

5tgbnhy6
- 49wpisy
- 7112komentarzy
@5tgbnhy6 ic bjutiful
Zaloguj się aby komentować
ej hejtorki bo ja nie wiem. kiedys (max 5 lat temu) slyszalem takie rapsiki polskie, gdzie tekst to byly fragmenty rozmow zaslyszanych gdzies w miejscach publicznych, jakies dziecko gadajace do rodzica, jakies stare narzekajace baby czy cos i nie moge tego teraz znalezc, halp!
@5tgbnhy6 no to PRO8L3M
@GSX-R750 nie wiem czy sobie zartujesz czy to serio odpowiedz xP
@5tgbnhy6 no to PRO8L3M
Zaloguj się aby komentować
Szanowny Pan Audytor obnaza nierzetelnosc dziennikarska kanalarzy zero.
#polityka #audytobywatelski #kanalzero
Po co polityka?
Az dziwię się że przy takiej orce tak mało piorunów masz zwłaszcza że tutaj jest dużo inkwizycji.
@Anty_Anty tematy zdecydowanie okolopolityczne, omawiani dziennikarze sa polityczna tuba propagandowa, a przede wszystkim osoby, ktore czarnolistuja tag na pewno docenia to, ze nie musza tych panow ogladac
@5tgbnhy6 wszystko jest okołopolityczne i wszyscy dziennikarze są traktowani jak tuba propagandowa.
To jest bez sensu bo nie targujesz że względu na materiał tylko ze względu na emocje poszczególnych osób a materiały mają być poprawnie tagowane.
Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i tylko dla Patronów
- Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
- Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
- Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
- Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
#fotografia #burza #natura #pioruny



@5tgbnhy6 lubię to
@myoniwy ale piorunka nie da, mimo ze ja dalem 3
ogolnie bania rozwalona, ze jeszcze kilka lat temu bym do czegos takiego potezebowal kamery do slowmo, a teraz spoko nagranie mozna kilkuletnim telefonem ze sredniej polki zrobic
ciekawostka: na podstawie framerateu nagrania i oszacowanej dlugosci pieruna szybkosc propagacji mniej-wiecej zgadza sie z ta podawana w necie
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
https://m.youtube.com/watch?v=ZWDfRIuH74M&pp=ygURdGVzY2lvd28gdHkgc3Rhcnk%3D
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
https://tenor.com/view/gravity-falls-drinking-water-gif-11978348
@Wrzoo pamiętamy [*]
To mi wygląda na problemy z piciem...
Komentarz usunięty
Zaloguj się aby komentować
Ostatnio trafiłem na przyjemny gatunek muzyczny Bubblegum Dance i że wpasowuje sie w wakacyjny klimat, to postanowiłem podzielić się najciekawszymi utworami. Zacznę od tych nawiązujących do tematyki teleinformatycznej.
na pierwszy rzut leci
Jenny Rom - Www.Blonde Girl
https://www.youtube.com/watch?v=8C0h-6Be9PI
#fotografia #burza #natura





@5tgbnhy6 - wrzuć filmik - a nie jakieś obrazki
@koszotorobur filmik przepadl niestety, zreszta odtwarzany w czasie rzeczywistym blysk bylby trudny do uchwycenia golym okiem, sam musialem przegladac zmudnie kwadranse nagran i przechwytywac klatka po klatce, pomysle nad zrobieniem gifa
@koszotorobur prosze, gif

Zaloguj się aby komentować
Autor wideo opowiada o opublikowanym przez siebie badaniu, z którego wynika, że obcych cywilizacji w galaktyce może być albo bardzo dużo, albo bardzo mało, bo czas przejscia z pierwszego stanu do drugiego jest wzglednie krotki i fakt, że w radioteleskopach słyszymy ciszę dowodzi, że prawdopodobnie żyjemy w okresie względnej pustki, a szansa, że niedługo czeka nas eksplozja liczby cywilizacji jest bardzo niska.
https://m.youtube.com/watch?v=b6-9Hq8dV_4
Ja mam teorię, że w moim poduszkowcu jest pełno węgorzy
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Rozmyslam sobie nad optymalizacja gier i wpadlem na rozwiazanie problemu gier produkujacych wiecej klatek na sekunde niz monitor jest w stanie wyswietlic. Z tego co wiem, to nadmiarowe klatki sa renderowane przez GPU, ale nigdy nie sa wyswietlane, ale dzieki temu, ze dane wejsciowe z myszki/klawiatury/kontrollera sa zbierane setki/tysiace razy na sekunde, to gra wydaje sie dzialac plynniej. Dlaczego wiec tworcy gier nie rozlacza liczby klatek na sekunde logiki gry tak zeby logika przeliczala input tak czesto jak fabryka CPU dala, a GPU by renderowala tylko tyle klatek ile monitor jest w stanie wyswietlic, bez marnowania mocy na renderowanie odrzucanych klatek, przeznaczajac zaoszczedzona moc na polepszenie jakosci (rozdzielczosc/detale) wyswietlanych klatek? Albo moze to gdzies tak dziala, ale ja o tym nie wiem?
Odkryłeś V-sync, opcja dostępna od czasów monitorów CRT
@con987 ale vsync nie pozwala logice na symulacje czesciej niz odswiezanie monitora, a o to glownie mi chodzilo
Jeżeli mamy za dużo klatek to znaczy że już nie ma co zrobić z tą nadmiarową mocą obliczeniową GPU. A poprawianie jakości grafiki to już załatwiają różne rozwiązania jak dynamiczna rozdzielczość czy dynamiczny LoD (Level of Detail). Samo rozdzielenie logiki od liczny wyświetlanych klatek już się dzieje od jakiegoś czasu, chociaż są niechlubne wyjątki - głównie gry japońskich developerów robiących gry na Playstation. Potem są historie jak mody zwiększające liczbę klatek z 30 na 60s powodują że różne buffy działają o połowę krócej albo że z tego samego powodu nie da się zrobić niektórych czasowych zakładek. Wracając jednak do tematu, to żeby było poczucie responsywności to zależy nam żeby klatka grafiki która jest wyrenderowana zawierała jak najświeższe dane dotyczące inputu, więc siłą rzeczy zasadne jest żeby GPU produkowało klatki jak najczęściej się da.
@brain @Erebus a no macie racje, moze swezosc klatki jest wazniejsza niz liczba symulacji logiki na sekunde
@5tgbnhy6 picrel+wyłączenie vsync+ograniczenie renderowania ponad częstotliwość odświeżania monitora

@5tgbnhy6 ale input lag przy kolejkowaniu klatek się zwiększa
Zaloguj się aby komentować
Rhapsody in Blue is a 1924 musical composition written by George Gershwin for solo piano and jazz band, which combines elements of classical music with jazz-influenced effects.
https://m.youtube.com/watch?v=ynEOo28lsbc&pp=ygUNYmx1ZSByaGFwc29keQ%3D%3D
@5tgbnhy6 jakbym film oglądał
Zaloguj się aby komentować