@RzecznikHejto Patrząc na komenatrze powyżej, to autor osiągnął zamierzony cel. Jest gownoburza, bo „Niemce oszukujo”. Jednak to nic innego, jak triumf chłopskiego rozumu.
Ten „nowoczesny” wałek jest z silnika sprzed 10 lat około, więc żadna nowość. A te wspaniałe pancerne wałki 1.9 TDI wycierały się przy 300-400 tys. km regularnie. Miliona nie zrobią.
Wałek „cienki” jest dlatego cienki, że ma zupełnie inne popychacze zaworowe niż 1.9. Widać na załączonych obrazkach. Te „cienkie” dźwigienki stosowane są przez Mercedesa i BMW, ale też przez VW w silnikach 2.0 TDI, które kręcą po 500 tys. km i więcej.
Dodatkowo chłop pomylił „osiowanie” z pierścieniem oporowym, którym ma spowodować, żeby wałek się nie suwał lewo-prawo. Osiowanie odbywa się na wszystkich krzywkach.
Ogólnie, straszny bullshit ten „vlog”, ale grunt, że zasięgi są, c’nie?