Zdaje się że YT Vanced finalnie zdechło
#youtube #aplikacje



Społeczność
Zdaje się że YT Vanced finalnie zdechło
#youtube #aplikacje


Zaloguj się aby komentować
Cześć! Jakie macie godne polecenia kanały na YTB z podcastami historycznymi? O tematyce raczej lżejszej, coś w stylu "Ciekawe Historie","HISTORIE" i "irytujący hitoryk"? Z góry dzięki za wszystko
#youtube
Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

Dostępna dla Chrome, Firefox, Edge
Ponad 80 ustawień m.in zachowanie kółka myszki w zależności od pozycji na ekranie (głośność, szybkość odtwarzania, głośność, skok przód w tył), pasek postępu na dole ekranu...
youtube #extension #wtyczki #rozszerzenia

"...z powodu pozwu, który dzieje się teraz z YouTube, zaczynają sugerować "bezpieczne" treści, a nie twoje "podobne" treści.
Mniej więcej, nie będą sugerować twórców spoza twojego istniejącego kręgu. Na przykład, oglądam filmy airsoft, i jestem subskrybowany do twórcy A i...
Wygląda na to, że w ciągu 2 dni Youtube zmienił sposób działania rekomendacji wideo.
Wcześniej, nawet jeśli nie było się zalogowanym na swoje konto, to po obejrzeniu filmu - YT jakoś go zapamiętywało (ciasteczka?) i po wejściu na stronę główną proponowało podobne treści.
Teraz to już tak nie działa.
Niezależnie od tego, co się wcześniej oglądało, YT kasuje ciasteczka i proponuje SWOJE filmy.
Czy ktoś jeszcze tak ma, czy to tylko problem u mnie?
ogladanie jutuba inaczej niz na prywatnej
To są jakieś jaja. Zalogowałem się na swoje konto na YT i rekomendacje przestały działać. W ogóle nie zwraca uwagi na to co wcześniej oglądnąłem tylko proponuje jakieś gówno.
Sprawa się wyjaśniła. (FUCK):
...z powodu pozwu, (https://www.youtube.com/watch?v=hzNo5lZCq5M) który dzieje się teraz z YouTube, zaczynają sugerować "bezpieczne" treści, a nie twoje "podobne" treści.
Mniej więcej, nie będą sugerować twórców spoza twojego istniejącego kręgu. Na przykład, oglądam filmy airsoft, i jestem subskrybowany do twórcy A i B, ale nie subskrybowałem twórcy C, ale widziałem ich filmy wcześniej. YouTube będzie nadal sugerować A, B i C - jednak nie będzie polecać twórców od D do Z, ponieważ nie oglądałem ich filmów wcześniej i nie jestem ich subskrybentem. Nawet jeśli są w tej samej ekosferze moich zainteresowań, nie zostaną zasugerowani.
Dotyczy to niemal wszystkich kategorii w YouTube. Wszelkie niszowe hobby lub zainteresowania, które możesz mieć, nie będą już narażone na treści z podobnych filmów od twórców, jeśli nie widziałeś wcześniej treści od tego twórcy. To zacznie zalewać twoją stronę z sugestiami tylko twórców, których już subskrybujesz lub już oglądałeś - posypane ich nowym smakiem:
Teraz polecają "Safe Generic Content", który jest twoimi absolutnymi sugestiami śmieci, które nie mają nic wspólnego z twoimi zainteresowaniami...
https://www.reddit.com/r/youtube/comments/1175n1g/advertiser_friendly_irrelevant_suggestions/
(FUCK)
Zaloguj się aby komentować
"Śmierć jednostki to tragedia, śmierć milionów to dobry początek" xd
#highfleet #gry #heheszki
Zaloguj się aby komentować
Ten jacek to jakiś pozer? Co on robi w życiu ze ma czas z tymi bezdomnymi?
Ma jakieś doświadczenia i teraz leci w klimaty pomagania?
Taki budda miał ojca żula który się zapił, a gość nie tyka alkoholu i ma największy kanał i imprezy samochodowe w Polsce.
#jto #youtube
Zaloguj się aby komentować
Szury się włamały na najlepszy historyczny kanał na YT - Oblicza XX wieku i usunęły wszytskie filmy a teraz szerzą swoją propagandę, j⁎⁎ac tych wszytskich szuro-rusko-konfederacko-antyszczepionkowych odklejeńców
#youtube #historia

@PanGargamel gdyby nie to że nie wyszczyscili karty społeczność to nawet by nikt nie wiedział co to za kanał :c
@PaczeIok oby pamiętano co robiła Ospa czy Polio
Ostatnio zakończyłam koleżeńska znajomość z takim jednym. Pomimo kilku lat znajomosci nie byłam w stanie znieść jego teorii które w agresywny sposób wszędzie wciskał i nawet nie próbował ukrywać ze w jego mniemaniu jestem otlumaniona spiskiem żydowskim. Ha tfu na takich
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Byłem ostatnio na PubQuizie (jeśli ktoś nie zna to fajna zabawa, polecam) i była tam kategoria "Internetowe Dramy" a w jej ramach pytanie o AdBustera. Przestałem śledzić typa lata temu a tu dowiaduję się, że dalej jest dyletantem zajmującym się czymś na czym się kompletnie nie zna. Nie ukrywam, jestem pod wrażeniem
https://www.youtube.com/watch?v=uwEcwrMvC2U
#youtube #adbuster
Zaloguj się aby komentować
Ogólnie przypomniał mi się kanał Jak to ogarnąć? dokumentujący los bezdomnych, a tu niezły mindfuck xD Koleś prowadzący kanał ma ponad 60 lat i wziął sobie na ruchanie dwudziestoletnią była narkomankę XD 40 lat różnicy xD
Prawdziwa miłość #youtube

Zaloguj się aby komentować
Czy wam też od jakiegoś czasu randomowo odświeża całą stronę podczas oglądania filmiku na youtube na fullscreenie?
Tak jakbym walnął F5 tak se ło.
#youtube #firefox #pytanie
Zaloguj się aby komentować
Pod jaką nazwą można kryje się obecnie YouTube Vanced?
#youtube #ytvanced
Zaloguj się aby komentować
Czy komuś jeszcze absolutnie z d⁎⁎y yt zaczęło wypluwać polski content w shortsach?

Zaloguj się aby komentować
Mam problem z apką #youtube #revanced. Przy zalogowanym koncie, po wejściu w zakładkę 'Biblioteka' nie pokazuje mi się playlista 'Do obejrzenia'. Nigdzie nie mogę znaleźć dostępu do tej playlisty.
Mam najnowszą wersję revanced.
Ktoś coś podpowie?
Zaloguj się aby komentować
co to jest za popierdzielona moda na YT Shorts na dodawanie napisów przeważnie na środku ekranu....
Zaloguj się aby komentować