#bekazkatoli

0
Przeglądasz wpisy z tego tagu
Sztos
VakmeKompan
w społecznościZdrowie
JA JEBE. Radio Maryja - co za szuryzm xDDD Za endometriozę odpowiadają tabletki wczesnoporonne, skąd wyście to wzięli xDDD Najgorsze, że zaczyna się niewinnie, już miałam nadzieję, a tam pod koniec JEB. - wyciągnęli fragment rozmowy lekarki, która mówi, że endometrioza może powodować problemy ze zdrowiem prokreacyjnym i zwalili to na tabletkę po - jeszcze podciągnęli pod to tabletkę anty, z wypowiedzi jakiejś baby ze stowarzyszenia obrońców życia Jakie kompetencje ma randomowe stowarzyszenie obrońców życia w wypowiadaniu się o endometriozie? Bardzo chętnie posłucham. A, jeśli posłuchacie wspomnianego niedawno webinaru z dr Siekierskim - to terapia hormonalna (w której można użyć też tabletek anty) to jeden ze sposobów leczenia endometriozy. I nic nie ma wspólnego z tabletką po, o ile nie dostała nagle supermocy i nie zmienia genetycznie mechanizmu wytwarzania estrogenu oraz reakcji odpornościowej organizmu xDDD Jeśli tak, to kurwa biorę, może skoro już mam endo, to mi przy okazji geny naprawi xDDDD Więc nie dość, że bezczelnie podciągają chore kobiety pod swoją agendę, to jeszcze rozpowszechniają antynaukowe bzdury. Kawy po obiadku już nie trzeba, zaraz mnie ciśnienie strzeli. Idę memy robić. https://www.radiomaryja.pl/informacje/miesiac-swiadomosci-endometriozy/
tymszafa6 miesięcy temu
@Vakme i teraz zdaj sobie sprawę, że odbiorcy Radia z Ryjem biorą to za pewnik i będą powtarzali dalej te bzdury. BO NIENARODZONE DZIECI SOM NAJWAŻNIEJSZE!!!!!!!!
Vakme6 miesięcy temu
@tymszafa Radio z Ryjem
tymszafa6 miesięcy temu
@Vakme Trzeba mówić jak jest. Ale niekoniecznie chować się w schowku na miotły.
0

Zaloguj się aby komentować

VaticanGamesDebiutant
w społecznościDyskusje
w sumie w całym tej akcji z kryciem pedofili przez koścół najbardziej mnie śmieszy to że Jan Schrodinger 2 był zarówno na tyle potężny że sam pokonał komunizm w polsce ale równocześnie był starym poczciwym dziadkiem któremu nikt o pedofili nie raczył powiedziec xD
JanPawel28 miesięcy temu
tsooo
Inspektor_RODO8 miesięcy temu
wiedział
0
PontyfikatJP28 miesięcy temu
Wiedział, ale nie powiedział.
0

Zaloguj się aby komentować

w społecznościHeheszki
0
Chciałbym zaznaczyć iż osoby które przeszły z wykopu maja zapłaic mi symboliczną oplatę za to iż pozwalam na istnienie tego portalu jak i toleruje tu was
anna-jozwik8 miesięcy temu
Babcia cipoluszkiem już zapłaciła
0
TadeuszRydzykOfficial8 miesięcy temu
japa koniu i wplacaj hajs 39 1600 1462 1893 9704 1000 0001
0
Planeta_Venus8 miesięcy temu
Wyp... na Marsa!
0

Zaloguj się aby komentować