Zdjęcie w tle

Społeczność

Youtube

2

Witajcie,

szukam jakichś sprawdzonych patentów na nieznośne reklamy w aplikacji YouTube. Znacie może coś?


#youtube #internet #smartfony #pytanie

bori userbar

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

uwielbiam ten kanał, to prawdziwa perła polskiego yt może czasami porusza tematy które niezbyt mnie interesują ale nawet to obejrzę, bo to nie tylko świetny research i treść ale również ambientowa muzyka i efekty które wytwarzają odpowiednią atmosferę xd zupełnie inny poziom w porównaniu do większości z "yyy...eeee...hmmmmm" w co drugim zdaniu i brakiem jakiegokolwiek ciekawego montażu czy klimatu, z podobnych dałbym kanał "zbrodnia Ikara" albo "Mafia PL"ale im już trochę wyczerpał się kontent xd

#polskiyoutube #youtube #ciekawostki a co tam otaguje #gruparatowaniapoziomu #przestepczosc #kryminalne

https://youtu.be/8O3ZJE3IDdA

@syriusz Oj tak, Jul daje radę, odkryłem ten kanał przy okazji beki z Soniczu i do teraz jestem w szoku jak kompetentne materiały są tam tworzone i jak jednocześnie są miłe do słuchania, mają ten vibe lekkiej tajemnicy. Trochę jak słuchanie creepy past u Azergothlia te 10 lat temu.

Zaloguj się aby komentować

Chce się czymś pochwalić ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ


Rok temu zacząłem nagrywać szybkie, kilkuminutowe filmy o przygotowywaniu burgerów, kebabów i innego jedzonka.

Dzis w nocy liczba subskrybentów na moim kanale przekroczyła 1000 osób Sprawia mi to dużo radości a jednocześnie dzięki tej zajawce sporo sie uczę. A pisze o tym tutaj bo promując się tu w zeszłym roku to właśnie dzięki Wam mój kanał zyskał kilkudziesięciu a może nawet kilkuset widzów na start


Wielkie dzięki!


#mickiewiczgotuje #jedzenie #gotowanie #chwalesie

77fb23ed-7c60-413f-945a-87d3e72869a2

Nie widzę Ciebie jak innych "influecerów", to dobrze; akceptowalnie się promujesz; ba, powiem więcej, nawet smacznie, nie narzucasz się,....

ZATEM BRAWO TY!!

Powodzenia życzę, a wszelkie burgery są do zaakceptowania i zawsze mile widziane.

9 sposobów na jedzenie chleba xD

A tak nie złośliwie, to dobrze to wszystko wygląda, zdjęcia robią mega robotę. Dużo czasu poświęcasz na samą prezentacje i fotki po gotowaniu?

Zaloguj się aby komentować

@mejwen no i tak sie to robi, za chwile do⁎⁎⁎⁎doli sie obowiazkowe nie 15, a 30 sekund reklam a potem minutke i co zrobisz robaczku? ;D

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

wiem że polski yt to dla wielu tutaj rak(musze się zgodzić xd) ale ten filmik zrobił mnie trochę myśleć xd abstrahując zupełnie od moralności jednostek na materiale i tego czy w ogóle powinno to kogoś interesować to ten filmik jest najlepszym dowodem jakim gównem je⁎⁎⁎ym są media XD to opublikowanie skrinów zbiegło się z aferą pedofilską i wszyscy to powiązali nawet sama autorka skrinów dziękowała "innym dziewczyną które zdecydowały się opowiedzieć prawde" (a potem jeszcze mówi że tonie jej wina że media połączyły to z pandoragate XD) mimo iż ze skrinów wynikało że zamiast przemocy mamy do czynienia z jakąś dziwaczną relacją dwóch w pełni dorosłych zaburzonych jednostek mimo iż widać było że ewidentnie rozmowy nie są całe że są tylko jakieś dziwne fragmenty, to to nie przeszkodziło różnym szmatławcom wstawić twarz tego kolesia koło ludzi na których wyciekły niezdrowe relacje z nieletnimi i zabranianie zjedzenia pizzy partnerce, zupełnie tak jakby dziennikarze po prostu przekopiowali tekst z jednej strony konfliktu bezrefleksyjnie nie zastanawiając się dla czego skriny są przycięte i czy mogą być sfabrykowane, spotkasz raz w życiu jakiegoś psychola który wyjmie z d⁎⁎y coś co kiedyś napisałeś a dziennikarzyna który musi nawalić 10 artykułów a d⁎⁎ie maryny w ciągu dnia dopisze do tego jakieś pierdy w stylu "Krzysztof Gonciarz urodził się XX.XX.XXXX BLAABLAABLA jest kontrowersyjnym twórcą BLABLAABLAA...CZY TO KONIEC JEGO KARIERY?...BLABLABLA" wrzuci to z SENSACYJNYM nagłówkiem typu "PANDORA GEJT ZATACZA KOLEJNE KRĘGI" który będzie okraszony twoimi zdjęciami i jeszcze za to dostanie pieniądze xd dramat https://youtu.be/hg7GkhTM9zw

#youtube #polskiyoutube #gonciarz #media

@Drathir

Może i tak postępował. Jesli to prawda to jest to wątpliwie moralne ale nie nielegalne.


To co wyszło przy pandoragate to jest całe nic przy tym co teraz przedstawił.

Daria się zesrała o tekst, że bije od niej seksualność (nie może być!) wrzucając gołe foty do neta i prowadząc of. Przecież zaraz po jej pierwszym głośnym filmiku cieszyła się, że jej wzrosła oglądalność.


Do tego jeszcze podpięła się niejaka Hania, która sfabrykowała screeny xD Dowody nie do podważenia.


Czekam co wyjdzie w sądzie. Ale jeśli te laski po prostu się odkleiły/robią to dla zasięgów to nikt prawdziwym ofiarom nie zaszkodził bardziej.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Nadal uważam, że jak idziesz w występowanie publiczne, to musisz mieć twardą d⁎⁎ę na styczność że zjebami.


Ale ta historia z milicjantem, któremu nie chciało się przyjąć zgłoszenia, to cisnienie 190/120 od razu.


No i ból d⁎⁎y i kwik szurow to nagroda sama w sobie i znak, że robisz coś dobrze.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować