Zdjęcie w tle

Społeczność

Youtube

2

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

@Deykun ja swoim pasożytom na youtube premium w subskrypcji rodzinnej powiedziałem, że od przyszłego miesiąca każdy po 5 złotych, a jak nie to wypad płacić sobie 26 ziko osobno

@Tylko_Seweryn 

W ogóle mnie to sumie nie boli ale mogliby kurwa nie płakać.


Pirat kiedyś: Piracę, bo mnie kurwa nie stać w ogóle mamy 2005 wyjebane

Pirat dzisiaj: Piracę, ale kurwa...


To jest ktoś kto już na własne nieszczęście dał się odrobinę przekonać, że piractwo może nie być ok, ale zamiast to wziąć na klatę, że nadal wyjebane to będzie wył wymyślając farmazony i jeszcze ludzi co płacą za usługę zaczyna obrażać.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

@Kondziu5 coś musieli srogo popierdolic, bo mi nie działa filtrowanie, udostępnianie, czasem scroll, wyszukiwarka to jakiś nieśmieszny żart, poleca mi jakieś szurskiej stronki.


Myślałem, że poprzednia CEO była idiotką, ale odkąd pałeczkę po niej przejął product manager, który wymyślił te shorty itd. (ofkos hindus) to już całkiem padaka. Brawo alphabet, brawo hindusi.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Polska, koleś nie ma opieki psychiatrycznej, żyje sam, szuka w desperacji jakiegokolwiek kontaktu. Jakiś typ pisze do typa, do którego nikt nie odpisuje od możliwe dekad robi mu nadzieję, że w końcu ma z kimś pogadać i okazuje się wielkim łowcą.


Trochę to wygląda jakbyscie zostawili Iphone na ulicy i jakiś koleś go ukradł. Czy ukradł .. No tak. Czy było to żerowanie na ludzkim nieszczęściu ... Też.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Rany, ale w tym Google pracują debile. Od kilku dni adblock "przestał" mi blokować reklamy na YT - niby się nie odpalały, ale musiałem chwilę poczekać (kilka sekund) zanim film się odpali.


Dziś odpaliłem sobie jakiś filmik i mi wyskakuje monit, że po 3 filmach player się zablokuje i sobie nie pooglądam. Obejrzałem 3 filmy i faktycznie więcej nie mogłem odpalić.


Cóż, wyłączyłem adblocka, odpaliłem filmik i jeb - dwie reklamy po jakieś 15-20 sekund każda - myślę sobie "chyba Cię po@#$!ło sz@#$o pi@$#@^&na".


I uwaga zadziałał myk, że po tych reklamach, odpaliłem jakiegoś gównianego szortsa, załączyłem adblocka ponownie, wróciłem na główną, kilkam jakiś film i *BENG* reklamy zablokowane, nawet nie mam tego kilkusekundowego opóźnienia które ostatnio zaczynało mnie już irytować.


Good job YouTube, you played yourself!

Zaloguj się aby komentować

#youtube


uBlock Origin


youtube.com##+js(set, yt.config_.openPopupConfig.supportedPopups.adBlockMessageViewModel, false)

youtube.com##+js(set, Object.prototype.adBlocksFound, 0)

youtube.com##+js(set, ytplayer.config.args.raw_player_response.adPlacements, [])

youtube.com##+js(set, Object.prototype.hasAllowedInstreamAd, true)

Zaloguj się aby komentować

@chuck84 @Banan11 @Poji Nie wyobrażam logować się na jakieś lewe appki tylko po to by oglądać bez reklam. Jedyne rozwiązanie to stworzyć jakiegoś fejkowego e-maila i tam oglądać.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Widzę znowu jakieś afery na polskim YouTube. Mam nadzieję, że ktoś się tymi patusami w końcu zajmie. Po wejściu w zakładkę “filmy na czasie” można było dostać raka. Śmiejemy się z emerytów, że oglądają TVPiS, ale młodzież też nie grzeszy inteligencją skoro nabija wyświetlenia i daje zarabiać duże pieniądze jakimś Fame MMA, Ekipom, Frizom, Wardędze czy Magicalowi. Mam ustawioną lokalizację na USA, żeby nie wyświetlało mi tego syfu.


#youtube #polska #patologia

@mvw z której choinki się urwałeś jeśli zakladasz, że na amerykańskim YT jest kulturka i inteligencja? Przecież pomiędzy wartosciowymi treściami jest tam jeszcze większa patola obracajaca jeszcze większą kasą niż u nas xDDD

Zaloguj się aby komentować