Pomyślcie sobie że za x lat ktoś będzie oglądać sobie jakiś film na youtube który będzie miał napisane że został zuploadowany powiedzmy że 50 lub 100 lat temu xd. Masakra jakaś :D
#rozkminy #youtube #gownowpis
Pomyślcie sobie że za x lat ktoś będzie oglądać sobie jakiś film na youtube który będzie miał napisane że został zuploadowany powiedzmy że 50 lub 100 lat temu xd. Masakra jakaś :D
#rozkminy #youtube #gownowpis
Zaloguj się aby komentować
Alarmujące wieści z USA, które BARDZO dają do myślenia
Przeczytałem właśnie o potężnym badaniu* (4,5 miliona ankiet!) , które pokazuje, że młodym ludziom dosłownie psują się mózgi. I to na masową skalę.
* Rising Cognitive Disability as a Public Health Concern Among US Adults (źródło do badań w komentarzu poniżej)
Psucie - chodzi o tzw "niepełnosprawność intelektualną" czyli poważne problemy z koncentracją, pamięcią i podejmowaniem decyzji. To utrata głębokiego skupienia (czyli niemożliwość przeczytanie książki czy nawet obejrzenie filmu).
Jesteśmy świadkiem jednego-wielkiego-przebodźcowania ludzkości. A to dopiero początek problemów.
Lecimy z najważniejszymi i najbardziej niepokojącymi wnioskami:
W grupie wiekowej 18-39 lat wskaźnik problemu "niepełnosprawności intelektualnej" w ciągu ostatniej dekady PRAWIE SIĘ PODWOIŁ (z 5,1% do 9,7%)!
W tym samym czasie u osób 70+... spadł.
Zastanawiające, prawda?
To zjawisko dotyka wszystkich, nawet bogatsze osoby (zarabiające powyżej 75k dolarów) u których problemy poznawcze wzrosły TRZYKROTNIE z 2% do 6,6%.
Niestety, osoby biedniejsze (zarobki poniżej 35k dolarów) są jeszcze mocniej poszkodowani (wzrost z 8 do 12%).
Cała nadzieja w edukacji. Otóż absolwenci uniwersytetów mają bardzo niewielki wzrost (z 2% do 3,5%), a osoby które jeszcze nie ukończyły szkoły średniej, odnotowały wzrost z 11 do 14% - a to już cholernie dużo, bo prawie co 7 osoba.
EDUKACJA!
Autorzy sugerują (a ja się z nimi w pełni zgadzam), że to efekt social mediów i smartfonów, które trwale zmieniają funkcjonowanie naszych umysłów.
Otóż, nasze mózgi są nieustannie trenowane do przeskakiwania po tematach, a nie do ich zgłębiania. Każdy scroll, lajk czy krótki filmik to mikrodawka dopaminy, która uzależnia i sprawia, że szukamy kolejnych bodźców.
W efekcie myślenie staje się płytkie, widzisz mnóstwo rzeczy, ale nic nie zostaje w głowie na dłużej.
Umysł traci nawyk analizowania, łączenia faktów i cierpliwego dochodzenia do wniosków..
Co ważne, wyraźny wzrost problemów zaczął się już w 2016 roku, więc COVID-19 był tylko przyspieszaczem (!!), a nie główną przyczyną.
To nie tylko kłopot z przeczytaniem książki czy z obejrzeniem filmu. Społeczeństwo, które nie potrafi się skupić i zapamiętywać, staje się ekstremalnie podatne na dezinformację i manipulację.
To jest REALNE ZAGROŻENIE dla naszej demokracji, która została stworzona dla ŚWIADOMYCH OBYWATELI, którzy potrafią analizować informacje, oddzielać fakty od opinii i pamiętać, co politycy obiecywali, a co zrobili.
Kiedy nie potrafimy skupić się na dłuższym artykule, naszą wiedzę o świecie czerpiemy z nagłówków i memów. Zamiast analizować złożone problemy (gospodarka, klimat, geopolityka), reagujemy na proste, emocjonalne bodźce.
Gniew, strach, oburzenie to waluty, którymi płaci się dziś w social media. W takiej rzeczywistości wygrywa nie racjonalny argument, ale najgłośniejszy, najbardziej szokujący i najprostszy przekaz.
Społeczeństwo z tak poszatkowaną uwagą jest bezbronne wobec propagandy i teorii spiskowych.
Te wzrosty jest skutek "pokolenia smartfonowego". Generacji, która urodziła się z telefonem w ręce teraz, płaci najwyższą cenę. Boom na social media trwa od 2010 roku, tak samo smartfony, których drastyczny wzrost nabywania nastąpił w latach 2010-2018.
Najgorsze jest to, że jesteśmy jeszcze PRZED rewolucją AI, ta się dopiero zaczyna. Terapeuci AI, przyjaciele AI, dziewczyny AI, żony AI.
Wniosek jest brutalnie prosty, jesteśmy w samym środku cichej wojny o nasz najcenniejszy zasób: naszą uwagę i zdolność do myślenia.
I choć technologia wydaje się wszechpotężna, ma jedną słabość - działa najskuteczniej w ukryciu. To, że czytasz ten tekst i rozumiesz problem, już stawia Cię w uprzywilejowanej pozycji.
To jest nasza jedyna broń - świadomość mechanizmów, które nas osłabiają. Każda chwila, w której świadomie odkładamy telefon, wybieramy książkę zamiast scrollowania, czy skupiamy się na jednej rozmowie, jest małym aktem buntu.
ŚWIADOMOŚC PROBLEMU.”
Wojciech Kardyś / z fb
#zdrowie #mozg #smartfon #tiktok #instagram #facebook #youtube #media_społecznościowe #mediaspolecznosciowe
Zaloguj się aby komentować
Jak ktoś z was lubi dobre fantasy i dobre anime, to zapraszam na mój felieton pt. "Frieren. U kresu drogi."
Dawno tu nic nie dodawałem, ale ten serial zrobił na mnie na tyle duże wrażenie, że w końcu trzeba było nagrać coś innego niż tylko w temacie książek.
#fantasy #anime #youtube #manga #fantastyka
Zaloguj się aby komentować
Pełna recenzja kamery GoPro Max2, kamery, która jest mocnym rozczarowaniem
Tak czy inaczej, serdecznie zapraszam!
#tworczoscwlasna #gopro #youtube
Miałem gopro od 6 do 13 poza może dwoma modelami.
W międzyczasie kupiłem osmo 5
W 2.7k gopro 13 nie jest w stanie pociagnąc godzinnego nagrania bo się przegrzewa mimo niewysokiej temperatury otoczenia.
Jego jakość w bezpośrednim porównaniu przy mniejszym swietle jest wyraźnie gorsza.
Sprzedałem po 3 tyg użytkowania i dokupiłem drugie osmo 5.
Nie wspomnę że całe srodowisko i interfejs w osmo mocno na plus.
Gopro niestety nie odrobiła lekcji
Zaloguj się aby komentować
#kontrabanda #socialmedia #youtube #tiktok #peertube
Wyobraźmy sobie pewną sytuację.
Prowadzisz konta na YouTube'ie, TikToku oraz masz coś na wzór własnego serwisu streamingowego opartego o PeerTube'a. Twoim celem jest sprawienie, żeby to ostatnie – czyli PeerTube – zyskało większe znaczenie.
Jakiej strategii byś się podjął/podjęła, żeby to zrobić? Wybierz najlepsze Twoim zdaniem zakończenie zdania „powinno się publikować...”
Zaloguj się aby komentować
#heheszki #youtube #sady #kolegazklasy #trocheczarnyhumor

Zaloguj się aby komentować

"YouTube usunął mi kanał!
Czy YouTube zaczyna dyskryminować osoby z niepełnosprawnością ze względu na to jak funkcjonują? Czy tylko tam nikt nie myśli?"
baroszostałowski #motoryzacja #youtube #wiadomoscipolska
W sieci zawrzało po tym, jak drifter i popularny twórca wideo Bartosz...
No nie wytrzymie! Ja wiem, że YouTube już od dawna szoruje po dnie, ale no prośba... Widzę na broniowej części YouTUbe'a, zarówno naszego jak i zagranicznego, wysyp jakichś materiałów typu: "Czy da się strzelić z broni bez magazynka", albo inne materiały podobnej wartości. Ani to niczego nie tłumaczy, ani niczego nie pokazuje, a po komentarzach widać, że część - domyślam sie, że młodszych odbiorców - chciałaby się dowiedzieć w zasadzie dlaczego tak się dzieje... Albo wynurzenia Starych Chujów
#bron
#strzelectwo
#youtube
#rakcontent
#gorzkiezale
Komentarz usunięty
Polski kontent dostosowuje się do poziomu odbiorców. Jak chcesz merytoryki to u nas jej nie znajdziesz
@ERH prawda jest taka że na każdą merytorykę znajdzie się kontrmerytoryka
Na amerykańskich jest tak samo tyle że tam ich jest pewnie z 10 000 kanałów a u nas może z 200 więc dociera do nas do selekcjonowany kontent
Zaloguj się aby komentować
Dowiedziałem się właśnie że netflix (i pewnie tez inne serwisy) tworzą sporo seriali z myślą o tym, że "oglądający" ten serial tak naprawdę zajmują się innymi rzeczami. I tak się zastanawiam czy macie coś takiego? Jakieś podcasty, kanały na yt, kategorię filmów, audycji. Cokolwiek.
Czasami dobrze mi się pracuje, albo robi inne rzeczy jeśli coś mi leci w tle. Albo raczej nieraz się zdarzało że sobie puściłem jakiś podcast w tle, a po jakimś czasie zdałem sobie sprawę, że już tego nie słucham, bo się zajmowałem pracą, czy cokolwiek tam akurat robiłem. Tylko że to były rzeczy, których jednak chciałem posłuchać i tak się zastanawiam, co takiego mógłbym sobie puścić, zeby mi nie przeszkadzało że tego w ogóle nie słucham.
#netflix #youtube #podcast #produktyktywnosc
Ja puszczam jakiś znany mi film lub serial, żeby coś leciało w tle, ale nie muszę się na tym skupiać, bo już to znam. Przy poważniejszych rzeczach włączam "instrumental music/pop" na YT, ściszam do 1 lub 2 i tak sobie pracuję.
@MJB synthwave, umnie działa, można się skupić https://m.youtube.com/watch?v=0QKQlf8r7ls&t=2420s&pp=ygUJTWFydmVsODMg
National Geographic mega episodes na yt. 4x na minute powtarzają to samo, wiec idealne ma tlo
Zaloguj się aby komentować
Do porannej kawy zapraszam na najnowszy materiał, którego głównym tematem jest dron DJI Neo 2, który właśnie zadebiutował w Chinach, a na który reszta świata musi jeszcze chwilę poczekać. Sytuacja dziwna, ale wiąże się z nową strategią wydawniczą firmy, co nie każdemu się spodoba. Do tego sporo ciekawostek ze świata kamer sportowych oraz dronów.
Serdecznie zapraszam!
#youtube #tworczoscwlasna #podsumowaniemiesiaca
Zaloguj się aby komentować
Wojna
Treść dla dorosłych lub kontrowersyjna
Co nagrzeszyłem, że mi się Ai reklamy z Geslerową pojawiają :[... chłop w szoku.
#ai #youtube

Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Czy ktoś mógłby zobaczyć u siebie czy może zmieniać jakość filmików na YT w aplikacji na Androida.
Nagle ta opcja jest wyłączona na każdym filmie. #youtube

Zaloguj się aby komentować
Poradnik krok po kroku, jak zainstalować sobie YouTube Revanced [Każdy sobie poradzi]
*Proszę bez skrępowania dzielić się tym poradnikiem i udostępniać gdzie tylko chcecie. Kto zainstaluje niech zapisze sobie linka, żeby w razie aktualizacji wiedzieć gdzie wrócić. Korzystajmy, póki Google po nowej aktualizacji Androida nie zablokuje większości użytkowników możliwości instalacji bez dodatkowych fikołków.*
Poradnik dotyczy instalacji YouTube ReVanced (także YT Music ReVanced) na Androidzie. Pozwala ci to zmodyfikować oryginalną aplikację, żeby pozbyć sie reklam, uzyskać funkcje premium (poza pobieraniem), wymusić oryginalny język zamiast dubbingu, używać SponsorBlocka (przewijanie sponsorowanych fragmentów, żebrania o suby, intra itd.), a także dostosować praktycznie każdy możliwy aspekt aplikacji pod siebie tak jak lubisz ZA DARMO. Niestety aby uniknąć losu poprzednika ReVanced (Vanced), musimy sami przechodzić proces patchowania i instalacji. Ale to pikuś, zobaczysz.
Poradnik jest obszerny, ale to ze względu na prowadzenie krok po kroku i małe wyjaśnienia. Tak naprawdę to kilka minut roboty, a myślę, że warto. Jeśli gdzieś jest dopisek WAŻNE lub MEGA WAŻNE, przeczytaj. Jak nic cię nie obchodzi możesz od razu przejść do instrukcji.
*Niestety nie jest możliwa instalacja na iPhone. Jednakże jeśli chcesz po prostu się pozbyć reklam w najprostszy możliwy sposób, możesz użyć do oglądania YouTube np. przeglądarki Brave.*
MEGA WAŻNE! Google cały czas przeciwdziała tego typu aplikacjom, więc jeśli coś przestaje działać, musisz zaktualizować aplikację (instrukcja na końcu) lub jeśli nie ma aktualizacji zaczekać, aż team ReVanced ją wyda. Czasem może to potrwać dłuższą chwilę. Jeśli umiesz w angielski, a masz jakiś problem, w którym nie pomaga aktualizacja, możesz śmiało zaglądać na subreddit poświęcony https://www.reddit.com/r/revancedapp/
MEGA WAŻNE! Proszę pamiętać, aby nie pobierać gotowych plików APK YouTube ReVanced z przeróżnych stron. Tylko samodzielne patchowanie daje ci gwarancję, że nie instalujesz sobie przy okazji złośliwego oprogramowania. Jedyne oficjalne strony projektu ReVanced tohttps://revanced.apporaz ich repozytorium na GitHubhttps://github.com/ReVanced
WAŻNE! Instalacja może zostać zablokowana przez Google Play Protect (w zamyśle chroni cię przed złośliwym oprogramowaniem, ale też widzi jako niebezpieczne aplikacje nieautoryzowane przez Google, dokładnie tak jak antywirus traktuje cracki do gier), więc prawdopodobnie będziesz musiał to wyłączyć. Jeśli problem wystąpi otwórz Sklep Play, kliknij ikonkę konta w prawym górnym rogu, następnie Play Protect, następnie koło zębate u góry i odznacz 'Skanuj aplikacje za pomocą Play Protect' i wybierz 'Wstrzymaj'. W zależności od modelu telefonu nakładka systemowa producenta także może cię przyblokować przy instalacji, informując o potencjalnych zagrożeniach. Jednak bez obaw. Jeśli nie instalujesz aplikacji niewiadomego pochodzenia, nie musisz się obawiać. Jeśli nie chcesz niczego wyłączać, wyłącz ten poradnik, prawdopodobnie telefon zablokuje instalację.
Możesz nadal mieć (w większości przypadków) oficjalną wersję YouTube (w razie w) oraz tą zmodyfikowaną. Na końcu poradnika omówimy w jaki sposób możesz zmienić ikonkę, nazwę i nagłówek wewnątrz aplikacji.
Jeśli nie chcesz logować się swoim kontem Google, możesz używać aplikacji bez logowania, jednak musisz zainstalować MicroG dla poprawnego działania aplikacji.
Objaśnienie użytych plików:
ReVanced Manager \- aplikacja, która pozwala nam zmodyfikować oryginalny plik APK YouTube'a
MicroG \- W swoim telefonie masz coś takiego jak Usługi Google Play, dzięki którym w dużym uproszczeniu możesz zalogować się swoim kontem Google do wszystkich aplikacji do jakich pozwoli ci Google. Jednak kiedy zainstalujesz nieoficjalnego (spatchowanego) klienta YouTube, nie jest to możliwe. Z tego względu potrzebujesz MicroG, aby móc korzystać ze swojego konta w tej aplikacji. Jest to otwartoźródłowa aplikacja, która 'imituje' Usługi Google Play. Kod aplikacji jest publicznie dostępny dla wszystkich, więc nie musisz obawiać się o bezpieczeństwo swojego konta. Gdyby było w niej coś nie tak, już byśmy o tym wiedzieli. Na codzień z MicroG (nie tylko wersji pod ReVanced) korzystają rzesze użytkowników\]
# INSTRUKCJA INSTALACJI:
*Jeśli telefon na którymkolwiek etapie zapyta cię czy zezwolić na instalację z nieznanych źródeł, zezwól i zainstaluj. Mogą też wyskoczyć pełnoekranowe ostrzeżenia o niebezpieczeństwie instalowania nieznanych aplikacji, więc będziesz musiał na to zezwolić. Jeśli będą problemy z Play Protect - patrz wyżej.*
#poradniki #youtube #internet #smartfony #android #revanced #youtubepremium #adblock
Nie mój. Nie powiem skąd.
Taktyczny komentarz
Chwila, to trzeba tyle zrobić? Ja wszedłem na Google, znalazłem link do aplikacji na ich stronie, później wystarczyło zainstalować 1 plik z githuba i wszystko działa. Na kij ten opis
Można też prościej i bezpieczniej używać NewPipe i aktualizować go dodając jego repo do F-Droid, 2 kliknięcia i nie trzeba czytać instrukcji na stronę A4. https://newpipe.net/
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Wjechał dziś nowy odcinek Blok Ekipy. Żenujący bardziej niż zwykle - musiałem oglądać kawałkami*. Ale nie o tym:
Walaszek wprowadził wspieranie kanału. Ceny od kilku złotych, aż do 200 zł miesięcznie - co tam chcecie i za ile
Odcinki dla wszystkich mają wypikane przekleństwa!!!
Stare odcinki są jeszcze z wulgaryzmami
#blokekipa #walaszek #youtube #kreskowki #seriale
*wyobraźcie sobie Spejsona, który przebrany za uliczną dziwkę zachowuje się wyzywająco i gada jak typowy transwestyta wypuszczony z niemieckiej parady równości. Dziwne no nie?
Zaloguj się aby komentować
YT czasami potrafi zaskoczyć rekomendacją. Natrafiłem na kanał chłopa z Korei, który od wielu lat żyje w Polsce, ma żonę Polkę, a jego rodzice żyją sobie w #lublin. Okazuje się, że ojciec autora kanału pracował w Daewoo wiele lat temu i jako jedyny z koreańskich pracowników pozostał w królestwie cebularza. Bardzo ciekawa sprawa
#youtube #korea #daewoo
@Lukaskovic Jeżeli ten pan zajadał się golonką u nas to ja wierzę, że potrafi mówić po polsku i jest prawdziwym koreańskim Polakiem z polskiej Polski.
@Lukaskovic koleś jest kozak. Jego szorty z żarciem to bardzo fajna, darmowa reklama polskiego żarcia. Sympatyczny ziom
Flaki od Chińczyków kupuję regularnie, bo robią je na kilka sposobów i każde są przepyszne (lepiej niż u nas). Taki Nejangtang też bym chętnie spróbował.
Zaloguj się aby komentować
#youtube #polskiyoutube #bekazszurow #polityka
Ja j⁎⁎ię i jeszcze ta morda Nawrota potrzebna jak pięść do nosa.


Zaloguj się aby komentować
Ludzie... Ratunku! Pomocy!
Gdzie w YouTube reVanced wyłączyć ten @@$&@#$&@ tłumaczenia audio?!
Błagam, niech mi ktoś pomoże!
Si twierdzi, że można pod ikoną trybika, ALE JA TAM NIC NIE MAM Z TYMI TŁUMACZENIAMI!
Co za upośledzony £¢¥¢¥¢¢ wpadł w ogóle na ten pomysł?!
#youtube #vanced #revanced #android

Zaloguj się aby komentować