#youtube

9
1823

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

@Tygrysek @dzangyl @serel Wam to się nigdy nie znudzą te glupie teksty xD Wrócę za rok z ytp za 5 złotych na rok i takie same będą.

Jakby instalacja kolejnej wtyczki i znajdowanie kolejnej apki na github nie kosztowało was w ogóle czasu.

Kolejny patent za 365 dni, pozdrawiam!

Ta karawana jedzie dalej.

Zaloguj się aby komentować

#konstruktorelektrykamator
Dobra, jest film na YT. Byłby wcześniej, ale jak sprawdzałem wyrenderowany plik to miałem cholerne artefakty. I renderowałem go 6x, a potem się okazało że artefakty są przez #VLC a nie samo wideo.
Materiał jest mocno okrojony, sporo scen wyciąłem, bo by trwał z 25 minut.
I w wielu miejscach wyciąłem yyyy, eeeee, mhhh, czyli przystanki na zastanowienie się.
https://www.youtube.com/watch?v=fgYMnpR9VoU


Teraz czas na kolejne projekty.
#DIY #youtube #obrobkametali #warsztat #elektryka

I w wielu miejscach wyciąłem yyyy, eeeee, mhhh, czyli przystanki na zastanowienie się.

Będzie drugi film? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tytuł roboczy: "Eeeeee eee - Inżynier bez tytułu"

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

No dzień dobry, trochę mnie tu nie było. Wracam z poradą odnośnie #youtube na #iphone dla użytkowników znudzonych czy (jak ja) obrzydzonych #youtubepremium, ale chcących słuchać youtuba z wygaszonym ekranem.

Wchodzimy w Safari i wykonujemy takie operacje: - otwieramy interesujący nas filmik na yt, - klikamy w ustawienia strony, po lewej na pasku url, - klikamy trzy kropki po prawej na dole, żeby znaleźć więcej opcji, - wybieramy „Poproś o witrynę pełną”, - po załadowaniu zostawiamy odpalony filmik i klikamy przycisk funkcyjny, - po wygaszeniu ekranu ponownie rozjaśniamy, na ekranie blokady pokaże się okno odtwarzacza. Klikamy play i można wygaszać ekran.

Prostsze niż się wydaje. Instrukcja obrazkowa poniżej. Dla pełnego doświadczenia polecam wykosztować się 14,99 na sponsorblocka dla opery w appstorze i może również adguarda - ten kosztuje chyba 39,99 za wersję dożywotnią, ale przede wszystkim odkąd go mam nie widziałem reklamy w internecie. No, przynajmniej w mobilnym safari.

#piractwo #adguard #sponsorblock #smartfony

96d7466c-d16b-4436-92f5-78115e1723fc
3626014e-ad39-4932-8a78-9a388d1ca8ae
c098703e-cd6a-4be7-9d1f-4cf4b491933e
2674b2ae-9759-46f4-aec9-f7afe8b024e2
e152c56a-cb52-43a0-a167-48c3901c2393

Zaloguj się aby komentować

@myoniwy czemu na Twoim kanale mogę znaleźć firmy z rwania sztangi Andrzeja sprzed 12 lat lub upalanie Forestera sprzed 8? Jeśli masz zamiar prowadzić ten kanał nie tylko dla siebie ale dla ludzi, to radziłbym Ci usunąć te stare filmy albo ukryć je jako prywatne. Wszedłem na kanał z ciekawości i chciałem przejrzeć o czym o jest, kiedy się zaczął i w jaką stronę to idzie. No i nie wiem nawet od czego by zacząć.

Zaloguj się aby komentować

@NiebieskiSzpadelNihilizmu @Opornik zmniejszysz te korpo na mniejsze,minie kilka lat,czesc padnie,czesc sie rozwinie i znowu to samo- znowu powstanie jeden gigant albo kilka molochow¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

@Half_NEET_Half_Amazing mają to w dupie, mam scamy wiszące na liście zgłoszeń od 2018 roku i nic z tym nie zrobili

Zaloguj się aby komentować

Nosz kurwór. Zgubiłem kanał na yt. Kiedyś oglądałem typa który remontuje auta. On był chyba Białorusinem. Między innymi przedłużył podajże tavrie i wdupił tam napęd i silnik z Subaru. Nie potrafię go znaleźć. Ktoś coś kojarzy? #pytanie #kiciochpyta #motoryzacja #ciekawostki #youtube

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować