#youtube

9
1823

Moze gdyby ludzie reagowali na uprzejme zwrocenie uwagi inaczej niz agresja i chamstwem, stosowalby inne metody, dlugo z reszta probowal.


A jak Cie wkurwia,to po prostu nie ogladaj,przeciez nikt Ci nie kaze ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

@Ziomek1998 ja go rozumiem, chodzę sporo po warszawie i tak jak kierowcy zastawiają drogi i chodniki "tylo na chwilę" przez co muszę schodzić na ulicę, żeby przejść, mega mnie wpienia.


Dziś pod agrygolą typ jedzie z dostawą makro po chodniku, dużą ciężarówką (ponad 3,5t) i wyjebane, że ludzie idą i biegną po tym chodniku, nawet nie zwolnił. Jak traktować takich ludzi?

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Mam takie zasadnicze pytanie.
Jak jesteśmy zalogowani na #youtube.
Wchodzimy w swoje subskrypcje [https://www.youtube.com/feed/subscriptions].
Następnie klikamy z prawej strony u góry strony w przycisk "Wszystkie subskrypcje" [https://www.youtube.com/feed/channels]
Mamy wtedy możliwość sortowania kanałów po:
- A-Z - tutaj dość oczywiste, sortowanie po nazwie kanału alfabetycznie - nawet działa,
- Nowa aktywność - tutaj oczekiwałbym, że u góry pojawią się kanały, które dodały ostatnio nowe filmiki, albo przynajmniej nowe posty. Ale w praktyce wygląda jakby to sortowanie działało dość losowo. Przy każdym odświeżeniu strony, z odczekaniem ok. 5 sekund, kanały zmieniają kolejność - mimo, że żaden twórca nic nowego nie dodał. Mam podejrzenie, że może chodzi o to, że widzowie np. obejrzeli, ocenili, lub skomentowali filmik danego twórcy - ale, wydaje się być to mało użyteczne i bez sensu.
- Najtrafniejsze - czyli k⁎⁎wa co? Co może być k⁎⁎wa najtrafniejsze we wszystkich kanałach? Weź Ty jutub się pierdolnij w ten głupi łeb i zastanów nad sobą, a nie jakieś plany robisz płatne i firefoxa mi sztucznie i celowo spowalniasz względem chrome.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Czy YouTube już ostatecznie popierdoliło z tymi reklamami? Zagotowałem się trochę, bo to imho już śmierdzi około-pedofilskimi treściami.


Postać na screenie to Gwen z bajki Ben 10, w oryginalnej serii, z której pochodzi design, ma około 10 lat. Poza, wyraz twarzy, obroża na szyi (sic!), wszystko bardzo sugestywne. Zgłoszę to do nich, ciekawe, co i czy odpiszą.


#youtube #reklama

4efffc03-1fe9-4c43-aa5f-caf561b59cdd
9db0ac58-20c1-4a65-a144-7c8d88c4b0bc

@Piechur wczoraj też miałam taka pedofilską reklame anime dziewczynki. Zgłosiłam, odpowiedź pewnie z automatu, taka sama jak Twoja. :/

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Nie wiem, czy ktoś wrzucał ostatnio ten kanał #youtube , ale jak ktoś nawet trochę interesuję się #mechanikasamochodowa , to mocno przerzucili na odpalanie starych wrostów, w postaci ciężarówek. Koleś kiedyś chyba miał coś na TVN Turbo, prosty, sprawia wrażenie szczerego człowiek i z ojcem te stare sprzęty odpala, naprawdę spoko do oglądania na wieczorny relaks. Starsze filmy to naprawy ciężarówek na drodze, z mobilnego serwisu, ale wiadomo ilość napraw jest w jakimś stopniu ograniczona. No i to dokręcanie z "właściwą siłą" śrub xD

https://www.youtube.com/watch?v=Po6Rz7f5BLQ

Zaloguj się aby komentować

Tomki, szukam kolejnego filmiku. To było bodajże z obrad jakiegoś parlamentu (bundestag albo parlament ue) na 90% w języku niemieckim. Wszedł jeden z posłów(?) na mównicę i przywitał się słowami w stylu: "Drogie koleżanki, drodzy koledzy, drogie trans kobiety, drodzy trans mężczyźni..." i dalej wymieniał całą resztę bajkowych stworzeń. Jak już skończył się ze wszystkimi witać to powiedział chyba tylko jedno zdanie i skończył. Krążyło to po internetach gdzieś z pięć lat temu. Podrzuci ktoś linkiem??

#szukamfilmu #youtube #heheszki

Bigos userbar

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować