Nowa dacia czy kilkuletnia klasa premium - co i dlaczego?
@edantes Dacię masz na komponentach od Renault, napędy i bezpieczeństwo nie powinno być tu problemem, będzie oczywiście mniej asystentów i bajerów ale naprawy będą raczej tanie.
Za kilkuletni segment E czy F zapłacisz może i mniej niż za nowego Dustera ale odbije Ci się to na kosztach serwisu, raczej mało kto sprzedaje auto w którym nie ma nic do zrobienia a wiek takiego auta będzie je już kwalifikował na porządny przegląd.
Swoją drogą Dacia nie jest już takim golasem jak 10 lat temu, miałem okazję pojeździć trochę najnowszymi i powiem Ci, że wstydu nie ma.
@mrmydlo @Obsherwathorka @Jarem @Marceli /uzytkownik/Atom @Atom
ale mnie zaskoczyliście, prawie wszyscy w tym wątku są za Dacią XD całe szczęście nie stoję przed takim dylematem, ale gdybym miał kupować auto za te 60-70k to nawet bym na Dustera nie spojrzał, przecież to się prowadzi jak lawetę, do setki ma chyba z 15 sekund. Za takie pieniąze można już kupić sensowne volvo s60 2016/2017, CLA, a nawet C klasę. Co chwilę jeżdże Dacią Duster i Dacią Sprink (to już w ogóle jest melex xd) - trafficar oferuje je w wynajmie na minuty - i nie nie mam pojęcia, jak ktoś z własnej nieprzymuszonej woli może kupować te samochody. To już bym wolał bmw 1 i zostawić sobie 20-30 k n na naprawy.
Kwestia tego, że ja rzeczywiście wydałem te 60-70 k i chciałem żeby koszty auta przez 5 lat bez paliwa zamknęły się w 70-80 k. Z klasą premium mogło by być trudno. Ale dacii też bym nie kupił xD, ale astra 1.4 w LPG, z podgrzewana kierownica już spełnia moje oczekiwabia 🙂
Zaloguj się aby komentować