Przeglądasz wpisy z tego tagu:

#hobby

0
0

I zaś po dłuższym czasie...
Niegdyś mieszkając w kotlinie jeleniogórskiej uwielbiałem wypady rowerem. Jeden z najdłuższych chyba to taki gdzie w około 10 znajomych objechaliśmy Jelenia Góra > Karpacz > Piechowice > Jelenia Góra w jeden dzień. Gówniarze na fr/dh rowerkach. Lata 2003/2005 jakoś.
Parę lat temu kupiłem sobie fr'a ale że odczuwałem brak kondycji (1), oraz nie miałem czasu (2 - a myślałem że mam) to sobie dałem spokój.
Jako że ostatnim czasem jest go (czasu) więcej, to zdecydowałem że trzeba się ogarnąć z pracy i zacząć więcej czasu spędzać z młodzieżą a nie ciągle praca, praca w domu itp.
Zatem u mnie siadła glorka xD a u młodzieży (lvl 7) rozkminiam teraz małego mtb, i coś dla różowej.
Ah, no i kondycja (a raczej jej brak xd) - o dziwo mam odczucie że w miarę szybko wraca.

Ot takie tam marudzenie wieczorne

44c7f83e-2d22-439c-b413-1d04263d6e0e
tomek5 miesięcy temu

@lubieplackijohn prawidłowo

Zaloguj się aby komentować

Troche przycinki musialem zrobic, bo jakos ciemno bylo.

04e3e63b-7e14-48c9-8549-51cdc09996c7
siRcatcha8 miesięcy temu

@Nebthtet trzymają się, są dobrane żeby tak robiły. Simulansy, Axelki i Lemony. Tak na serio to trzeba z głową dominującego drapieżnika dać i będą sięw kupie trzymać. U mnie za straszaki robi parka boliwijek i szczupienczyków.

Dzisiaj aż mi skimmer nie wyrabiał tak rośliny zaczęły bąblować po podcince xD

c8eca9da-d4e7-4940-9c85-84759c3e7d2f
Nebthtet8 miesięcy temu

@siRcatcha oooooo
A z tymi stadkami fajna sprawa, naprawdę dobrze to wygląda.

siRcatcha8 miesięcy temu

@Nebthtet teraz juz koncze z nimi, czekam az padna, sa juz stare. Kiedys to byly lawice po 50szt, nie 15 troche inny efekt

0

Zaloguj się aby komentować

Nie zabijcie mnie za to, że po raz kolejny spamuję tym samym kątętę, ale są tutaj nowi użytkownicy, którzy nie wiedzą, że dzielą przestrzeń tego portalu ze sławnym śpiewakiem xD

Także, smacznego drogie kasie i tomki! Najlepszy chór po tej stronie Wisły! I najlepsza Pani Dyrygent!

EDIT

I trochę #pokazmorde xD

https://www.youtube.com/watch?v=Rwyvns4XHs0&t=1s

lubieplackijohn8 miesięcy temu

@ofca669 Ja już jestem w stanie spoczynku niestety. Ale reszta ekipy dalej działa i naprawdę zacnie im to wychodzi!

crazykokos8 miesięcy temu

@lubieplackijohn co Ty gadasz, mega!

lubieplackijohn8 miesięcy temu

@crazykokos Polecam ten chór! A jakie zacne wspomnienia!

Zaloguj się aby komentować

Sztos

Może głupie pytanie, ale jak zacząć naukę rysowania, tak ołówkiem, na kartce?
Hobbistycznie bawię się w modelowanie 3D w Blenderze, więc coś niby ze sztuką się orientuję.
Odręcznie jednak nie umiem nic rysować, tylko może patyczaki.

WlasnaGazeta8 miesięcy temu

@Albert_Camus , przede wszystkim duża kartka (minimum A3) i nie odrysowywanie zdjęć, lecz rysowanie realnych rzeczy, aby nauczyć się perspektywy. Do tego zasada: od ogół do szczegółu, czyli najpierw delikatne zarysy, potem coraz mocniej i przechodzić do konkretów...

Do tego oczywiście warto zaopatrzyć się w parę ołówków od miękkich do twardych. Jednak najważniejsze to sporo szkicować (szkice już mogą być nawet w notatniku). Żadna najlepsza rada się nie sprawdzi bez praktyki, praktyki, praktyki . No i ważne, żeby sprawiało to też przyjemność .

siRcatcha8 miesięcy temu

Z ksiazki lec, najlepiej. Bierzesz ksiazke pod styl I po miesiacu walisz jak na filmikach pod ktorymi ludzie wielbia twoj geniusz xD

0
nikt-wazny8 miesięcy temu

szkicuj pudełka i ćwicz cień czyli zabierz swobie najlepiej białe puste pudełka i zacznij rsowaćtakby wyglądały identycznie, pamiętaj oświatłocieniu. No i poucz się rad dla poczatkujących OD DOBRYCH rysowników.

0

Zaloguj się aby komentować

Był update z dużego baniaka, to teraz covidowa kostka.
Odpalona dzień przed lockdownem, kiedy uało mi się szkło odebrać od szklarza.
Od ponad roku nie zaglądałem do filtra, dolewam wody, czasem karmie.
@alq pytał o koszta w poprzednim wpise, na tą kostkę wydałem w ostanim roku całe 6,49 na żarcie dla rybek (są dwie), a żarcia to mają jeszcze na rok chyba xD

To akwarium to jest lampka na biurku ma mniej niż 40 litrów. Leci na DIY szkle, osprzęcie od misia puchatka, piasku do piaskownic, glinie i dobrych chęciach

85b31f5c-418e-475d-a1c6-6d89ade97a62
siRcatcha9 miesięcy temu

@pescyn dzieki i polecam, kostka i bojek na biurku czy krewetki to fajna sprawa jak pracujesz z domu. Jest coś żywego

pescyn9 miesięcy temu

@siRcatcha jak mi się znudzi uprawienie roślin w doniczkach to zobaczę jak to jest z uprawami w kostkach zalanych wodą kiedyś mnie trochę ciekawiła idea robienia "żywych dioram" w małych kostkach właśnie, ale to może później - za to kibicuje tym, którzy się tak tą forma bawią i tworzą fajne rzeczy

0
siRcatcha9 miesięcy temu

@pescyn to patrz na tą kostkę jaką ma dodatkową filtrację
https://bit.ly/3FWsN1f

te żywe dioramy nazywają się paladarium, jeśli o takie coś ci chodzi. Fajnie wygląda.

0

Zaloguj się aby komentować

Sztos

Jako, że jestem jedynym postującym w społeczności, to wrzucm kolejny update z poczynań mojej stoosiemdziesiątkidwójki tak żeby jakieś życie było w tej cudownej grupie entuzjastów akwarystyki

ze zmian:
1. trochę przycięte znowu
2. lekko przestawiłem pozycję światła, żeby doświetlać lewą stronę
3. mniej glonów (znaczy dużo mniej)
4. dorzuciłem dwa bristlenose'y F1
5. kombinowałem z ratowaniem narybku szczupieńczyków (już czwarty rzut) ale daje sobie spokój, jak coś przeżyję to będę pić kompot
6. samiec bojiwijki mimo, że już prawie całkiem ślepy to dalej jurny xD

567483e9-7107-475a-880e-3f931838321b
alq9 miesięcy temu

@siRcatcha niespodziewanie tanio. Super sprawa. Bardzo lubię obserwował te Twoje twory

siRcatcha9 miesięcy temu

@alq staram sie trzymac prostej zasady, mysl naprzod i nie kupuj badziewia, to nie bedziesz kupowac dwa/trzy razy. Poza tym jestem starej daty i zamiast kupic to wole pomajsterkowac. Nie kupuje markowych rzeczy, skoro wiem czego szukam i jak ma dzialac, to po co przeplacac za znaczek. Np. lampe mam od chihirosa, zanim byly popularne. Na poczatku sie ze mnie znajomi smiali, ze chinczyka kupuje. No ale po czasie sie nie smieja i zazdroszcza, ze kupilem jak jeszcze nie bylo hype'u za swiatlo dalem 1/4 tego co placili koledzy na podobny litraz, a mam 2x tyle mocy

PapaNorris9 miesięcy temu

Miałem kiedyś takie 300l

Zaloguj się aby komentować

Taka sytuacja...

3d94dc6b-39fd-416d-94d8-cdb389f77ab8
siRcatcha10 miesięcy temu

@pescyn na rybke cos mi sie postanowilo rozmnozyc. Lata tego kilka tuzinow.

lubieplackijohn10 miesięcy temu

@siRcatcha Co to za gatunek?

0
siRcatcha10 miesięcy temu

@lubieplackijohn prawdopodobnie jest to narybek Aplocheilus lineatus gold (szczupieńczyk) - tak mi się wydaje, bo to jedyna ryba górnej partii toni jaką teraz mam w baniaku, a młode chowają się na liściach. Oczywiście trzymam za nie kciuki, ale przy drapieżnych rodzicach nie wróże im zbyt wielu sukcesów (gnojki mnie skubią jak wkładam łape do baniaka xD) Zdjęcie poglądowe, nie da się tego uścierstwa złapać moim aparatem.

898682b0-be98-4113-8950-b740bca7d774

Zaloguj się aby komentować

Tomki, krótka piłka, szukam fajnych zajęć na te ponure wieczory.
Chciałbym żebyście mi polecili jakieś zajmujące czynności, które mógłbym wykonywać w domu. Chodzi raczej o jakieś produktywne rzeczy, np. myślę o robieniu na drutach. Ale to tylko taki przykład i może być to coś zupełnie innego.
Wymieniajcie wszystkie aktywności które znacie.
Pomóżcie bo pierdolca już dostaje od tego kąkutra i telefonu. Znaczy mogą być jakieś rzeczy, które wykonuje się na komputerze, ale niech będą one przydatne jednak. Marzy mi się odkryć w czymś pasję dla siebie. Pozdro

alq10 miesięcy temu

@lubieplackijohn zdecydowanie. Po takim dniu nie ma nic lepszego. I można się przestać bać, że spanie 3 cm bardziej na bok niż zawsze spowoduje dzień bólu pleców xdd

lubieplackijohn10 miesięcy temu

@alq Dokładnie. Mnie ten ból po prostu do jogi zmusił. Inaczej byłbym zbyt leniwy, żeby zacząć

0
pescyn10 miesięcy temu

@pheno książki, ćwiczenia [ile manuali jest w necie to ja nie mogę], hodowanie jakiś roślinek [byleby nie takich do palenia :P], gotowanie [do tego też kompa/komórki użyjesz ale przynajmniej w jakimś celu], jak masz ciągoty to może rysunek?

Zaloguj się aby komentować

Jako, że moja covidowa kostka ma już 1.5 roku to wrzuce mały update. Kosteczka sklejona w ostatniej chwili (dzień później zakład szklarski musiał się zamknąć...) Rach ciach i odpalona. Aktualnie w środku są dwa gourami pigmejskie (i raczej parka, nie ma ich na fotce, bo po zalotach teraz jakoś więcej w krzunach siedzą). Filtracja to mały zewn chińczyk plus bluszcz, który się ładnie zakorzenił (doniczka pół metra wyżej, covidowa kostka, to jak już wpadło to niech rośnie).

Jak wam się podoba moja lampka na biurku?

Tak, wiem zdjęcie z dupy

477fd63a-d514-4895-a997-60feedc2ff3b
siRcatcharok temu

@lubieplackijohn homar to by sie nie miał jak tam obrócić xD

@siRcatcha Myślę, że mu to rybka

0
siRcatcharok temu

@lubieplackijohn cykne ci foto tych bydlaków jak będe w sklepie (rybnym)

0

Zaloguj się aby komentować

Hej, czy ktos z hejtowiczow ma doswiadczenie z drapieznymi roslinkami I moze poradzic jak to jest z zimowaniem ich? Trzeba, nie trzeba? Dzbaneczniki nie, ale mucholowki, saracenie I inne.

27414c7e-65c1-4f1b-88af-d98811cea065
siRcatcharok temu

@lubieplackijohn na jesień dwa lata temu jak mi się wyroiły robale ze śmietnika to myślałem, że śnieg spadł xD

@siRcatcha Mniam xD Tyle biauka xD

alqrok temu

ale dzbany!

Zaloguj się aby komentować

Gra ktoś z Was na perkusji? Albo grał? Już od dawna się przymierzam, żeby zacząć przygodę z tym instrumentem. Ale jak nie urok to sraczka. No i do najtańszych ta zabawa nie należy.

Macie jakieś sugestie dla kompletnego laika? Jak zacząć, gdzie nabyć pierwsze werble, te sprawy?

ac892686-63da-45ee-8613-3d4d28fc6bb8
dzikirok temu

Jeśli nie chcesz narażać się sąsiadom oraz rodzinie to polecam pomyśleć o perkusji elektronicznej. Tak, wiem, to inne doświadczenie, nie ma to jak "analogowa" perkusja i tak dalej. Ale elektroniczna perka ma dwie zalety - nie będziesz hałasować bo możesz podłączyć do niej słuchawki, a dwa - niektóre perkusje elektroniczne mają konstrukcje pozwalającą złożyć je po graniu do kompaktowych rozmiarów Chyba że masz w domu miejsce żeby trzymać tam rozłożoną perkę to ten argument staje się inwalidą

0

@Nebthtet No właśnie chyba najlepiej dorwać jakiegoś znającego temat człowieka i dopiero potem zacząć się interesować. I tak, tylko używki na początek wchodzą w grę.
@dziki A to są jakieś elektroniczne wersje? Myślałem, że bęben to bęben.

0
Admiralrok temu

@lubieplackijohn zawsze chciałem grać na perkusji, ale nie zamieniłem tej chęci w konkrety

Zaloguj się aby komentować

Jakis czas temu ktos prosil o zdjecie ampuly. Oto i ono przypominam, ze ampularie sa zakazane w sprzedazy i rozmnazaniu na terenie UE.

8d5d602b-9199-425c-b03e-0d790313e77e

@siRcatcha Te pościgi w ślimaczym tempie to jest prawdziwy horror xD

siRcatcharok temu

@lubieplackijohn najlepiej jak na scigajacym siedzi kilka potencjalnych ofiar xD

@siRcatcha Najciemniej pod latarnią xD

0

Zaloguj się aby komentować

12