#youtube

9
1825

Właśnie odpaliłem na YT jakiś film z ikonką "Z dubbingiem automatycznym".

Jakie to jest gówno.

Sama jakość tłumaczenia nie powala. Oczywiście głównie jest ok, ale jak w filmie gość mówi "sugar" (bo zapomniał cukru), a tłumaczenie to: "kochanie" to mnie powaliło.

No, ale sama jakość tłumaczenia to jedno, ale głos jest tak beznadziejny, że ręce opadają.

W porównaniu do tego, co Google oferuje w np. NotebookLM, to jest dramat - po dwóch wyrazach wiesz, że to automat, a po dwóch zdaniach denerwuje cię jego intonacja (a raczej jej szczątkowa wersja) i brzmienie głosu.

Na razie zauważyłem tylko jeden taki film, który wyświetlił mi YT na głównej. Zobaczymy co będzie dalej, czy np. jak mówi kobieta, to będzie podłożony głos kobiecy, czy po prostu wszystko czyta jeden i ten sam lektor. (co zdecydowanie nie jest dubbingiem).


link, żebyście sami mogli oceniC:

https://www.youtube.com/watch?v=4dOjejZzgJA


#technologia #google #youtube

@LovelyPL u mnie pełno tego gówna od jakiegoś czasu wyskakuje, a do tego zaczęło mi wszystkie tytuły i opisy tłumaczyć, aż musiałem poszukać wtyczki, która mi to wyłączy xd

Zaloguj się aby komentować

Bardzo dobrze, że osoba z takimi zasięgami promuję open source. W ogóle po ostatnich jego filmach na yt wygląda na osobę która juz wygrała w życie, my wciąż gramy.

Zaloguj się aby komentować

To że #youtube wrzucił te automatyczne tłumaczenai to jest k⁎⁎wa dramat. Nie można tego wyłączyć jeśli twórca tego nie wyłączy dla filmu.

Z drugiej strony może zniechęcą mnie do totalnego porzucenia tej platformy i nie będę tracił czasu na patrzenie co robią inni i poświęcę ten czas na coś pożytecznego.

#angielskiztuskiem


Ten filmik ze screena ma tytuł: This table has a secret xD

3b3196a5-8bc0-4c8b-802c-d58007de27b9
owczareknietrzymryjski userbar

@owczareknietrzymryjski mi się dodatkowo na głównej pokazuje jakieś ai gówno z włączonym automatycznym tłumaczeniem (pewnie z ruskiego) z pojedynczymi wyświetleniami. Aktualnie ta platforma robi wszystko aby przestać z niej korzystać. Z innych usług od google już dawno przestałem korzystać albo nie korzystałem wcale.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

#boty #youtube #pytaniedoeksperta


Ma ktoś pomysł, po co są tego rodzaju boty na YT? Liczą na to, by ktoś im pisał DMy? Bo chyba nie są od siania optymizmu i dobrej atmosfery.

0ee60a07-26f3-427d-b091-475b83400fcd

@TRPEnjoyer komentowanie to engagement. Engagement to przychylne spojrzenie ze strony algorytmu. Przychylne spojrzenie ze strony algorytmu to większe zasięgi. Zasięgi to wyświetlenia, a wyświetlenia to pieniądze


A jak jakiś tuman trafi przez większe zasięgi to i dla optymizmu i miłej atmosfery

Zaloguj się aby komentować

Legendy Pierwszego Imperium od Sullivana wciągnąłem na jednym tchu - bardzo dobrze się to czyta.


Eriksona i Malazańską przeczytałem jakieś 10 lat temu, pamiętam wątki jak przez mgłę i bardzo chciałbym aby kiedyś zrobili serial na podstawie tego uniwersum.


Teraz przeczytałem Pół Króla - dobra książka, zgadzam się z oceną, która ostatnio tutaj wylądowała. Kupię chyba sobie pozostałe tomy i skończę całość.

Zaloguj się aby komentować

Jako, że wpis @Deykun o omijaniu reklam na #youtube wam się spodobał, to przedstawię mój sposób na omijanie reklam i działanie Youtube w tle i z zablokowanym ekranem na telefonach z #android

Bardzo prosty zabieg. Nie trzeba się męczyć z Youtube Vanced (który w sklepie play nie jest dostępny), martwić o aktualizacje filtrów czy samego programu, bo jest on normalnie dostępny na Google Play.

Wystarczy Opera na telefonie.

Wybaczcie jakość i całą resztę, nie jestem Youtuberem.

Mam nadzieję, że ktoś skorzysta. Ja to stosuję od lat z powodzeniem.


https://youtube.com/shorts/vlQPaM2JUy8

Vanced robi to samo, możesz komentować, używać w tle, plslusować, robić playlisty i masz spnsorblocka.


Jeśli ktoś twierdzi, że wejście na stronę, pobranie menadżera i postępowanie według instrukcji jest dla niego za trudne to i Opery nie ogarnie.

Revanced używam od lat, ale pojawiła się nowe chujostwo pt. automatyczne tłumaczenie przez AI dźwięku. Nie wiem jak to gowno wyłączyć. Nie trzeba się męczyć wystarczy zainstalować revanved manager i pobrać apk yt po czym zainstalować. Całość trwa 5 min...

Zaloguj się aby komentować

Miałem wpis na wykopie "jak lepiej j⁎⁎ać youtube" który zawsze był na górze po wpisaniu tego w Google, ale teraz go nie mogę zwyczajnie przeczytać, bo od 18 i się zaloguj, trzeba JS wyłączać. Więc repostuję, bo często na nowym sprzęcie tego szukam gdy potrzebuję lepiej j⁎⁎ać YouTube.


Na hejto też było ale bez krytycznych słów kluczowych: https://www.hejto.pl/wpis/przydatne-rozszerzenia-do-youtubea


Jak lepiej j⁎⁎ać YouTube. Część 1/1 - Wtyczki (reposted)


Unhook

Szukasz "czemu wyszukiwarka google to gówno" na youtubie i w rezultach połowa "wyników" to rekomendacje "co obejrzeć dalej?" nie powiązane z tym czego szukasz. Ta wtyczka pozwala je usunąć. Podobnie jak tab "trending" czy jak to się tam zwie dla domyślnego raka na YT.

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/youtube-recommended-videos/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/unhook-remove-youtube-rec/khncfooichmfjbepaaaebmommgaepoid - Chrome


Clickbait Remover

Wywala wykrzywione mordy, można wybrać czy miniaturka ma być z początku, środka lub końca wideo, nie ma wtedy wykrzywionej mordy - czasami w miniaturce jest słowo o którym jest film a w opisie jest clickbait "Znasz to słowo?" i nie wiadomo do końca o czym jest filmik po zamianie miniaturki, ale lista jest mniej popierdolona tak czy siak, dodatkowo pozwala zamienić krzykliwy "GóWno O TyTuł FILMU" w "gównoo tytuł filmu".

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/clickbait-remover-for-youtube/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/clickbait-remover-for-you/omoinegiohhgbikclijaniebjpkeopip?hl=pl - Chrome


Return YouTube Dislike

Przywraca licznik przy "nie lubię".

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/return-youtube-dislikes/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/return-youtube-dislike/gebbhagfogifgggkldgodflihgfeippi - Chrome


SponsorBlock

YouTuber mówi "to wideło sponsuje squarespace", ludzie zgłaszają od kiedy do kiedy to mówi i tobie automatycznie przewija ten fragment.

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/sponsorblock/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/sponsorblock-for-youtube/mnjggcdmjocbbbhaepdhchncahnbgone - Chrome


Video Speed Controller

Pozwala oglądać wideo szybciej (nie tylko na YT, ale też Netflix, Prime Video etc.), na YT działa z dźwiękiem do x4. Ja mam na klawisze w klawiaturze więc bardzo wygodne. Na niektórych stronach da się czasami przyśpieszyć reklamy jeśli adblock ich nie zabił.

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/videospeed/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/video-speed-controller/nffaoalbilbmmfgbnbgppjihopabppdk - Chrome


BlockTube

Czarna lista dla kanałów. Pozwala zablokować kanał i ten się nie wyświetli ponownie. (warto zwrócić uwagę, że YT ma własne opcje pod 3 kropkami w kaflu i możemy mu powiedzieć, że nam się coś nie podoba)

https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/blocktube/ - Firefox

https://chrome.google.com/webstore/detail/blocktube/bbeaicapbccfllodepmimpkgecanonai - Chrome


Adblock

Duh.


#youtube #dodatki #wtyczki #dodatkideykuna

7abf8afd-dfc9-4255-acaa-d912111d7ba5

A jeszcze row fixer żeby z powrotem mieć normalną ilość filmów na głównej... ja jebe jaka ta platforma się robi ujowa bo chca na siłę cżłowieka "uszczęśliwić" zamiast dac mu opcje w ustawieniach.

Zaloguj się aby komentować

#hejtopomusz


Jak wiadomo #sieci komórkowe znacznie zwiększyły limity internetu i poluzowały cugle w pobieraniu. W tym przypadku podpisywanie umowy z lokalnym #isp nie ma sensu, bo nie używam sieci do grania ale przeglądania czy oglądania #youtube bądź #cda W tym momencie udostępniam #internet dla #laptop ale w szafce leży stary #router #tplink wr740n i teraz pytanie


Kiedyś tam wgrałem zamienne oprogramowanie. Czy dałoby sie tak zrobić że podłączam go przez #usbc #telefon ?


Wtedy i by sie ładował i by udostępniał internet do routera, tak sobie myślę że będzie... ale czy jest to możliwe??

Ten router to niestety nadaje się do skansenu, używkę pewnie za 10-15 zł by się znalazło.

Z nowoczesnym routerem choćby z WiFi 5 (802.11ac), USB 3.0 (inaczej ograniczy się do 0,5 A, co będzie mało) dałoby radę, nawet w 100 zł by się zamknęło. Jest też dużo używanych routerów z modemem LTE, wkładasz SIM i działa.

Zaloguj się aby komentować

ok, chyba znalazłem. Z tego co ustaliłem to nie da się całkowicie wyłączyć tego cholerstwa ale da się manualnie zmienić język na oryginalny. Po uruchomieniu filmu klikamy trybik (ustawienia) i wybieramy "ścieżka dźwiękowa" i tam powinna być opcja z dopiskiem "oryginalny".

Zaloguj się aby komentować

Wydałem 90zł na roczne konto youtube premium, wiem pewnie dało się taniej kiedyś nawet teraz ale działać działa.

Mam youtuba i yt music zamiast spotify i elegancko się sprawdza na pc i telefonie.

Nie podaje dokładnie linka ale kupiłem na Kinguin konto przyszło praktycznie od razu, logujemy się pierwsze co dodajemy telefon i awaryjnego emaila a potem hasło.

#youtubepremium #youtube

dd36875c-5867-46a7-b487-0aa28761bf8f

@ParisPlatynov gdzie jest tak tanio ? Te słynne kody? Bo ja myślałem że to skam. I co tydzień place 3 dychy chyba

Zaloguj się aby komentować

@lurker_z_internetu wystarczy zmienić domyślny język youtuba na angielski by tytułów nie tłumaczyło i jak raz wyłączysz dubbing w ustawieniach filmu, to w kolejnych już nie dodaje tego gówna

Zaloguj się aby komentować

@ogorki-i-kielbasa dodaj #kanalzero i #youtube do posta, bo tu większość osób nie chce widzieć twórczości Stanowskiego. Co do pytania to się nie wypowiem, bo nie mam pojęcia.

Zaloguj się aby komentować

Co za debil wpadł na pomysł by włączyć automatyczny dubbing na #youtube

Już wczoraj mnie ku⁎⁎⁎ca brała przez tłumaczone tytuły, a teraz to gówno

I jeszcze się tego wyłączyć nie da xD

Musiałem zmienić lokalizację na Brytanię

Ja pitolę

Yt to nic xd czasami szukam czegos w google i info tylko na, ha tfu, reedicie gdzie mi maszynowo tlumaczy na fr po IP, upraszczanie swiata dla intelektualnje ograniczonego bydla.

Ja widzę jakieś ruskie gówno skierowane do naszych debili tłumaczone maszynowo. Co ten podkarpacki ip robi z algorytmem

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

#youtube #adblock #opera


pany problem jest, sory, ze po angielsku ale predzej oszaleje niz napisze to jeszcze raz myszka na klawiaturze ekranowej


hello, idk if its best subforum to ask but i have to try. Youtube start fight against ablocker yesterday and now it almost stop working on opera browser (Pc), moves load forever, shorts autoscroll 1 by 1 without even start single 1. Any idea how to fix it? before some! say buy premium, i payed for it for almost 5 years, too expensive for too little, I'm off to buy premium again so I can find out without ads that the sponsor of the episode is Nord VPN, Letyshop and another crappy game.

uBlock Origin

uBlock Origin

An efficient blocker: easy on memory and CPU footprint, and yet can load and enforce thousands more filters than other popular blockers out there. Usage: The big power button in the popup is to permanently disable/enable uBlock for the current web site. It applies to the current web site only, it is not a global power button. *** Flexible, it's more than an "ad blocker": it can also read and create filters from hosts files. Out of the box, these lists of filters are loaded and enforced: - EasyList - EasyPrivacy - Peter Lowe’s Ad server list - Online Malicious URL Blocklist More lists are available for you to select if you wish: - Fanboy’s Enhanced Tracking List - Dan Pollock’s hosts file - MVPS HOSTS - Spam404 - And many others Of course, the more filters enabled, the higher the memory footprint. Yet, even after adding Fanboy's two extra lists, hpHosts’s Ad and tracking servers, uBlock still has a lower memory footprint than other very popular blockers out there. Also, be aware that selecting some of these extra lists may lead to higher likelihood of web site breakage -- especially those lists which are normally used as hosts file. *** Without the preset lists of filters, this extension is nothing. So if ever you really do want to contribute something, think about the people working hard to maintain the filter lists you are using, which were made available to use by all for free. *** Free. Open source with public license (GPLv3) For users by users. Contributors @ Github: https://github.com/gorhill/uBlock/graphs/contributors Contributors @ Crowdin: https://crowdin.net/project/ublock *** Project change log: https://github.com/gorhill/uBlock/releases

Opera add-ons

Zaloguj się aby komentować