Zdjęcie w tle
SirkkaAurinko

SirkkaAurinko

Fenomen
  • 545wpisy
  • 1269komentarzy
GrindFaterAnona

@SirkkaAurinko ale ujawnianie nagrań z kłótni małżeńskich? bardzo niesmaczne. i bez tego wiedziałem, że Tobiszowski to debil.

festiwal_otwartego_parasola

biedny ten prezes, od lat marzy mu się silna partia profesjonalistów i rozkurwiatorów tuska, a poskładał ją z samych nieudaczników i wykolejeńców moralnych na zasadzie "mierny ale wierny".


nawet mi ich nie żal

98cfc024-2cbc-4f60-a822-7f93c9abb1d6
ytilibuuun

To jest obraz przegrywa xD

Cztery lata temu się dla niej rozwiódł, wpłacił kaucję bo Tatiana A. miała wyrok i areszt za jakaś grubą sprawę, na koniec go wydymała, a jego Żoliborski cesarz go wypierdolił xD


Na dodatek jest pisowskim alkoholikiem - katolikiem

Alky

@ytilibuuun jak w soczewce, skupia w sobie cały mikrokosmos wszystkiego, co reprezentuje sobą ta partyjka.

Zaloguj się aby komentować

Mam pytania laika.
Router Lte Cudy lt500
1. Wg wifi analyzera jest wiele kanałów o lepszej jakości ale nie da się do nich podłączyć nie ma takiej opcji w ustawieniach
2. Ten sam router działa lepiej gdy się go co najmniej raz na dzień zresetuje. Chyba nie powinno być tak.

Ktoś pomoże?

#wifi
#router
#hardware
superhero

szukaj w ustawieniach wifi kanałów na których ma nadawać - prawdopodobnie masz ustawione auto, dla większości routerów jest zalecane ustawienie automatycznego restartu raz na 24h - pliki log i inne duperszmity obciążają czip i pamięć i zaczyna zamulać

SirkkaAurinko

A wifianalyzer pokazuje tak

7cc41683-a6a7-40d3-b479-63297160a7d9
SirkkaAurinko

@superhero restart ustawiony, nowy soft wgrany, opcji zmiany kanałów dalej nie ma

SirkkaAurinko

nie ma takiej opcji, jest tylko auto, albo kanały 36, 40, 44 i 48

superhero

w linksysie jak ustawiłem dzielenie jednej nazwy na dwie sieci 2,4 i 5 GHz to kanały mi ustawia automatycznie

kanały na 2,4 GHz to od 1 do 13? te co napisałeś to chyba są z 5 GHz

Zaloguj się aby komentować

Zostań Patronem Hejto i odblokuj dodatkowe korzyści tylko dla Patronów

  • Włączona możliwość zarabiania na swoich treściach
  • Całkowity brak reklam na każdym urządzeniu
  • Oznaczenie w postaci rogala , który świadczy o Twoim wsparciu
  • Wcześniejszy dostęp, do wybranych funkcji na Hejto
Zostań Patronem
GrindFaterAnona

@SirkkaAurinko moi teściowie PiSowcy Ślązacy mają niezły mindfuck. Cały PiS przeciwko, a Andrzejek nie podpisze.

Alky

@GrindFaterAnona mam nadzieję, że nie podpisze – tylko po to, żeby Ślązaków dupsko piekło xD Zastanawiam się, jak pisowieci wytłumaczą to swoim śląskim wyborcom.

GrindFaterAnona

@Alky no dzięki, ziomek. jebać naszą kulturę, byle inba była

GrindFaterAnona

@SirkkaAurinko kurde Gorzelikowi to dali do podpisania, to Dudy nie zachęci xD

SirkkaAurinko

Duduś jest pacynką i jaki dostanie prikaz od Kaczora to tak zrobi :)

Topia

Nie podpisywać!

Stop marnowaniu piblicznych pieniędzy na kaleczenie j. p0lskiego!

Zaloguj się aby komentować

Właśnie zobaczyłem II część nowej wersji 3 muszkieterów i podtrzymuję moje zdanie, że Eva Green byłaby IDEALNĄ odtwórczynią roli Yennefer w idealnej ekranizacji Wiedźmina.
Śmiem równie twierdzić, że gdyby istniała możliwość stworzenia idealnej europejskiej wersji Wiedźmina to duet Vincent Cassel jako Geralt i Eva Green jako Yen łyknąłbym jak młody pelikan :)
Eva oczywiście z lat Casino Royale a Vincent z lat Braterstwa wilków.

https://www.youtube.com/watch?v=P1HfovIccgw

#filmy
#witcher
ErwinoRommelo

Uuu Cassel by siadl, sie zgodze. Jednego czego nie lubie w grach to zrobienie z geralta pieknisia i metroseksualisty. Ale nie doczekamy sie tego bo fantastyka nie przyciaga ani duzych nazwiski ani kasy ktora pozwolilaby pokazac glebie swiata.

SirkkaAurinko

Ale przyznasz że duet Cassel i Green by zadziałał ...

ErwinoRommelo

@SirkkaAurinko tak, ale tak samo jak np aktualny Mad Mikkelsen i np jakakolwiek mroczna brunetka. Ale chyba najlepiej bedzie jak nikt tego nie dotknie bo najlepszym duetem Geralta i Yen bedzie wlasnie ten w naszej wyobrazni (° ͜ʖ °) .

SirkkaAurinko

Akurat Mads i Eva z czasów Casino Royale to duet Geralt/Yen ze best of ze best of ze best. Wif honor :)

cotidiemorior

@SirkkaAurinko to tak naprawdę moim zdaniem jest takie pierdzielenie jakby casting był największym problemem netfliksowego The Witcher. Jakby się za to zabrali jacyś ludzie, którzy mają pojęcie o robieniu seriali, potrafią napisać scenariusz, nie gardzą materiałem źródłowym, a ich wizja fantasy to nie generyczne gówno takie samo jak 100 innych wcześniej, to Geralta mógłby zagrać nawet Kanye West.

SirkkaAurinko

Oczywista oczywistość. Drwal Rębajło wyrażał to wielokrotnie :) Ja też

Zaloguj się aby komentować

Radegast w Katowicach :)

#piwo
#slask
#katowice
b83fa36d-83e3-4ee6-971d-ecba8f0396c9
48bdc4cf-4c9f-4f07-a8b4-5836fcf4099b
GrindFaterAnona

@SirkkaAurinko spoko knajpa chociaż trochę smierci

SirkkaAurinko

Siedza przy wejściu to nie czuja. No i kurza :)

VonTrupka

r.jelinek?

leją tam gruszkówę albo śliwkówę jelinka? (っ˘ڡ˘ς)

Zaloguj się aby komentować

O mało co bym przegapił 50 urodziny jednej z moich ulubionych aktorek

28 kwietnia 1974 w Madrycie urodziła się jedna z najpiękniejszych a do tego piekielnie uzdolnionych aktorek współczesnego kina czyli boska Penelope Cruz

Znana z wielu filmów Almodovara, zdobywczyni Oscara za "Vicky Cristina Barcelona" (i pięciokrotnie nominowana), prywatnie żona Javiera Bardema i przyjaciółka równie boskiej Salmy Hayek.

Mało kto wie, że Penelopa debiutowała w wieku 14 lat występując w teledysku legendarnego hiszpańskiego zespołu z lat 80 - Mecano.

Oto i młodziutka Penelopa w teledysku "Fuerza del destino":

https://youtu.be/_mAmEKNqg1g?si=GTPR0nggDAITuVvh

#filmy
#hiszpania
Dynamiczny_Edek

Zakładam, że mogę być jedyny, ale lepszej okazji do uzewnetrznienia się nie znajdę.

Czy komuś jeszcze Penelope przypomina Ginger Z uciekających kurczaków? :-D

24178fb6-4edd-4e0b-9326-2078cc0dcb79
1fdd2434-b44a-451d-896a-28163e67154c
Sweet_acc_pr0sa

@SirkkaAurinko eh, penelope cruz usiądz mi na mordzie xD

Zaloguj się aby komentować

GrindFaterAnona

@SirkkaAurinko Wieść gminna niesie, że Duda jednak podpisze, bo juz go postraszyli Trudką i Alojzym.

Rudolf

@SirkkaAurinko no adrian zastanow sie dobrze

KLH2

Napięcie sięga zenitu


"Według przyjętej w czerwcu 2015 roku ustawy o języku regionalnym, kaszubski miał otrzymać taki status i w planach było pozwolenie na używanie go w urzędach gminnych i powiatowych. Prezydent Andrzej Duda zawetował jednak ustawę 27 października 2015 roku i nie weszła ona w życie"

Syster

@KLH2 btw ktoś wie/pamięta dlaczego to zawetowal? Brzmi idiotycznie

Zaloguj się aby komentować

Jak żyć?

#podroze
#podrozujzhejto
#hiszpania
#katalonia
9acc1a3b-010c-43b9-863a-c68be7e1f92e
ef428f8b-e6d6-4b71-81a9-a9386e89cab3
d5d350ae-8558-4e11-8611-ffa3d6d6799b
682a560b-0764-427a-bfc6-2854048b5335
133066f6-6ad6-43f2-a2c6-0fce736aa36f
vredo

Rzyć OK, miło, że pytasz (już to pisałem wczoraj, co was moja dupa?)

cebulaZrosolu

@SirkkaAurinko fajna Katalonia? Wybieram się wybieram i wybrać nie mogę, jak sójka :p

Zaloguj się aby komentować

Pozdrowienia z Tarragony.
21 stopni i słońce.
Jak żyć ?

#urlop
#hiszpania
3972bf8c-d0a4-4d02-aada-b2aa7e039b77
da8a656d-9f5c-4831-bead-42f80042f67b
a0337f1d-ecb3-4c5b-8495-21587b791c4a
9d16113b-07e3-4f13-8854-5e1aebfc1056
1e815e36-2fb1-4557-bc26-dd60a40d79f1
Acrivec

Do emerytury i ani dnia dłużej

SirkkaAurinko

Ogólnie polecam Katalonię w kwietniu. Pogoda znośna, turystów nie za wiele, piwo dobre. Jak wrócę to zrobię większy wpis. Na razie delektuję się okolicznaściami przygody :)

Besos y abrazos! Hasta pronto!

Zaloguj się aby komentować

W nawiązaniu do mojego postu o magnesikach przesyłam fotki moich na wymianę.
Paczka heetsów dla skali :)

W zamian chciałbym:
Barcelona Katalonia
Saranda Albania
Sarajewo Bośnia
Setenil de las Bodegas Andaluzja
Caminito del Rey Andaluzja
Andorra
Jakieś z Czarnogóry
Egipt Hurghada
Wiedeń
Krems
Linz

#hobby
#magnesiarze
d72f0ff1-c863-42c0-8e0d-5998580abb35
36a46d3c-6663-41d6-806e-977e1a593654
8dee7c27-3736-4de0-a3d9-e2a1181cf201
e5ce8686-f2bc-46f4-9ea6-8bf081a09ee6
plemnik_w_piwie

@SirkkaAurinko jaki jest sens wymieniania się?

Pytam z ciekawości. Czyż nie jest celem samodzielnie ich zbieranie? Albo dostawanie od znajomych?

SirkkaAurinko

No właśnie chcę zamienić te które dostałem od znajomych (i się nie wybieram) na te z miejsc w których byłem, ale z jakichś powodów nie kupiłem :)

plemnik_w_piwie

@SirkkaAurinko o, to brzmi rozsądnie. Cieszę się, że spytalem bo na to bym nie wpadl:) dzieki

Zaloguj się aby komentować

Mamy tu jakichś zbieraczy magnesików? Mam parę podwójnych albo takich których nie chcę.
Chętnie wymienię na inne.
A tak ogólnie pytanie: zbieracie tylko te z miejsc które odwiedziliście czy też prosicie znajomych o przywiezienie?

#hobby
smierdakow

Różowa ma w rodzinie zwyczaj kupowania na prezent i mocno mnie irytuje, że mamy na lodówce takie, gdzie nie byliśmy (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻ głupi zwyczaj

SirkkaAurinko

No ja też takich parę mam z tym że jeśli wiem że tam w bliskiej przyszłości pojadę to sobie zostawiam (np Sevilla czy Hamburg) a tych do których na milion procent nigdy nie pojadę (np Kajmany albo moskwa) chętnie się pozbędę drogą wymiany :)

Gepard_z_Libii

Zbieram tylko magnesiki które przywożą znajomych

SirkkaAurinko

Jutro porobię fotki i napiszę na jakie bym się chętnie zamienił

Zaloguj się aby komentować

Następna