@rakieciara Gratuluję mocnego występu na konkursie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.youtube.com/watch?v=X7vqIKcGNRI&pp=ygUHa2xvY3VjaA%3D%3D
#klocuch #rakiety

Społeczność
@rakieciara Gratuluję mocnego występu na konkursie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.youtube.com/watch?v=X7vqIKcGNRI&pp=ygUHa2xvY3VjaA%3D%3D
#klocuch #rakiety
Zaloguj się aby komentować

Internet pełen jest dziwnych person. Jedne tylko komentują, inne z kolei uchylają większego rąbka tajemnicy i uwieczniają swoje perypetie na filmie. Kiedy YouTube dopiero raczkował, a ja sam byłem dzieciakiem w wieku gimnazjalnym, zupełnie przez przypadek natknąłem się na kanał, który okazał się...
WTF?
Pierwszy raz coś takiego widzę na YT
#youtube
#pytanie

Bardzo stary chwyt przykręcania kurka transferu by za normalność pobrać profity okoraszając ją jako premium.
Coś w rodzaju : Piszę do Ciebie po woli bo nie wiem czy jesteś biegły w czytaniu. Poświęciłem na to 2x więcej czasu więc trzeba dopłacić.
@walus002 Już to kiedyś widziałem.
Podobnie jest z dzieleniem kanałów na często oglądane i mało oglądane. Te z większą ilością wyświetleń mają lepszą jakość filmów są mniej kompresowane a te z mniejszą dostają taką kompresję aby mało miejsca na serwerze zajmowały bo i tak się YT za to hajs nie zwróci.
To yt robi się Januszem biznesu, przychody rosną, zyski rosną ale nie, jakiś kierownik spojrzał na wykres i stwierdził że coś za mało w górę ta linia idzie, to po prostu śmieszne jest. Pamiętajcie że mamy wolny rynek xd po prostu pojawi się znikąd alternatywa będzie miała lepsze usługi i dzięki konkurencji YT będzie lepszy xd
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
To ten, objerzalem sobie filmik Szalonego https://www.youtube.com/watch?v=sdVZTnK_us0. Generalnie spoko, obejrzę jeszcze raz potem żeby wyklarować sobie parę rzeczy. No ale, ten Pani Prezes polecila sprawdzić sobie Pana prezesa firmy (Karol Jan Nagel) i wychodzi że jest prezesem Firmy Zależy (gdzie czlonkiem jest Szymon Pękala)i Nie wiem (to Ci od pierwotnego filmiku). Oprócz niego w obydwu firmach jest jeszcze jedna osoba (Konrad Początek) ale na ten moment nie mam pojęcia kim jest.
Ze śmieszniejszych rzeczy to Karol jest konfiarzem (xDDDDDDDDDDDDDDD) i mial swoją strone na FB Mocno Prawicowy Śląski µBlog ale na ten moment jest chyba ukryta.
#polskiyoutube #famemma
Linki:




Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Trzeba poważnie szukać alternatywy od wujka jutuba.
#youtube

Zaloguj się aby komentować
#filmy #western #heheszki
Obejrzałem już kiedyś, a teraz YT mi przypomniał. Zwykle w d⁎⁎ie mam te rzeczy, które YT chce, żebym obejrzał ponownie, ale tu zrobiłem wyjątek.
Fajny western
Zaloguj się aby komentować
Cześć!
Wracam z kolejnym filmem, tym razem w nieco innej formie, bo oprócz nagrań z drona pojawiają się także ujęcia z kamerki... Tym razem wybrałem się do rezerwatu przyrody Przełom Białki - jeżeli nie byliście to gorąco polecam, świetnie miejsce!
Standardowo już proszę o opinię odnośnie filmu, tzn. montażu, klipów, doboru muzyki itd. Jednem słowem całokształtu
Link do filmu: https://youtu.be/XJAxEXF1h_E
#drony #youtube #fotografia #filmowanie #tatry #gory #panorama #zdjecia #podhale #atrakcje #rezerwatprzyrody
Zaloguj się aby komentować
Zupełnie nie rozumiem dlaczego filmy chłopaków miały takie małe zasięgi. To była piękna podróż i piękny klimat.
Polecam jak ktoś się nudzi ;)
https://youtube.com/@Chopakiwpodrozy
#youtube
Zaloguj się aby komentować
Komedia za nasze pieniądze. Polecam ostatnie 3 minuty bo można pęknąć ze śmiechu.
Ciekawe ile wywalczy tego odszkodowania bo dwa aresztowania jednego dnia to już prześladowanie xDDD
https://www.youtube.com/watch?v=PgKPAG5M2UE
#audytobywatelski #prawo #policja #bekazpisu
Zaloguj się aby komentować
#youtube #polityka #jebacpis tyle ma GroundNews lokowań w filmikach które oglądam, że sobie postanowiłem sprawdzić co mi mogą powiedzieć o rodzimych aferkach. zasugerowali że gorącym tematem jest #tusk . niby nic niespodziewanego, a jednak mnie zaciekawiło xD https://ground.news/interest/donald-tusk

Zaloguj się aby komentować
Skuhwysyny z Googla coś pozmieniały z #youtube do tego stopnia że #youtubevanced nie odtwarza filmów. Shorty jeszcze działają, ale normalne już nie. A to bydlaki. Specjalnie to zrobili na rocznicę wybuchu niewybuchających reaktorów #RBMK.
Jeszcze sprawdzę #NewPipe ale to jest ograniczona aplikacja.

Youtube Biedanced na Xiaomi ze zbitą szybką.
@myoniwy a to sk⁎⁎⁎⁎syny uniemozliwili korzystanie z ich tresci na nieoficjalnej aplikacji no jak to tak mozna!!!
To download YouTube Vanced, visit https://revancedyoutube.org/ and start by downloading MicroG. Once installed, proceed to download and install YouTube Vanced, and you're good to go!
Zaloguj się aby komentować
Szanowni państwo, z dniem 18 kwietnia 2023 skończył się #youtube #vanced - pokój jego duszy
#youtubevanced #revanced

Zaloguj się aby komentować
Hejka ludziska, znacie jakieś alternatywy dla Apki Youtube Vanced? Od dzisiaj przestała mi działać, a wiadomo twórcy przestali wspierać jakiś czas temu pod naciskiem yt.
#youtube #vanced
@wladek-wlodyszkiewicz youtube minimizer
@wladek-wlodyszkiewicz NewPipe - jak znajdzie nową wersję, to samo daje linka do githuba z nowym .apk. Działa z odtwarzaniem w tle i zaciągasz playlisty po prostu przez zrobienie ich unlisted i wklejenie linku w pole wyszukiwania w apce.
NIE ma integracji z kontem google, więc "G" się nie przypruje ani nie zblokuje.
Mnie Vanced/revanced zawsze wpieniało z tymi ich menedżerami, logowaniem przez google i bujaniem się w koło.
@wladek-wlodyszkiewicz wersja pewnie 17? dałem na 18 i jest po staremu czyli dobrze
Zaloguj się aby komentować
Mam pytanie, czy zostałem tak debilnie stargetowany (jest takie słowo?) czy na YT 90% reklam to scam i "zarabianie" pieniędzy?
Inb4 hehe jakie reklamy?
#pytanie #youtube
Zaloguj się aby komentować
Koleś ma 1,6 mln subskrybentów, ponad 500mln wyświetleń, konto od 16 lat. Cały jego content to filmiki na których udaje że pierdzi w różnych miejscach, najczęściej w sklepach. Podziwiam xD
#youtube
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Znajdę gdzieś legitne YT vanced?
Na starym telefonie miałem i to była najlepsza apka a teraz widzę że na sklepie play jej nie ma. Albo ma inną ikonę lub nazwę.
Ktoś używa?
#youtube #yt #android
Zaloguj się aby komentować