Jak stworzyć pożądany produkt poprzez ograniczoną dostępność - na przykładzie Taylor Swift
Twórczość muzyczna Taylor Swift to więcej niż tylko świetne piosenki. Ta wybitna artystka to prawdziwe studium przypadku, jeżeli chodzi o zdolność do tworzenia "buzzu", czyli zainteresowania wokół swojej osoby i działalności. Marc Randolph, współzałożyciel Netflix, w swoim artykule z lutego 2024 roku na portalu Medium, podkreśla, jak wiele można nauczyć się od piosenkarki na temat skutecznego tworzenia i utrzymania zainteresowania wokół swojego produktu czy marki.
Randolph zwraca uwagę na jedno z kluczowych narzędzi, jakim posługuje się Swift - tworzenie poczucia niedostępności, czyli zjawiska, które zna każdy fan limitowanych...









![Filmik Grzegorz Braun zgasił gaśnicą w Sejmie świece chanukowe [VIDEO]](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/b66e0e485278a8154e30b77a043e8cbb.png)




