#youtube

9
1825

Też tak macie z YouTube, że dodajecie jakiś film „Do Obejrzenia”, który was interesuje, ale z jakiegoś powodu nie chcecie go obejrzeć teraz — i potem, z czasem, ta playlista rośnie, ale koniec końców nic z tego nie oglądacie i czyścicie playlistę?


#YouTube

@MrHardy_ Cyfeowe zbieractwo, podobnie z filmikami z tik toka o AI, pracy czy książkach, lądują w galerii i tam giną pośród setek podobnych filmów.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Jest jakaś przeglądarka na androida na której da się odpalić yt w tle, zainstalować dodatek anti translate wyłączający te zjebane automatyczne tłumaczenia i gdzie jest normalna jakość a nie tylko 360p? Bo ta oficjalna aplikacja praktycznie nie nadaje się do użytku jak ogląda się treści w co najmniej dwóch językach...

#internet #android #youtube #niewiemjaktootagowac

Jak mnie to wkurwia. Zrobiłem "opt-out" z tych wszystkich googlowych usług AI, ale i tak mi się te tłumaczenia włączają. Gdyby tylko tytuły, to j⁎⁎ać ich, ale randomowo mi się upiera lektora AI włączać. Szlag mnie trafia. Wyobraźcie sobie, jak puszczacie filmik ASMR i dostajecie w tle maszynowy debilny głos po polsku/angielsku xDD Widziałem już takie coś - przecież to rujnuje prowadzącemu kanał.

Ostatnio się uparło, żeby mi tłumaczyć filmy wędkarskie i nie idzie tego wyłączyć.

Co ciekawe, po kilku dniach mam filmiki już dostępne w oryginale.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

O boże, youtube jest już spierdolony na amen.

Szukałem jakiegoś filmu, znalazło jeden film o bardzo podobnym tytule, po czym wysrało mi jakieś 30 shortów (o losowej tematyce) przed następnym wynikiem. To jest porażające. Czuję się co raz częściej tak, jakbym scrollował 4chana. Ostatnimi czasy mam tak, że wyszukuję coś, patrzę na to gówno i wyłączam aplikację XD Nie sprawdzam nawet, co mi znalazło


#zalesie #youtube

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Heh, #youtube mi zarzucił reklamę ambasady Izraela.


https://youtu.be/vumzWXhOjyA


Zabawnie wygląda kiedy to Żydzi narzekają na kłamiące media i kłamiących polityków.

#pdk


Komentarze są wyłączone.

Czemu komentarze są wyłączone?:P


#izrael #palestyna #strefagazy #gaza #propaganda #wojna

Opornik userbar

Zaloguj się aby komentować

Cześć, mam prośbę.

YouTube ruszył z nowym testowym programem i coś tam kombinuje z podbijaniem filmów mniejszych twórców przez użytkowników.

I tak się składa, że mam kanał i film, który się załapał, a część z Was mogła ostatnio zauważyć, że na swoim koncie otrzymała punkty do rozdania.

I jeśli Wam zalegają i nie macie co z nimi zrobić, to jednym kliknięciem pod moim filmem możecie się ich pozbyć

Ps. Trochę żebro lajki, a trochę ciekawość, czy ma to sens, czy duże kanały i tak zgarną wszystko.

#youtube #tworczoscwlasna

1d9700af-faca-4023-8ea9-5774fb8fded8

Zaloguj się aby komentować

Bardzo lubie kanal pana Etienne, wlascicila,CEO, kierowcy oraz sekretarki jego firmy LGF gdzie zajumuje sie eksterminacja szerszeni, rozpierdalaniem os, i czasami przesiedla pszczolki.

<br />

Pan sympatyczny, nawet gatunki inwazyjne jak te szerszenie azjatyckie traktuje z szacunkiem i stara sie pokazac jak fascynujace sa to stworzenia.


Tutaj widac jak wykorzystaly malutki uszczerbek na dachowce zeby zrobic mega gniazdo! Do te tego zawsze ma dobre slowo dla ludzi pracy i ostrzega kazdego “dachowca” ze w tym okresie spotkanie z kolonia takich skurczybykow moze sie bardzo zle skonczyc.


Tak 4 min widac jak wyglada wkurwiona armia w natarciu ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ).


https://m.youtube.com/watch?v=LukHpuEC9P4


#owady #youtube

ErwinoRommelo userbar

@ErwinoRommelo wiesz może co to za pistolet i czym szczela w 3:14? Normalnie w pszczelarstwie używam dymu z olchy ale tutaj to zdecydowanie coś innego

@razorn3 ta mowi jaki to srodek wieczorem moze znajde, jak juz wpompuje to zostawia one wracaja do gniazda i wszystkie osobniki ktore maja stycznosc z tym proszkiem umieraja (dorosle, larwy umra dopiero po wyjsciu z kokonow)

Zaloguj się aby komentować