździła po nim autonomiczna Husqvarna i był zielony cały

Half_NEET_Half_Amazing

@nobodys

zawsze jak jestem w takich miejscach to myślę o ludziach, którzy tam mieszkali i o tym jak obrzydliwie musieli być bogaci aby to postawić i utrzymać

Czy to jest jakies troll konto,czwarta gestosc czy ja czegos nie rozumiem
#heheszki #wtf
a44a9ecd-ef89-497e-8ea4-c54ce1d4668a
Zielczan

@jajkosadzone prawie zdechłeś w szpitalu i twoim marzeniem jest zjeść kebsa od Chajzera xD

AndrzejZupa

Daje pioruna bo zrobiłeś mi dzień! ( ͡° ͜ʖ ͡°)