Zdjęcie w tle
Gry

Społeczność

Gry

1k+

Społeczność dla graczy. W niej: -Informacje na temat gier -wspominki klasycznych tytułów -pogawędki

Zacząłem grać w Clair Obscur: Expedition 33, postanowiłem spróbować przekonany siłą opinii w necie i ostatnio zdobytymi nagrodami na The Game Awards. Jak do tej pory gram ledwie 2h zwiedzając każdy kąt, napawając się grafiką a przede wszystkim - ścieżką dźwiękową. Ciężko cokolwiek pisać po tak krótkim czasie, ale wiem jedno - jak na razie jestem zachwycony. Jedna z najładniejszych gier w jakie grałem w tym roku, dla takich chwil uświadamiam sobie, że warto było zbierać na tego grata z RTX4090 xD


Hejto kompresuje wgrywane zdjęcia, dlatego w komentarzu wrzucam (nie wiem po co xD) w pełnej rozdziałce 4K.


#gry #pcmasterrace #clairobscur #expedition33

85fc437a-7b59-4ab8-9e91-1546f6144dff
adsozmelku userbar
adsozmelku

Dobra, nie umiem robić SS jednak, każdy wychodzi ciulowo, chyba nie mam odpowiednich opcji zaznaczonych czy kij wi xD na żywo na 48" gra wywołuje opad szczękl :3

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@adsozmelku w sumie tak pomyślałem, że Gustav z tą ręką wygląda jak Kubica.

26023155-ae91-4c68-815c-06ec11d4cda3
inty

@adsozmelku o panie ja juz skonczylem i ogralem. Duzo jeszcze przed Toba, koncowka I aktu mocna.

Muzyka wspaniala kazda lokacja, bohater ma swoja.

Czekam na post po przejściu

Zaloguj się aby komentować

#stalker2

najnowsza wersja - ultimate

grywalność - w skali od 0 do 10 - daję całe 1, kupę zrobili a nie upgrade, dodali nowe błędy- ograniczyli możliwość pomijania cinematicsów

Heheszki

Jedna z lepszych recenzji gier. Powinno być w cdaction

TyGrySSek

@Heheszki krótko i na temat bezlania wody takie powinny być recenzje

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

#linux

granie na linux

Zorin OS-wygląda jak winda, fajnie się zapowiada jako system do pracy, steam/proton/lutris/wine sieje błędami w trakcie instalacji gier

Nobara - do sprawdzenia, iso gotowe,

Mint - jak wyżej

Bazite - porażka, gry w lutris uruchomiło - poe2 ale nie podpina partycji na pozostałych dyskach - żąda hasła roota, nie pozwala na założenie konta z wyższymi uprawnieniami

Catharsis

Dawno nie korzystałem dłużej z żadnej "prostej" dystrybucji więc nie wiem jak to w sumie wygląda z automastycznym podpinaniem partycji ale możesz sobie to zrobić sam ręcznie edytując /etc/fstab. No i każda dystrybucja będzie się pytała o hasło roota podczas montowania partycji.

A co do konta z wyższymi uprawnieniami, to jest celowy zabieg ponieważ nie masz po co go zakładać. To distro jest "immutable" i w teorii nigdy nie powinieneś musieć używać konta z uprawnieniami roota żeby nie zepsuć sobie systemu. Zupełnie tak samo jest w SteamOS. Więc jeżeli nie mogłeś czegoś zrobić z domyślnymi uprawieniami to najprawdopodobniej nie powinieneś tego robić. No ale nie wiem jaki jest case, może akurat coś się wysrało. Po co ci konto roota do grania w gry?

dej_mam_chorom_curke

@Catharsis Mint nie pytał, zamontował partycję, Zorin nie pytał, zamontował partycję

Bazite się zesrał, czytał tylko partycje wybraną w trakcie instalacji

na pokładzie:

2x M2 ssd 2TB

1x SSD SATA

Heheszki

Naprawdę powinieneś pisać w cdaction. Od razu ufam takim recenzjom

Ubuntu - ch⁎⁎⁎we

ElementaryOS - nie sprawdzałem

knoppix - j/w

XD #fachowiec

Cybulion

@Heheszki nie mow ze teraz będę musial u ojca protona pakowac i sprawdzac czy gry ze steama chodza :( po walce o gpu mam dosc, dej ze odpoczac

ZohanTSW

Zainstalowałem raz Nobarę i fajne jest dla casualowego gracza, odpowiednie stery poinstalowane (chyba się wybiera w ekstremalnie prosty sposób podczas instalacji distro), Lutris zainstalowany gratis, wine też, no faktycznie nic nie trzeba było robić ręcznie żeby odpalić gierkę.

Minus? Taki sam jak w Fedorze, czyli krótki lifecycle, dodatkowo release nowej wersji jest później niż oryginalnej Fedory, bo trzeba czekać aż autor przeniesie nobarowe zmiany na nową Fedorę. A przynajmniej tak było kilka lat temu.

Ze swoją wiedzą wolę korzystać z czystej Fedory i ręcznie instalować to czego potrzebuję, ale z perspektywy kogoś, kto nie wie co trzeba zrobić lub mu się nie chce, Nobara wydawała się super rozwiązaniem

Zaloguj się aby komentować

Ale wygrzebałem starocia. Gra się nie pi⁎⁎⁎⁎li w tańcu. Tutorial pojawia się dopiero jak się kilka razy zginie.


#gry #staregry

a19e5335-4bc3-4d19-973c-2930fd706073
Kronos

Kurde grałem w to kiedyś, nawet przeszedłem całe ale nie pamiętam nazwy. Przypomnisz?

lakas14

@Kronos Heart of Darkness

ZohanTSW

@lakas14 aaaaa muszę to w końcu ograć! Pamiętam tylko że właśnie nie wiadomo było o co chodzi i jak w to grać

Zaloguj się aby komentować

Rozpierpapierduchacz

@inty ...jak k⁎⁎wa 5 lecia? ಠ_ಠ

4092f1ee-efd0-4650-907b-dc6bcf8573a0
kodyak

@Rozpierpapierduchacz bo liczą czas od kiedy była totalnie rozpierdolona

Rozpierpapierduchacz

@kodyak paanie, nowa gra. 5 lat to ma wiedźmin 3 przecież XD

zjadacz_cebuli

@inty ooo, nie widziałem tego

inty

Obejrzalem na raty i kurcze spodziewalem sie więcej smaczków z powstawiania, co spowodowało stan techniczny po premierze i jakiś technicznych rzsczy. Jedynie koles co gadal o oświetleniu mnie zaciekawił i ten co mówił o NPC i projektach samochodów - go bylo bardzo malo a szkoda.


Koles od powstawania miasta dość chaotycznie

Zaloguj się aby komentować

Wróciłem do Cyberpunka i dalej zdumiewa mnie to jak wiele smaczków jest ukrytych w tej grze.


NPC wygląda jakby przeczytał ostrzeżenie za sobą, ale nic sobie z tego nie zrobił, spierdolił się na łeb i teraz siedzi tu na wózku żeby przestrzec tych, którym się nie chce czytać, jak jemu ;)
#gry #cyberpunk2077

0797482c-b3ae-42e7-a21d-280aa10b590d
InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz

@WujekAlien to nie jest w stanie naprawić się elektroniką?

WujekAlien

@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz wszczepy są drogie, a ta gra chętnie podkreśla, że to sposób na przedłużanie życia/motoryki dla bogatych

Krzysztof_M

Jakoś też przeszedłem na PS4 w dniu premiery i jakoś nie zauważyłem niedociągnięć. Teraz za to kilka razy usiłowałem zacząć "Widmo Wolności" i jakoś nie mogę zaskoczyć nie wiem co jest nie tak to przecież dobra gra jest.

radidadi

@WujekAlien skończyłem te grę na wersji 1.04 :D planuję kupić ultimate na święta i zrobić jeszcze raz

WujekAlien

@radidadi ja niedawno kupiłem na steam bo była promka na black Friday, poprzednio grałem na gogu, bo na niego był kod z kolekcjonerką

radidadi

@WujekAlien ja mam płytę na Xbox a chce pograć na Ałły więc muszę kupić jeszcze raz :(

Zaloguj się aby komentować

wewerwe-sdfsdfsdf

@Hoszin divinity na pewno, reszty specjalnie nie zapamiętałem

Fausto

Divinity i tomb raidery fajnie wyglądają, ale szkoda, że remaster jedynki, bo to już było

Stashqo

@Hoszin zainteresowały mnie 2 gry. Fotor czyli ersatz za remake Kotora, którego już chyba nie dostaniemy i nowy Control. Reszta póki co meh ale zobaczymy.

Zaloguj się aby komentować

Dawn of Wa... tfu Warhammer 40K Total War z pierwszym trailerem


https://www.youtube.com/watch?v=QeCItSg-wmI


Czuć było, że pójdą w strone młotka, a nie Star Warsów, bo drugą tak dojną krowe jak WH40k to w grach ciężko znaleść.

Niby to tylko trailer, niby kocham młotka, ale na ten moment to tak średnio mi się podoba. Nie za bardzo mogę dostrzec co tam jest z Total Wara, za to nie odróżniłbym tego od zwiastunów do Dawn of War.

Zobaczymy, czy nowa forma wraz z Medievalem rozrusza tę skostniałą serie

W sumie po co się człowiek łudzi-będzie ładnie i nudno, za to drogo


#gry #warhammer40k #warhammer #totalwar

Bjordhallen

@sawa12721 Uwielbiam total war Jestem bardzo ciekawy co powstanie - nie mogę otworzyć teraz filmiku, ale jestem ciekaw jak rozwiążą zarządzanie międzyplanetarne

PaczamTylko

Wygląda to całkiem, całkiem

Olsen

Wygląda trochę jak misje w Total War Warhammer III, że masz swoją armię i musisz wykonać konkretne zadania, np. utrzymać przyczółek ileś tam czasu, albo się obronić przed nacierającym wrogiem. Bo ciężko mi wyobrazić sobie, żeby Total War w WH40K miał zachowaną formę dotychczasowych części. Niemniej jako fan z jednej strony jaram się jak pojebion, z drugiej mam mnóstwo obaw, czy dowiozą.

sawa12721

@Olsen Nie dowiozą, ale jako fan do fana powiem tylko-bierz łyżkę i wcinamy obornik, bo to Młotek

Zaloguj się aby komentować

Muminki ciepło zimy

Pojawiło się demo na steam.

Ogólnie prosta mechanika jak to w grze dla dzieci.


Ukrywamy się za głazami unikając wiatru niszczymy przeszkody które utrudniają nam dalszą eksplorację czas gry około 15 minut.

Gra śmiga na steam deku chodź pod koniec złapała kilku sekundowe przycięcie i wentylator też się włącza mimo prostej grafiki

#gry

#muminki

ea0ddab0-ae03-42cc-9e79-2141048fcc83

158 + 1 = 159


Tytuł: Stories Untold

Developer: No Code

Wydawca: Devolver Digital

Rok wydania: 2017

Gatunek: Klikanie

Użyta platforma: Switch

Ocena: 8/10


Przeszedłem jakiś czas temu i myślałem, że wrzuciłem na game meter, ale chyba nie (a może Owcen mi usuwa historię wpisów jak Alawarowi).


W grze mamy 4 epizody do przejścia. W każdym siedzimy sobie w zamkniętym pomieszczeniu i operujemy rzeczami na ekranie. Jak bywa w takich składankach epizody są różnej jakości. Ostatni jest na przykład miodzio, ale trzeci gra się jak w jakiś symulator urzędnika (chyba go przez 3 dni przechodziłem, na raty). Historia ładnie poprowadzona i całkiem fajna, jak już się połączy wszystkie kropki.


#gry #gamesmeter

17897bc8-063f-4de9-949d-12b5d689e6d6

Zaloguj się aby komentować

157 + 1 = 158



Tytuł: Donut County

Developer: Ben Esposito

Wydawca: Annapurna Interactive

Rok wydania: 2018

Gatunek: Casual

Użyta platforma: Switch

Ocena: 6/10


Taka krótka gra o niczym. Sterujemy dziurą i wciągamy różne rzeczy. Dziura rośnie i możemy dzięki temu wciągać coraz większe rzeczy. Momentami pojawiają się dodatkowe elementy gameplayu, ale nie ma ich zbyt dużo. Fabuła jakaś jest, ale gdzieś od połowy przeskakiwałem wszystko, bo można dostać pierdolca od tych gimbowych dialogów. Zaletą gry jest to, że na promkach lata za grosze.


#gry #gamesmeter

709e99a2-8882-4fce-8e54-740829e4fb30

Zaloguj się aby komentować

156 + 1 = 157


Tytuł: Diablo 4 + Vessel of Hatred

Developer: Blizzard Team

Wydawca: Blizzard Entertainment

Rok wydania: 2023

Gatunek: Hack'n'slash

Użyta platforma: PS5 Pro

Ocena: 7/10

Czas do ukończenia: ~30h kampania/ 124h platyna


Diablo 2 było bardzo ważną grą w moim młodzieńczym życiu. Był to swego rodzaju odstresowywacz, bo mimo iż wymagał czasem skupienia, zwłaszcza, jak nie wiedziałeś co to buildy i nie budowałeś swoich postaci efektownie, tak zawsze można było cofnąć się o akt i efektownie rozwalać jakieś diabelskie pomioty, co sprawiało nagły przypływ radości. Po D2 i genialnym Panie Zniszczenia nastały lata posuchy, aż przyszło Diablo 3, które... no cóż... było. Tylko tyle z niego pamiętam - że było i że były szczeliny. Po drodze zetknąłem się z Path of Exile, które oferowało samo w sobie więcej mechanik niż cała seria od Blizzarda razem wzięta, a potem przyszła premiera Diablo 4 i naczytałem się w internecie wiele opinii. Głównie złych i prześmiewczych. Dlatego sam z siebie nie chciałem kupować najnowszego Diabła, ale skoro wpadł do PS Plusa jakiś czas temu to cóż szkodziło spróbować...


I powiem wam, że to było coś, czego potrzebowałem, mimo iż nie zdawałem sobie z tego sprawy. Zresztą niech o moim zadowoleniu świadczy fakt, że poza podstawką, którą miałem z plusa zdecydowałem się za własne pieniążki dokupić dodatek.


Ostatnimi czasy miałem więcej zobowiązań w życiu, potrzebowałem czegoś co pozwoli mi robić szybkie strzały dopaminowe, a jak będzie trzeba to przytrzyma przed ekranem na długo i tutaj czwarty Diabeł sprawdził się idealnie. Przez to, że jest prosty, a momentami aż prostacki w swoich mechanikach to nie wymagał ode mnie za dużo zaangażowania umysłowego. Do takiego PoE to ja czasami podchodzę jak do etatu - trzeba wejść, poczytać, posprawdzać afixy, wybrać odpowiednie drzewko w atlasie, potem przefiltrować rzeczy, no bądźmy szczerzy - jest to rozbudowana gra, podczas gdy takie Diablo jest ubogie i przez to jest piękne! Przedmioty mają max 3 afixy (przynajmniej w obecnym sezonie, podobno w następnym ma być ich więcej), więc analizujesz tylko 3 rzeczy względem obecnego ekwipunku. Żeby było łatwiej to masz z góry ustaloną moc przedmiotu, więc możesz sobie wstępnie sprawdzić czy warto zaczynać dalszą analizę. Dodatkowo coś co jednoznacznie ciężko mi określić czy to wada czy zaleta, ale gra "ubiera Cię" sama. Nie potrzeba handlu z innymi graczami, a drop jest podpasowany pod Twoją klasę. Z jednej strony jest to fajne, z drugiej nie wiedziałem czego spodziewać się jak na potrzebę achievmentów robiłem kolejne postaci. Także to pozostawiam do oceny indywidualnej.


Jeżeli chodzi o najważniejszą rzecz w tego typu grach, czyli o walkę, to ja byłem zadowolony. Po pierwsze - na ekranie dzieje się mniej niż w PoE, dzięki czemu nie męczyło to tak wzroku i nie zastanawiałem się czy ilość efektów na ekranie nie wywoła u mnie ataku epilepsji, o której nie wiem że mam, ale ilość błysków może przekroczyć jakąś wartość progową. Tutaj jest spokojniej, aczkolwiek nadal coś się dzieje. Wybuchy pośmiertne trwają dłużej i dają więcej czasu na reakcje, więc jest czas się podrapać po nosie, nie trzeba być ciągle napiętym. Po drugie - jest mięsiście, a przynajmniej mi zabijanie kolejnych pomiotów sprawiało frajdę. Co ważniejsze znaczna część bossów ma z góry ustalony pasek zdrowia i nie ma tak, że ubijesz drania, a ten nagle się respawnuje i zaprasza na drugą rundę (aczkolwiek kojarzę dwa takie przypadki). I w większości nie mają jakichś nie wiadomo jak przesadzonych scenek wejścia i przejścia do drugiej fazy - jak masz dps to jesteś w stanie zdjąć takiego delikwenta na miejscu, co jest plusem. Dodatkowo w kwestii zalet i każualowości gry chciałbym podkreślić jedną rzecz - respecjalizacje klasy. Po pierwsze jest ona darmowa, po drugie zajmuje chwilę. Mój problem z tego typu grami jest taki, że z czasem nudzi mi się styl zabijania. Tutaj mogłem to dowolnie zmieniać i chociaż wiadomo, że mam sprzęt pod np. pioruny, to jednak jak chciałem sprawdzić inny build to mogłem to zrobić podczas jednej sesji. W PoE trzeba zbierać orby żalu, żeby pasywki sobie pozmieniać, a to mnie skutecznie zniechęca, bo muszę grać znudzonym buildem by zarobić na respecjalizacje.


Dodatkowo na plus chciałbym podkreślić jeszcze dwie rzeczy - cut scenki są jak zawsze na poziomie Blizarda, szkoda tylko, że tych prawdziwych, nie na silniku gry, jest tak mało. Oraz muzykę, która towarzyszy mi w pracy obecnie. Może brakuje w niej tak mocno zapisujących się motywów jak z drugiej części (ahh te brzmienie bodajże gitary, jak wchodzisz do ruin Tristram!), ale ogólnie stoi moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie.


No ale koniec już z tymi pochwałami, przejdźmy do wad, a tych trochę jest. Zacznijmy od największej zmiany, czyli od budowy świata. W czwartej odsłonie nie ma już losowo generowanych lokacji czy podziemi (nie licząc dołów oraz podziemi Kurast), wszystko ma swoje ustalone granice i obszary i chociaż z jednej strony jest to fajne, tak na dłuższą metę brakuje świeżości i chodzi się ciągle tymi samymi ścieżkami. Dodatkowo podziemia mają ten sam schemat dochodzenia do walki z bossem - zawsze fontanna zdrowia, prosty korytarz i większe leże. Takie szablonowe loszki, bez żadnego napracowanka... Po drugie i to może być kontrowersyjne, ale fabuła... Moim zdaniem jest zbyt RPGowa jak na tego typu rozgrywkę. W D2 dostaliśmy prostą, ale mroczną historię, tutaj mamy to miejscami tak rozwinięte, niepotrzebnie opowiadane z takim rozmachem. Oczekiwałbym od hack'n'slasha czegoś szybszego, a nie rozbudowanych dialogów między członkami drużyny, którą kompletujemy. No ale to moje zdanie.


Do wad chciałbym dodać jeszcze niewykorzystany potencjał dodatku, który wprowadzał stare mechaniki, ale w jakimś dziwnym twiście. Otóż dostajemy ponownie najemników oraz runy. Ale tutaj nie ubieramy mechaników, nie możemy im dać przedmiotów z aurami, które nas boostują albo dopełniają naszą mechanikę. Wybieramy im jakiś atak, jakąś pasywkę i tyle. Całkowicie zmarnowany potencjał na dodatkową różnorodność w środowisku. No ale najemnicy to pół biedy, bo jakże rozczarowujące są słowa runiczne. Moja ulubiona mechanika z D2 polegająca na zebraniu odpowiedniego zestawu run i wprowadzeniu ich w konkretny przedmiot w ustalonej kolejności została tutaj sprowadzona do kombinacji 2 run, które ja nazwałem górne i dolne, a które dają teoretycznie dostęp do umiejętności innych klas postaci, ale że czerpią swoje przeliczniki z atutów przypisanych do tych klas to są praktycznie bezużyteczne i korzystamy z tych dedykowanych naszej klasie. Ja nie wiem czy na te słowa runiczne ktoś miał jakiś patent czy coś, ale bardzo mi tego brakuje...


Na sam koniec największa wada - gra wymaga ciągłego dostępu do internetu, a na naszej planszy mijamy się z innymi graczami. Co prawda są tylko 2 areny, na których jest PvP (a dodatkowo praktycznie nikt z tych mechanik nie korzystam - wiem, bo polowałem na achievment za zabicie 5 graczy prawie 2 tygodnie), ale jednak idziesz w kierunku jakiegoś wydarzenia i nagle się okazuję, że ktoś już je kończy. I o ile takie wydarzenia globalne jak boss świata czy krwawe pannice to super, że jest wsparcie i community jest raczej miłe, tak jednak jak sobie chodzisz bezcelowo to to denerwuje.


Podsumowując bawiłem się przy czwartym diable zaskakująco dobrze, mimo iż gra ma kilka wad. Uważam, że jest to dobra gra dla kogoś kto nie ma za dużo czasu i chciałby sobie poklikać tak każualowo. Planuje kiedyś wrócić, natomiast wiem, że po drodze raczej będę sięgał do PoE, które jest grą bardziej kompleksową (ale też ze swoim zestawem wad).


I tak wiem, że nikt tego nie przeczytał, ale dziękuje za uwagę!


#gry #gamesmeter #bezkulturnik

70534b7e-9527-4404-9201-9781a4f198c0
75a0f190-2830-4eaa-aaa9-c519f5ca67b3
SignumTemporis

Fajny opis i mam podobne odczucia co do gierki. Byłem fanem dwójki, w trójkę jakoś tam grywałem. Wyczekiwałem 4 z napięciem i.....jest tym na co liczyłem, ze będzie. Od momentu wydania gry grałem chyba 4 sezony. Moze 5. Mówisz ze to gra casual i dokładnie tak jest. Tak naprawdę moje granie w w każdym sezonie kończyło sie po między 3-6 tygodni po czym odstawiam gierke na pol roku. I dla mnie to jest spoko, nie potrzebuje i nie mam czasu spędzać x godzin codziennie przed monitorem. Uważam ze cały hejt na d4 jest nieuzasadniony. Ludzie sobie ubzdurali, ze to będzie Poe tylko ze od blizzard i sie czują rozczarowani, ze blizzard ma inną wizję tego jak d4 ma wyglądać.


Edit: co do tego problemu z interakcja z innymi graczami i tym ze "kradna" zadania to jakoś nigdy az tak bardzo mi to nie przeszkadzało, szczególnie ze to sa zazwyczaj tylko te pomniejsze wydarzenia, których jest na pęczki

Loginus07

@SignumTemporis no ja właśnie też myślę, ze tak co pół roku będę wracał na chwilę i tyle i ta każualowość mi się podoba :)

a co do "kradzieży" zadań to to nie jest tak, ze to jest problem jakiś, że tracisz okazję, ale po prostu przywykłem, że jak gram singla to nic takiego się nie dzieje. Kwestia przyzwyczajenia

hellgihad

@Loginus07 Bardzo dobre podsumowanie, ale jednak ja jestem team POE. Przeszedłem podstawkę D4 jak wjechała do GP i kampania mi się nawet podobała, (głównie przez fabułę, heh) ale jak doszedłem do endgame no to nie miałem tam za bardzo co robić.

Zbyt casualowe dla mnie i nie to że jestem jakimś tryhardem, ale no jak gram w RPG to bym chciał sobie pokombinować z różnymi rzeczami, a w D4 tego nie ma - trochę taki cookie cliker szczerze mówiąc

Loginus07

@hellgihad cookie clicker - w sumie nie pomyślałem o tym, ale coś w tym jest :)

notak

@Loginus07 Przeczytane. Też lubie D IV za jego odprężającą wersję. Grałem trochę po premierze, teraz wróciłem by ograć dodatek.


Hejt wynika głównie z różnic między tym co Blizz zapowiadał a co dostaliśmy. Na jakiś campfire typiary się chwaliły, że uwielbiają diabełka, grały setki godzin a na streamie widzimy, że używa cały czas podstawowego ataku i ledwo sobie radzi z mechaniką chodzenia.

Dodatkowo zapowiadali 150 dungeonów a tak naprawdę to ile mamy? 7?
Itd. Itp.


W D2R wciąż gram i jest głęboko w moim sercu, bardzo mi żal, że DIV tak mało dziedziczy z 1 i 2. Dobrze, że jest no-brainerem jak to opisałeś i graficzka też ładna.

Loginus07

@notak jeżeli chodzi o dungeony to mam wrażenie, ze oni liczyli te wszystkie wejścia, gdzie odblokować można aspekty do kodeksu. Ale te sa nudne i na jedno kopyto

Zaloguj się aby komentować

155 + 1 = 156


Tytuł: RoboCop: Rogue City

Developer: Teyon S.A.

Wydawca: Nacon S.A.

Rok wydania: 2023

Gatunek: FPS

Sceneria: Detroit

Użyta platforma: PC

Ocena: 7/10

Czas do ukończenia: ~18h (100%)


W sumie wszystko co o tej grze sądzę napisał już Agannalo w tym wpisie: https://www.hejto.pl/wpis/55-1-56-tytul-robocop-rogue-city-developer-teyon-wydawca-nacon-bigben-interactiv


Ogólnie gra mi się podobała. Słysząc główny temat muzyczny przypomniałem sobie, że film oglądałem będąc zdecydowanie zbyt młodym

Dużo osób narzekało na powolność RoboCop'a, no ale jakby nie brał to czołg na nogach.


Moim zdaniem najbardziej tej grze zaszkodziło wyjście w cenie gry AAA. Mimo że jest to fajna gra, to nie za 240 złotych. Na szczęście często jest w promocjach.


Czy wrócę jeszcze do GroboKopa? Nie, to raczej do przejścia na raz.

Czy polecam tę grę innym? Tak, ale tylko na promocji. I jednak trzeba być trochę wyrozumiałym


#gry #gamesmeter

binarna_mlockarnia

@BiggusDickus polecam dodatek, mechanika bardziej w kierunku Dooma, na + gry to jeszcze Peter wcielajacy sie w glowna rolę i humor Murphiego, tak samo blaszany jak i on XD. Btw w dodatku nie gramy tylko Robocopem, ale bez spoilerow

Zaloguj się aby komentować

zjadacz_cebuli

@TyGrySSek chciałem se to zrobić ale error mi wyskakuje i w jednym z komunikatów było że za mało grałem w tym roku xD niby nie grałem 10 godzin a ja tą dychę w niedzielę zrobiłem xd

TyGrySSek

@zjadacz_cebuli tez mi co chwile wywalał error potem jedna strona działała a kolejne podstrony wywalało ale wkońcu poszło

zjadacz_cebuli

@TyGrySSek to jutro na kompie sprawdzę

Zaloguj się aby komentować

TyGrySSek

tylko singleplayer . I obecnie robie sobie przerwe od wszelkich Soulsów

Shagwest

@TyGrySSek Dziękuję za informację, temat do zamknięcia

Zaloguj się aby komentować

Następna