#youtube

9
1825

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Nawiązując do poprawności, cenzury, ACTA, i obecnie wałkowanej weryfikacji wiekowej i prób powiązania wszelkich śladów cyfrowych z konkretnymi osobami, pamiętacie jak zablokowali kanał Hickoka45, który jedyne co robi na swoim kanale to pokazuje jak strzela z broni? Nie pamiętam co tam dokładnie się działo, ale ostatecznie odblokowali mu ten kanał.


https://youtu.be/19IhGt5HLhI?si=mxuCPphVIbudaaZN


#youtube

@Prucjusz teraz twórcy się hamują, żeby nie użyć słów które nie podobają się algorytmowi. Taka autocenzura, jak za komuny. Zakładnicy korporacji, przecież nie można stworzyć własnej platformy czy innych form aby na twórczości zarabiać. Dlatego uważam, że ktoś nazywa tworzenie filmików czy innych wysrywów na social media za pracę to nim gardzę. Szybko i łatwo przyszło, tak samo szybko pójdzie a oni będą nikim.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Cześć!


Jestem tutaj prawie od początku, ale się nie udzielam, a potrzebuję od Was pomocy. Założyłem nowy kanał na YT w temacie odnawiania zegarków i chciałbym usłyszeć trochę krytyki i opinii, co mógłbym zrobić ciekawiej, lepiej, co odpuścić, co byście chcieli obejrzeć w takim filmiku? Każda opinia się dla mnie liczy! Zapraszam do dyskusji.


https://youtu.be/Hs4R6jJ6a9o


#youtube #zegarki

Mów troszkę szybciej i moduluj głos, bo jak już kolega wyżej wspomniał jest strasznie płaski i przez to początek się wlecze. Spróbuj na początek nagrac sam tekst i przyspiesz o 0,5 albo 1,5 i podeślij nam probke jako prywatne nagranie

@WarsawWatches jak końcówkę przyspieszyłem 1.15 to było super, całość zerknę w nocy bo właśnie wróciłem z roboty i jak w ciągu 12 sekund czegoś nie zjem to umrę z głodu

@WarsawWatches Ok, obejrzałem.


  1. umieść kamerę na statywie skierowaną w dół na stół roboczy bo zmiany ujęć są męczące

  2. filmy z odbudowy zegarków oglądamy dla detali i dźwięku mechanizmów więc podkład nie jest konieczny

  3. przyśpieszone tempo + zmiany ujęć + muzyka synthwave sprawiają że po chwili bolą oczy oraz uszy

  4. do angielskiego się nie przyczepiam jak wyżej bo sam mam podobny zaśpiew ale akustyka wnętrza ma pogłos echo

  5. zbyt dużo rzeczy w kadrze, momentami mamy widok na mechanizm, koszyki z myjki, narzędzia, ręczniki papierowe i brakuje jeszcze w sumie tylko jeża żeby wlazł i natuptał


Sam warsztat świetny, gratulacje i powodzenia przy kolejnych projektach. Początki zawsze są do d⁎⁎y ale wierzę że z takim skillem się wybijesz na YT ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Ten_koles_od_bialego_psa 5. no niestety tyle rzeczy się używa i trochę też chcę pokazać ile się tego używa i jakie rzeczy się używa, a to i tak ledwie wycinek


Dla fanów dzwięków itp będzie filmik ASMR w czwartek ze składania mechanizmu tego zegarka

Zaloguj się aby komentować

Zauważyłem ostatnio że aplikacja YouTube w moim TV i nawet w telefonie nie ma w automatycznym tłumaczeniu języka polskiego. Przeważnie używałem przez przeglądarkę ale i to nie działa, niby się włączą napisy z automatycznym tłumaczeniem ale du..a. Nie wyświetlają się, nie wiem jeszcze jak będzie z kąkutrem. Teraz zasadnicze pytanie co zrobić w takiej sytuacji?

Może przesiąść się na RedTube? Podobno są ciekawsze treści.

#komputery #youtube #guwnowpis

f3500b0b-d609-4c26-bef2-68820dddb513

@ZohanTSW na to wygląda, może wszystko będzie śmigać w wersji premium? Swoją drogą w towarzystwie kiedyś rzuciłem hasło: "Kto korzysta z YouTube premium?" No i zdziwiłem się jak dużo moich znajomych korzysta. Jestem w mniejszości.

@Krzysztof_M U mnie jest to samo, działają napisy w języku w jakim film był nagrany ale przetłumaczone nie. Nie przeszkadza mi to w sumie, bo oglądam tylko Pl/Eng ale no potwierdzam, coś się zjebało.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować