Zdjęcie w tle
Motoryzacja

Społeczność

Motoryzacja

540

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Nervous99

Bądź ostrożny , od tego już tylko krok do Multipli.

Mechanik_rowerowy

Przepoczwarzasz się w grzyba.

mrocznykalafior

wnuki będą zadolone proszę pana

Zaloguj się aby komentować

Co sądzicie o oponach całorocznych ? Kiedyś nawet się nad tym nie zastanawiałem ale biorąc pod uwagę fakt że technika troszkę poszła do przodu to jakość takich opon zapewne jest lepsza.

Wielkość którą potrzebuje to R18 215/45. Trasy które samochód pokonuje to zazwyczaj droga do pracy (5km w jedną stronę ) i okazyjnie jakieś zakupy (max 50km w jedną stronę).Autostrady praktycznie zero.

Ktoś ma dłuższe doświadczenie jak się takowe opony sprawują latem/zimą?

Aktualnie jeżdżę na sezonówkach , zimą r16 , latem r18. Opon nie zmieniam sam także dochodzą dwukrotnie koszty przerzutki ew.wyważenia.


Warto iść w całoroczne 18ki czy jednak jeździć nadal na r16/r18 zima/lato?


Z góry dzięki za opinie.

Pozdrawiam

54a03f95-2df4-4a73-9b5a-fd86e41e892f
Man_of_Gx

@kejdzu Mam w DS5 i to ni c⁎⁎ja jest nic nie warte, w lecie się wyciera w zimie śliza, jakieś Bridgestony coś koło 235/45 R18.


Gx

kejdzu

@Man_of_Gx


spora większość jednak zachwala całoroczne opony. Dziękuję za opinię

Themamduzopieniedzy

Vredstein Quadrac Pro mój brat jedził trasy i bardzo polecał.


Continental AllSeasonContact 2 mam dopiero 1 sezon i może 5k przejechane. Duzo lepsze niz moje stare letnie (4 lata 50k km) na suchym i mokrym. Na śniegu nie testowałem. Jeżdżę trasy i miasto. Robię rocznie ok 15-20k zależy ile w zimie.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Half_NEET_Half_Amazing

za⁎⁎⁎⁎sty jest ten samochód

Zaloguj się aby komentować

GazelkaFarelka

@ElektrolizatorDwuczlonowy Dobre mleczko do skóry, sprawia że jest bardziej miękka, elastyczna i mniej narażona na pękanie. Możesz się pobawić też malowaniem - są gotowe zestawy, tylko trzeba dobrać kolor.

Yossarian

@ElektrolizatorDwuczlonowy nie maluj kolego. Mam alfę odmalowaną, wszędzie zrobił się z tego taki błotnisty muł, syf. Ani umyć, ani wyczyścić


Poprzedni właściciel to zrobił pewnie ze dwa trzy lata temu

Zaloguj się aby komentować

Fly_agaric

Cesarsko-królewskie cztery rury...

Zaloguj się aby komentować

Dziś wyjątkowo nie artykuł, a tylko wpis. Bo mało kontentu. I też urbex śpi, bo jednak nie wypada kalać konkretów.

Suplement filmu z Bieszczad. Dwa wraki samochodów obok siebie. Intryguje mnie historia tych samochodów. Czy wylądowały prawie w tym samym miejscu, jednocześnie? Czy to była kolizja? Czy jednak odstęp, między zdarzeniami, był czasowo w jakieś odległości. Tego nie dowiem się nigdy. Jednak obydwa są z grupy vag. Pierwszy to VW Passat B4 kombi. Czyli nie prawilny Polski. Bo jednak B5 jest tym co przeciwnicy Niemców lubią najbardziej. Ale mam nadzieję, że wsadzone 1.9TDi. No i niestety, nie jest granatowy, ale kombi. To się liczy. Uważam jednak, że Grupa VW, powinna oddać nam za darmo w ramach reparacji, linię montażową B5 za darmo i powinniśmy klepać te auta do usranej śmierci. Ale licencja tylko w konkretnej konfiguracji. Czyli B5 1.9TDi granatowe kombi. Tylko taka opcja jest prawilna. Z polskiej fabryki wychodziły by z seryjnymi naklejkami: "Diesel musi kopcić" i "szlachta jeździ paskiem". Jestem szczerze zawiedziony kolorem i generacją, którą spotkałem w rowie. Drugi egzemplarz, jest już mniej prawilny, bo to Polo 3gen. Spalony do szpiku blachy. Wygląda jakby tam był dłużej niż czerwony z wanienką, jednak cholera wie, jaka jest historia tych wraków. może obydwa uległy kolizji, przy 1.9 promila a Polówka została podpalona, bo ktoś chciał zgasić zapałkę po spożyciu w stresie. Wyobrażam sobie to tak, że dwóch powrotowiczów z remizy, za bardzo zaszalało przy powrocie do domu i jebneli dzwona. Ale, że byli w dobry humorach, klepneli piątkę, zapalili po fajce, zrobili 1,9 litra, przyglądając się swoim jedynym prawidłowym pojazdom. Przy okazji, jeden z nich wskrzesił ogień dmuchając w zapałkę a potem przyjechali ojcowie strażaków z OSP traktorami i zabrali swoich szlachciców na włości. Piękna to historia, którą sobie uszyłem, bo gdyby to były inne marki, to pewnie bym sobie napisał inny scenariusz (° ͜ʖ °)

Stay Tuned.

#ciekawostki #motoryzacja #podrozujzhejto #podroze #volkswagen

1413a97f-995a-4f08-a87f-989b8c4b20e4
8f6da8c5-5698-4fbb-a70f-2605ff39591e
4905310b-8a20-481d-b848-487e25bb08f1
f2f59a71-a928-4c4c-af34-cfadaef4d88c
413d75e5-60c0-415c-b2bd-75159a37cf1e
PanNiepoprawny

Dobrego passata ktoś wyrzucił

Taxidriver

Ten Passat to chyba ich najlepszy model.

B3 i B4 mają więcej miejsca na nogi niż przedłużona S-class.

Dodatkowo 1.9tdi, pewnie jeszcze na pompie.

Za kilka lat to będzie youngtimer.

Pan_Buk

@Klamra "Intryguje mnie historia tych samochodów", a jednak żal Ci tych 50 złotych, żeby sprawdzić ją po numerze VIN. Numer VIN łatwo możesz znaleźć, skoro samochód jest otwarty:

24de2619-f687-4399-8353-4467b8b5b35c

Zaloguj się aby komentować

rm-rf

GT-R - jak mnie ten samochód wkurwia - osiągi spoko i super baza pod dalszy rozwój ale utrzymanie tego... Porównując z innymi autami co dają takie pole do popisu to to jest skarbonka bez dna - bardzo delikatna skrzynia, ograniczona ilość launch control, która wymusza wymianę i serwis by się odblokować. Auto raczej na weekendową przejażdżkę do kościoła bo jak masz za dużo fantazji to szykuj 5tys co miesiąc w serwis.

Wracam do niego myślami raz do roku i za każdym razem stwierdzam, że mnie na utrzymanie nie stać. Co innego wrzucić w samochód 20tys w rok a co innego 60tys. Takich sum już przed żoną się nie ukryje xD

Zaloguj się aby komentować