Zdjęcie w tle

Społeczność

Youtube

2

oglądam sobie odcinki programu "reklamy, które ryją banie" na YT.

Prowadzi go śmieszek z RMF.

Ogólnie coś na odmóżdżenie...

Gość pokazał tam holenderską reklamę społeczną, przeciw fajerwerkom.

Niestety urywek samej reklamy mam w słabej jakości, ale sens przekazany. W sumie wyszło im to.

#youtube #reklama #kampaniaspoleczna

https://www.youtube.com/watch?v=DbrwehF9CY8

Zaloguj się aby komentować

@Jarasznikos no ba. Weź dzisiaj kup koszulkę za 32 złote ...

no kurwa nie kupisz , pierdol się 84 złote minimum xd

A swoją drogą, ciekawe czy Dem podumał i zachował tą ZRUJNOWANĄ, ależ by to była piękna aukcja wośp :)

Zaloguj się aby komentować

Strona, która losowo wyświetla filmiki wideo z całego świata przesłane (świadomie, albo nie) z telefonów komórkowych. Nazwy przesłanych filmów wg wzoru IMG_XXXX (można sobie ręcznie wpisać na youtube np. IMG_2137). Na dole przycisk, gdzie można sobie przystopować odtwarzanie. Ogólnie - hipnotyzujące doświadczenie


Z tego co przed chwilą przeczytałem, to w latach 2009–2012 iPhone'y i iPody Touch zawierały funkcję „Wyślij do YouTube”, która umożliwiała użytkownikom przesyłanie filmów bezpośrednio do YouTube z aplikacji Zdjęcia. Prawdopodobnie, większość materiału będzie z tamtych lat - aczkolwiek, niekoniecznie.


http://astronaut.io/


#youtube #ciekawostki

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

@koszotorobur ty się nabijasz, ale jak są rozdziały, to progress bar się dzieli, i poprzedni urywek też ma gradient, więc to nie była jedna linijka w cssie.

Zaloguj się aby komentować

Jak ktoś myśli, że może zatęsknić za stylem #topgear/#thegrandtour, może dorzucić gdzieś na dno #youtube kanał ThrottleHouse, który bardzo mocno nawiązuje do stylu powyższych, ale jednak prowadzący go panowie nie idą kompletnie w kalkę. Poza tym widać, że znają się na rzeczy. Bardzo przyjemna niespodzianka ostatniego szukania nowych rzeczy do oglądania.


Kilka głupotek na rozbudzenie apetytu:

https://www.youtube.com/shorts/T-upswNkRqE

https://www.youtube.com/shorts/ecLFVukDk_A

https://www.youtube.com/shorts/bcfgEIS8wa4

HerrJacuch userbar

Zaloguj się aby komentować

#kanalzero #mazurek #stanowski

Ja unikałem kanał zero (nie za bardzo podobały mi się okoliczności ich startu) , ale ostatnio obejrzałem kilka filmów i przez to dzisiaj pokazał mi się na yt jakiś film z mazurkiem. No bezbek w choy i to taki który uważa się za śmiesznego, z obrzydzeniem wyłączyłem po paru minutach


Nie polecam https://www.youtube.com/watch?v=2boWLM-a9sE


ps. Miałem właśnie porównać Stanowskiego z brodą do misiowatego Sekielskiego, ale sprawdziłem i to był niejaki Zboralski. To znak że trzeba wracać do piwnicy.

@kepakpl zakolaka i siwego szympansa należy bojkotować. Po primo są to, oczywiście w ich fanów mniemaniu "dziennikarskie kocury" a w rzeczywistości słoma z pikolaków wystaje. Widać po mordach jak sobie te niby szydercze small talki opiniotwórcze toczą, gardzą przeciętnym widzem i wciskają zawsze narrację jaka im pasuje. W międzyczasie walą wódę z poważnymi ludźmi we Warszawie, więc mają wyjebane ego, że jakościowo ich informacja jest dwa kroki do przodu względem konkurencji. Haa tfuu

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

#youtube #jebacgoogle

W związku z tym, iż newpipe siadło (błąd na błędzie) proponuję alternatywę. Pobieracie takie coś jak f-droid, uruchamianie, czekacie aż repozytoria (?) się pobiorą i aktualizacje. Następnie wklepujecie w szukaje libretube. Ustawianie region na 1 od góry i wuoala!

ja sie na telefonie calkiem przesiadlem na brave browser: otwieranie filmikow w nowych kartach FTW, kazda apka to jest jak uzywanie neta z jedna reka zawiazana za plecami

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować