Przeglądasz wpisy z tego tagu:

#takaprawda

0
0

Skoro mozna bylo na 2 lata wyslac polskie dzieci na nauke zdalna bo grozny covid to dlaczego teraz na sile wciska sie ukrainskie dzieci (nieszczepione) do polskich klas mimo ze nie znaja jezyka i lekcje sa rozwalone bo nauczycielka musi jakos sie z nimi dogadac?

Dlaczego ukraincy nie moga uczyc sie zdalnie?

kris5 miesięcy temu

@highlander to covid jeszcze istnieje?

0

Zaloguj się aby komentować

Dziś też miałem dziwny, ale przyjemny sen. Otóż śniło mi się że pojechałem na urlop i wybrałem się w pewne miejsce. Miejsce to było swego rodzaju burdelem. Poszedłem z myślą poruchania sobie. Wchodząc w to miejsce ujrzałem bardzo dużo swego rodzaju kapsuł z takimi łóżkami lub materacami a na nich lub obok kapsuł stały roznegliżowane dziewczyny. Były one różnego koloru skóry, wieku oraz tuszy. Wybierało się dziewczynę z którą chciało się odbyć stosunek a następnie odbywaliśmy stosunek w kapsule która się nad nami zamykała. Szukając swojej kapsuły z "wybranką" widziałem też inne zamknięte kapsuły gdzie pewnie byli inni klienci zajęci konsumpcją seksualną. Doszło do zbliżenia, moja wybranka była młoda, o tuszy odpowiadającej powiedzmy #zdrowakobita, czyli taka nie szczudlak ale też nie gruba. Fajna. Widziałem z góry nasz stosunek. Po zakończonym stosunku udałem się w inne miejsce aby po pewnym czasie znów udać się na poszukiwania innej dziewczyny aby odbyć kolejny stosunek. Obudziłem się i sen się zakończył. W każdym bądż razie jest to bardzo ciekawa wizja i koncepcja burdelu. Takie zbiorowisko gdzie masz możliwość zamknąć się w kapsule i rozkoszować się cielesnością płci przeciwnej. Nie byłem nigdy na curwach ale taka wizja tego mnie poruszyła - jest ona bardzo ciekawa, nietypowa.

@smacznyy @miqood @gimnazjumqqq

Smacznyy7 miesięcy temu

@stefan ty zawsze masz tego kija w dupie czy kolega, ktory cie 2 godz temu pakował w dupsko jeszcze nie wyjąl kutasa?

Pimenista7 miesięcy temu

@Smacznyy myśli że jest na poważnym portalu xD

stefan7 miesięcy temu

@Smacznyy zawsze, bo raz usiadłem, wszedł cały i teraz nie ma za co złapać żeby go wyjąć. Mogę zatem rzec, że to doświadczenie ukształtowało mnie na zawsze.

Zaloguj się aby komentować

Butelka nigdy nie zdradzi ani się nie odwróci

9149e352-e50d-42a3-9403-5d2fc3a2e3a3
Smacznyy8 miesięcy temu

@pheno ^ ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pimenista8 miesięcy temu

@Smacznyy nie no, lubie żołądkową miętową gorzką - pyszna jak dobra pasta do zębów; sobieski orzech laskowy i inne te smakowe też są lux.

Smacznyy8 miesięcy temu

@Pimenista Tanie wódy troche menelowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

0

Zaloguj się aby komentować

Kurwa spadłem z rowerka na wykopie za rzekome naruszenie regulaminu i publikowanie nieodpowiednich treści na trzy miesiące xd bo w sumie wyjaśniłem ruskiego trolla, który szerzy dezinformacje na temat pandemii koronawirusa. Chłop siedzi cały czas na tagu koronawirus i pierdoli głupoty że to plandemia i zydzi chco nas zaczipować ( ͡° ͜ʖ ͡°) zaszczepiłem się 31 lipca ubiegłego roku j&j i jakoś żyje do tej pory, nic się nie dzieje ¯_(ツ)_/¯ czipu w szczepionce nie bylo, bo ją widzialem, no ale żydzi czipujo!!! Chco nas zniewolic!! Zreszta te teorie spiskowe nie mają zadnego sensu i trzeba być upośledzonym umysłowo żeby w nie wierzyć choćby samo to po co mieliby czipowac zeby przejąc nad nami kontrole skoro gates juz ma nad nami te kontrole chocby przez smartfony i internet, ludzie sobie nie zdaja sprawy ile danych zostawiaja za samo skorzystanie z wyszukiwarki google ( ͡° ͜ʖ ͡°) no ale szczepionka, ktora ma uchronic Cie przed zdechnieciem jest taka grozna bo tak mowil gosc z netu na filmiku z zoltymi napisami XDD

@gimnazjumqqq
@miqood

Smacznyy8 miesięcy temu

@tymszafa W zasadzie każdy telefon ma chip GPS ( ͡° ͜ʖ ͡°) żeby w razie gdybyś się zgubił w swojej pipidówie dolnej policja mogła Cie odnaleźć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tymszafa8 miesięcy temu

@Smacznyy to był taki żart, na argument atyszczepów, że w "szczpionkach som cipy" i że "śledzo";

Pimenista8 miesięcy temu

@Smacznyy a ja nikogo nie zachęcam i nie odwodzę od szczepienia. To wasza sprawa i nie chciałbym aby ktokolwiek mnie czy was do tego zmuszał. Czujecie taką potrzebę, zapraszam do szczepienia. Ja sie nie szczepiłem i nie będę na to szczepił

Zaloguj się aby komentować

Sztos

No elo, niestety jeszcze jest tu mniejsza społeczność jak na tym portalu na w co modki to dałny ale zobaczymy. Trzymam kciuki że się rozkręcicie tutaj i że moderacja ma właściwą ilość chromosomów.

Pimenista8 miesięcy temu

@Smacznyy na wykopie bardziej pikantne komentarze pisałem, ale i tak moim zdaniem nie zasługiwały na bana, niektórzy wyzywają innych od debili, kasują im wpisy a konto nadal na rowerku xD

0
Smacznyy8 miesięcy temu

@Pimenista Moderatorzy na wykopoe mają orzeczenie o niepelnosprawności

Pimenista8 miesięcy temu

@Smacznyy ja to bym mógł moderatorem zostać i przeglądać zgłoszenia - ale by bany leciały aż by trzeszczało (zasłużone) xD

Zaloguj się aby komentować

Wizerunek Danuty Hołeckiej powinien być w każdej encyklopedii i słowniku jako ilustracja poglądowa dla hasła prostytutka (polityczna) w całej rozciągłości znaczeń i synonimów. Nie zapominajmy również o pozostałych funkcjonariuszach: https://wiadomosci.tvp.pl/16860301/twarze-wiadomosci

ba3a9275-901d-4487-bcec-3c1aad6ef0fd
Artur2 lata temu

@LobuzKochaNajmocniej Ale dziennikarzy to Ty szanuj. Jest masa osób, które robią robotę, ryzykują czasem życiem, np. dziennikarze śledczy. Niestety pracowników państwowych mediów nie można inaczej dziś nazwać jak "funkcjonariuszami".

2c7222d7-ebce-40c4-9feb-362d4600ebb7
0

Zaloguj się aby komentować

top 10 odmian w nowych na sadzeniach w Polsce odmian jabłoni w uprawie towarowej:
1.Gala .....
2. Gala ......
3.Gala ......
4.Gala .....
5.Golden ......
6.Golden .......
7.Szampion
8.Jonaprince
9.Mutsu
10.Red Cup
I powiedzie że nie ma monokultury xD

d913ebb8-4c30-4d2c-9dfb-53c528996c06
piwowar2 lata temu

@mateusz-sobieraj Dzięki za bloga, pewnie będę się musiał ograniczyć do zakupu cydru. Nie mniej jednak pewnie zerknę okiem i poczytam. Liczę na więcej podobnych treści w przyszłości. Mógłbym ew. pokusić się na Calvados ale tutaj to muszę zainwestować w aparaturę- chociaż to wsm dobry zakup.

0
mateusz-sobieraj2 lata temu

@piwowar albo zainwestować w ziemię oraz spróbować popisać z Francuzami xD

Zaloguj się aby komentować

Kró†ka rozkmina na temat przyszłości portalu www.hejto.pl, polecam pod rozwagę wszystkim z Was, którzy tak jak ja lubią to miejsce i życzą mu jak najlepiej:

Otóż trzeba zmienić motyw i grafiki portalu. Niestety, jeśli ten portal ma się na poważnie rozwinąć i stać za jakiś czas społecznością wielu użytkowników, to nie może opierać się na nawiązaniach do tzw. starej baby.

Sukces tego portalu będzie przyciągał coraz więcej hejterów, a razem z nimi "dziennikarzy". Jedni i drudzy nie odpuszczą tak banalnego i prostego argumentu przeciwko portalowi www.hejto.pl jak fakt, że stroi sobie żarty z ludzkiej tragedii.

Każdy nowy użytkownik jako avatara ma ustawioną starszą panią, która na jego zdjęciu w tle przechodzi po pasach - co stanowi nawiązania do tragicznego wypadku w mieście Łodzi - wypadku, w którym starsza Pani poniosła śmierć.

A od tego kró†ka droga do wyzywania użytkowników od hien, ludzi pozbawionych moralności i ogólnie skupionych w strasznym miejscu.

Dlatego, jeśli chcemy by to miejsce było żywe, gwarne i przyjazne, to niestety musimy pozwolić mu zapomnieć o swoich korzeniach

@Hejto

hejto2 lata temu

@zegar nic nie pisaliśmy o kategoriach, tak pisaliśmy mamy pewien kierunek, w którym pójdzie hejto.pl - z którego większość z Was będzie zadowolona, ale oczywiście słuchamy się osób, które są równie zaangażowane w ten portal jak i my.

hejto2 lata temu

@zegar cytuj całość a nie część, która Ci odpowiada "Ale pojawiają się pomysły typu:..........
- stworzenie kategorii - gry, motoryzacja etc (ale do tego potrzebna większa społeczność a my dopiero jestesmy 17 godzin online XD)"

hejto2 lata temu

@zegar od pomysłu do realizacji daleka droga - musimy ostrożnie podejmować kroki bo jednak populacja hejto rośnie. Zamysł Społeczności jest taki jaki widzisz, my myślimy rzeczach powiązanych ze Społecznością i "te rzeczy", które planujemy w przyszłości na pewno większości się spodoba. Jak pisaliśmy wyżej więcej informacji wkrótce.

0

Zaloguj się aby komentować

12