Oesuuuu, jaka ulga. Znów da się korzystać z YouTube.
Tytuły filmów jeszcze jakoś przeżyję...
#youtube #gownowpis



Oesuuuu, jaka ulga. Znów da się korzystać z YouTube.
Tytuły filmów jeszcze jakoś przeżyję...
#youtube #gownowpis



Zaloguj się aby komentować
Witam! Przygotowałem wideorecenzję (choć trochę w formie eseju) o „Silmarillionie”. Jeżeli ktoś ma ochotę obejrzeć/posłuchać i być może dowiedzieć się czegoś nowego, to zapraszam. 5!
#ksiazki #fantasy #czytajzhejto #wladcapierscieni #youtube
https://www.youtube.com/watch?v=HtcNxL4eWgc&pp=ygULYXJjaGl3dW0gem0%3D
Zaloguj się aby komentować
![I put 40 Billion marbles in the Colosseum to find alien life [EN]](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/250x250/fbe2f2fc2245d09a1f2a64a9ab251e12.jpg)
36 minutowa animacja podczas, której narrator pod postacią astronauty pokazuje w jaki sposób znaleziono planety nadające się do posiadania życia oraz ile ich jest w naszej galaktyce.
astronomia #zyciepozaziemskie #kosmos #animacja #youtube
Tomki. U-block origin nie działa już na chrome. Co zamiast tego by zablokować te okropne, gorsze niż na Polsacie, reklamy na YT?
#pytanie #chrome #reklamy #youtube
ja bym bral Brave, nie jest idealny, ale praktycznie klon chroma i wbudowane blokowanie reklam dziala elegancko
@dzangyl
https://chromewebstore.google.com/detail/ublock-origin-lite/ddkjiahejlhfcafbddmgiahcphecmpfh
Trzymaj i wybierz sobie jedną z nich. Niektórzy chyba w innym wszechświecie żyją. xD
Zaloguj się aby komentować
Potrzebuje pomocy z konfiguracja komputera dla dziecka - lat 9
Mam #familylink i 100% blokadę Internetu z wyjątkiem kilkudziesięciu stron edukacyjnych
Chciałbym rozszerzyć o #podcast z ApplePodcast / #youtube itp
Filtry od YouTube sprawdziłem i przyznam że propozycje do 9 lat są baaardzo dziwne ( Freddy, Queer )
Filtry FamilyLink potrafią zablokować tylko link bezpośrednie, więc YouTube i podcasty nie da się odpowiednio skonfigurować
np. mogę udostępnić dostęp do strony https://www.youtube.com ale https://www.youtube.com/@naukatolubiejunior już nie - blokuje znak "/"
W jaki sposób dać dostęp dla dziecka z tylko wybranymi kanałami tematycznymi ?
Jakie kanały polecacie? Dzieci mam 2 języczne więc .pl, .de, .at, .ch będą ok
#rodzicielstwo #cenzura #cenzura #wychowanie może też się przyda pomoc ze strony #programowanie - da się zapisać stronę z kanałem na pulpicie .html ? D
Z 1. nie pomogę bo jak dziecko będzie chciało znaleźć coś dziwnego na YT lub w internecie to i tak znajdzie.
Ale z 2. To SciFun, Kurzgesagt, ciekawehistorie, Planeta Abstrakcja, BezPlanu. Niby wszystkie wydają się być poważniejsze ale nie traktujmy dzieci 9 lat aż tak infantylnie. Jak miałem ok 10-12 lat to spędzałem masę czasu oglądając podobne kanały na YT na swoim tablecie a wtedy to dopiero wszystko startowało i jakość była dużo mniejsza niż teraz.
@Bjordhallen - zamiast blokować polecamy kontrolować historię oglądania - dajesz dziecku szansę na samokontrolę i oglądanie według Twoich wytycznych.
Lepiej kontrolować budując zaufanie a nie dziecko wyręczać nie ucząc je odpowiedzialności i konsekwencji za swoje czyny.
A dużo jest tych filmów? Pobierz z youtube na lokalny dysk wszystko czego potrzebujesz przy pomocy yt-dlp .
Na zachętę przykładowa komenda do pobrania wszystkich bajek z tej listy:
yt-dlp -f 18 --yes-playlist https://www.youtube.com/playlist?list=PLzpi6F2iOWtDl64FPlYmMLz3iYl1qVxCw --no-check-certificate -o "%(playlist_index)s_%(title)s.%(ext)s"
Zaloguj się aby komentować
Mam takiego pistoleta w szafie S1.
#heheszki #youtube #tlumaczeniaautomatyczne

Zaloguj się aby komentować
YouTube to już przeszło samo siebie z tym automatycznym lektorem xddd
#krotkofalarstwo #elektronika #heheszki #youtube
Zaloguj się aby komentować

Info tutaj
A tu automatyczne tłumaczenie artykułu xD
YouTube przygotowuje się do aktualizacji swoich zasad, aby ograniczyć możliwość generowania przez twórców przychodów z „nieautentycznych” treści, w tym filmów produkowanych masowo i innych rodzajów powtarzalnych treści – treści, które stały się...
#youtube chyba znowu dostał jakiś gówno-update i wywala powiadomienie o włączonym #ublock
Nie chce mi się szukać filtrów na wieczór, może rano już ktoś to ogarnie. Ale z ciekawości pobrałem i odpaliłem freetube (https://freetubeapp.io/#download ) i śmiga aż miło. Działa też na maczkach, chyba mogę polecić jako oddzielną aplikację.
Zaloguj się aby komentować
Gość poznał laske i tak se siedzi w Panamie
Jak opowiadał paliwko po 3 zł
https://www.youtube.com/shorts/qW3b_NAdLwU
#amerykapolnocna #youtube
Zaloguj się aby komentować
Fajnie, nie dość że yt zasrany krindżowymi auto tłumaczeniami opisów i tytułów to teraz ten syfiasty autodublaż zaczyna grać domyślnie w niektórych filmach. W tym w ASMR gdzie zamiast cichego szeptania do snu zaczyna mi napierdalać robotyczna googlowa ścieżka dźwiękowa.
W miesiąc sp⁎⁎⁎⁎zyli aplikację tak że nie nadaje się do użytku, a negatywne opinie w sklepie Play oczywiście cenzurują. xDDDD
#asmr #youtube #zalesie #internet
Zaloguj się aby komentować
Ostatnio napatoczyły mi się dwa kanały na #youtube traktujące o aerodynamice w #motoryzacja . Widać i słuchać, że goście wiedzą o czym mówią. W świetny sposób tłumaczą trendy w designie nowych samochodów, jednocześnie przyglądając się nowym modelom. Polecam, widać, że motoryzacja cały czas idzie do przodu.
Ostatnie trendy:
kurtyny powietrzne osłaniające przednie koła
spoilery na górze tylnej klapy oraz po bokach
wpływ powietrza pod maskę obniżający strefę wysokiego ciśnienia przed zderzakiem
osłony na podwoziu
łagodnie opadający dach ku tyłowi pojazdu oraz odpowiedni przebieg tylnych nadkoli zmniejszający zawirowania
Wszystko to sprawia, że nawet miejskie samochody uzyskują Cx poniżej 0.3, a to było niemożliwe jeszcze 10 lat temu. Zaś dla aut z segmentu C-D współczynniki rzędu 0.24-0.26 stają się normalnością, gdzie jeszcze 10 lat temu były to okolice 0.3.
szkoda ze część elektryków maja wygląd pudełek - ciekawe jaki uzysk by był zasięgu jakby zrobili je opływowe

@KierownikW10 jeżdżę samochodem o aerodynamice szafy ubraniowej, czyli peugeotem partnerem. Do 90 kmh nie ma to większego znaczenia (jadąc krajówką można mieć absurdalne wyniki rzędu 4L na 100), ale im szybciej tym większy wir w baku. Z drugiej strony, tempomat na 110 i mam to w tyłku.
W przypadku aut miejskich, w cyklu miejskim aerodynamika przekłada się na minimalne różnice w spalaniu.
Do 90 kmh nie ma to większego znaczenia
@globalbus bzdura. Według różnych źródeł w okolicy 50-60 kmph opór aerodynamiczny przewyższa opór toczenia. Oczywiście względem prędkości autostradowych opór aerodynamiczny przy 60kmph jest wielokrotnie niższy, a co za tym idzie korzyści z optymalizacji aerodynamicznej są nieduże, ale nadal są.
jadąc krajówką można mieć absurdalne wyniki rzędu 4L na 100
To akurat wynika z wysokiej sprawności silnika Diesla. W swojej Octavii z Dieslem potrafię uzyskać wynik w okolicy 3l/100 km w podróży krajówkami. Różnica w wyniku pomiędzy moim a twoim autem wynika właśnie głównie z aerodynamiki.
W przypadku aut miejskich, w cyklu miejskim aerodynamika przekłada się na minimalne różnice w spalaniu.
Oczywiście. W ruchu miejskim główne oszczędności na energii można poczynić za pomocą rekuperacji oraz wyłączania silnika spalinowego przez możliwie maksymalny czas. Dlatego hybrydy uzyskują tak świetne wyniki spalania w mieście. Jednakże warto zauważyć, że auta miejskie nie jeżdżą tylko w mieście i duża część pokonywanego dystansu przez takie auto może być w trasie. Jako przykład użyję mojej żony - codziennie jeździ sobie po mieście, dajmy na to pokonuje dziennie 10 km. Tak jest po 6 dni w tygodniu, czyli wynik to 3100 km rocznie po mieście. Jeździ raz na dwa tygodnie do koleżanki lub do mamusi. W dwie strony wychodzi 130 km. Rocznie w trasie pokonuje 3200 km. Jak widzisz więcej kilometrów robi w trasie, ale jakbyś ją zapytał to jeździ głównie po mieście. Dlaczego? No bo jeżdżąc codziennie po mieście spędza w aucie jakieś 0.5h dziennie, czyli 156h rocznie. Zaś w trasie spędza 2h co 2 tygodnie, czyli około 50h rocznie, a więc mniej niż 1/3 tego. I według niej i według mnie jeździ 75% po mieście, ale w temacie robionego dystansu już to się nie zgadza. Także optymalizacje aero nawet w autach miejskich mają sens, choć oczywiście w autach większych sensu mają więcej.

audi 100 trzeciej generacji z początku lat 80' miało cx 0,3
@Pseudoanon no i wtedy to było najbardziej aerodynamiczne seryjnie produkowane auto. Obecnie najbardziej aerodynamicznym seryjnym autem jest chyba Mercedes EQS z Cx=0.2. Danym podawanym dla chińskich aut nie wierzę, bo skośnookie cwaniaczki potrafią wciskać kit.
A możliwości poprawy nadal są, choć zazwyczaj będą łączyć się z pogorszeniem innych "aspektów" pojazdu. W takim EQS poświęcono wygląd, wg mnie auto wygląda jak mydelniczka i sprzedawało się kiepsko. A przecież VW już dawno stworzył auto będące pokazem możliwości nazwane VW 1l, które w optymalnych warunkach spalało 1l/100 km i miało Cx=0.16.
Zaloguj się aby komentować
Planujemy napisać poradnik o PeerTube'ie -- otwartoźródłowej alternatywie dla YouTube'a z francuskim rodowodem.
Pytanie powiązane: czego spodziewalibyście się po platformie będącej potencjalną alternatywą dla YouTube'a?
#kontrabanda #peertube #youtube
i fajnie by było nie ciąć jakości wrzutki. wiele lat byłem obrażony na tych niedobrusów z jewtu,bo mi tak kompresowali,niedobrusy.. plus automatyczny movie maker(u yt trzeba dodać choćby obrazek w windows movie mejker, ażeby był to "film").
Ciezko powiedziec, ludzie lubia pi⁎⁎⁎⁎lic jaki to yt nie jest zly, ale gdzie jest lepiej? Bylo francuzkie dailymotion z playerem jak z lat 90? Problemem nie jest moderacja tylko jak utrzymac taki portal? Sam fakt ze mozna sobie wstawic 30 min filmiku w full hd i on bedzie na tym yt, lekko skompresowany, ale bedzie, za darmo. Ludzie nie zdaja sobie sprawy z kosztow ponoszonych przez yt, taki opensource wydaje sie spoko ale niema szans na przetrwanie, bez reklam i mozliwosci monetyzacji kontentu bedzie pusto
@ErwinoRommelo No, warto pamiętać, że YouTube jeszcze długo po przejęciu przez Google był nierentowny. To są ogromne koszty i musieli się sporo napocić, by zacząć na tym zarabiać.
@ErwinoRommelo: ja bym ugryzł to od innej strony. W ogóle scena otwartego oprogramowania jest bardzo mocno niedofinansowana i przez to wiele projektów pada jak muchy zaraz po wyjściu za etap konceptu.
A jeżeli chodzi o hosting wideo, to to w ogóle samo w sobie jest o wiele droższe. Przechowywanie i serwowanie filmów swoje kosztuje. Choć PeerTube rozwiązuje przynajmniej częściowo ten drugi problem, tak wciąż musimy... gdzieś ten film przechować. /OJ
algorytm yt zgłupiał i podsuwa mi coraz gorsze filmy + dużo z listy do obejrzenia
Zaloguj się aby komentować
Znacie jakieś kanały na #youtube które są podobne do ciekawegostorie? Koleś robi świetną robotę ale rzadko publikuje
Zaloguj się aby komentować
Te automatycznie tłumaczone tytuły i opisy na YT to jest jakiś nieśmieszny żart. Od kilku dni odpaliło się to na większości kanałów i o ile na PC można się tego pozbyć, tak na telefonie szlag mnie od tego trafia...
#zalesie #gownowpis #youtube
Zaloguj się aby komentować
Jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie tegorocznych premier i... na szczęście się na niej nie zawiodłem.
Zupełnie coś innego od serii „Pierwsze Prawo” od tego autora. Ta książka nawet nie próbuje być poważna i realistyczna, dzięki czemu od początku do końca wie, czym chce być, i sprawdza się w tej roli kapitalnie.
Najwięcej zarzutów mam do polskiego wydania, którego okładka ściera się po kilku dniach od kupienia, ale to już inna kwestia. A o tym i o wszystkim innym znajdziecie znacznie więcej w mojej bezspoilerowej recenzji, która podlinkowana jest poniżej. 5!
#czytajzhejto #ksiazki #fantasy #youtube
https://www.youtube.com/watch?v=YuBaxvnKosQ&pp=ygULYXJjaGl3dW0gem0%3D
@wyjebongo23-eustachy sam standardowo poczekam z lekturą na wydanie całości. Oby problem ze złotkiem nie był problemem całej partii, a tylko pojedynczych egzemplarzy; swój zamierzasz reklamować?
@Cerber108 Nie. W moim wypadku sprawa jest przegrana. Nawet nie mam paragonu i w ogóle nie wiem na jakiej podstawie mieliby mi po tygodniu cokolwiek rozpatrywać.
Pewnie z filmu mi się parę groszy zwróci i przynajmniej udało mi się ostrzec parę osób. Już nigdy nie kupię książki z tymi zje*** "złoceniami" (chyba muszę się w końcu przekonać do e-booków).
@wyjebongo23-eustachy ehh, to lipton. Zamiast pójść w tę pomarańczową okładkę z całą drużyną, to wzięli to napaćkane nie wiadomo co.
Zaloguj się aby komentować
Patrzcie na to https://www.youtube.com/@tointeresujace7074/videos przejęty kanał? Samo ai gówno i ponad 400k subskrypcji. Kto to klika.
#gownowpis #youtube
Boty?
Boty "oglądające" i subskrybujące content ai wrzucany przez boty to byłby szczyt martwego internetu.
@SpokoZiomek a bo tak się nie dzieje? Przecież od dawien dawna idioci kupują suby, followy i lajki na socialach z hinduskich farm botów. Co za różnica czy robi to ciapaty czy jakiś kawałek krzemu jak i tu i tu mózgu nie uświadczysz ¯\_(ツ)_/¯
@NiebieskiSzpadelNihilizmu ale kiedys ludzie tworzyli filmy i kupowali subki, teraz to nawet ludzie nie tworza tych filmow. troche mnie to przeraza
Zaloguj się aby komentować
Używam głównie #youtube w formie radyjka. Coraz więcej takiego ai gówna widzę jak na obrazku poniżej. Przy takim poziomie to już wolałbym słuchać radia z Torunia od sami wiecie kogo.
#gownowpis

Zglaszaj za każdym razem to gówno - ja tak robię i wielu ludzi
@kopytakonia wiesz że google ma kompletnie gdzieś? 7 letnie zgłoszenia u mnie na koncie wiszą, świeże dokładnie to samo. 1 film tylko spadł.


@30ohm no dobra a co tam było w tym garażu?
@cebulaZrosolu nie wiem, wyłączyłem po 10 sekundach
@cebulaZrosolu op nie odpowie, przecież jest pozbawiony tchu
@30ohm To jest niewiarygodne, że Google nic z tym nie robi. Przecież to drenuje ich zasoby - gdzieś te wszystkie filmiki trzeba trzymać.
@sierzant_armii_12_malp dlatego uważam, że powinni zmienić sposób finansowania platformy. Korzystając z ich usługi dysku płacimy za niego, gdzie też można umieszczać filmy a na yt można zrobić to samo za darmo i dać film jako prywatny. Jakby wysyłający zaczęli płacić za umieszczanie treści to syf by pewnie spadł o jakieś 80%, ale lepiej brać kasę od oglądających. Takim sposobem spowodują odpływ użytkowników.
Zaloguj się aby komentować
Dobra, Pany, w niedziele chce zrobic streama na YT wiec chyba jakies programy musze zainstalowac. Czy wystarczy ze podepne kamere i jazda? Nie no jakies napisy patostreamowe bym dodal. OBS ogarnia takie rzeczy?
Ktos cos?
Jak ogarnac donejty?
#streaming #nielego #youtube

@Cybulion o czem te strimy?
Według ChatGPT, OBS ogarnia. Ewentualnie Streamlabs Desktop.
obs zapewni ci wszystko czego potrzebujesz i to w bardzo przystępnej formie bowiem potrafią go używać zarówno dzieci, kobiety w ciąży, rowerzyści i hindusi
Zaloguj się aby komentować
#scifun dodał 3 część filmu o #titan na #youtube !
#pieklozamarzlo
Ech, a wczoraj jak potrzebowałem do prasowania to nie było
Dzieki, czekałem na to, a nie dostałem powiadomienia, nie wiem dlaczego, pewnie kara za używanie antyreklam
Ciekawe jaki interes ma masoneria wrzucając przez swojego nadwornego propagandzistę takie filmy ʕ•ᴥ•ʔ
Zaloguj się aby komentować