Zdjęcie w tle
Boski

Boski

Wirtuoz
  • 24wpisy
  • 210komentarzy
Zapraszam na piątkową imprezę! W wątku wrzucamy utwory, ktore
1. Nie są w języku angielskim
2. Są mało znane w Polsce
Na zachętę zapodaję https://youtu.be/tSQyD4EN36I
Boski

@beetroot najlepszy pongliszowy utwór

Marchew

@beetroot To dzieło zasługuje na oddzielny wpis. Działaj!

Zaloguj się aby komentować

Tej, jak tu dodać link z yt, żeby wyświetlał się we wpisie?
#glupiepytanie
Boski

@Rebe-Szewach próbowałem to mi wklejało tytuł. Dzięki mimo wszystko za chęci

Pan_Czerwony_Pomidor

@Boski Ech Ty myślisz, że to tak od razu. Z 5 minut musi minąć zanim system przemieli xD

Zaloguj się aby komentować

Co tam robicie ziomki i ziomkówny?
sierzant_armii_12_malp

@Boski


Piję drina z colą, colą,

Bo nie jestem w domu sam

Mogłem wlać se whisky solo, solo

Co za drań tu tyle cukru dał?

Rudolf

@Boski używam piwa, pierwszego w tym tygodniu

Lilianaa

Czytam kryminał i pije melise 🙉

Zaloguj się aby komentować

Ilość skradzionych i fałszywych kont na Marketplace jest zatrważająca. Szukam rzadkiego modelu telefonu, a tam to samo urządzenie dodane 3 razy xD
#facebook #marketplace #oszukujo
DeGeneracja

@Boski zgłaszaj jako próbę oszustwa

Boski

Nie mogę, wyskakuje błąd. Zresztą FB ma w dupie ochronę innych. Pełno jest fałszywych profili i pomimo wcześniejszych zgłoszeń nadal wiszą.

Zaloguj się aby komentować

Też tak macie, że po alkoholu jakby głębiej odczuwacie muzykę czy tylko ja jestem jebnięty przez naturę? xD Lubię zrobić sobie drina, włączyć ulubioną muzykę i wsłuchiwać się w nią, jakbym właśnie odbywał podróż na Andromedę.
#muzyka #alkohol #feelsgoodman
kodyak

@Boski panie ja jak jestem po alkoholu to mogę nawet leciec samolotem

jiim

@Boski weź bucha, wtedy zobaczysz jak alkohol jest płytki i ogłupiający.


To, o czym piszesz to zwykłe rozluźnienie.

Dalmierz_Ploza

@Boski Alkohol jest wzmacniaczem emocji. Większość ludzi tak ma.

Zaloguj się aby komentować

Nie powinienem tego robić, ale chuj
#majowka #piwo zakupy
c89f143c-bb2e-4bf8-b6af-ea86d7a82075
Odwrocuawiacz

@Boski dokładnie to samo kupiłem.

Najbardziej jednak podobał mi się jeden chłop przedemną w kolejce.

Zapakował karton budweisera i jakieś 4 karmi wziął. Babka kasuje, no i lipa trzeba inne piwa dobrać.

Poleciał i niesie zetecky w puszce xD - nie przejdzie.

Wraca i niesie chyba 4 perły jakieś w butelce - lipa.

No to zostawił sobie te 4 perły i karton budweisera (20 szt) w normalnej cenie xD

Mario_Puzon

@Boski błe, mimo że piwko mógłbym pić codziennie to desperat mnie przerasta. Badziewie jakich mało??

R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk

Z tym piwem to mam problem. Czasem wchodzi legancko, ale zwykle smakuje jak gówno.

Zaloguj się aby komentować

"Pycha kroczy czy przed upadkiem"
Te słowa chyba najlepiej oddają to, co aktualnie dzieje się z Wykopem. Użytkownik na tym portalu stał się intruzem, a priorytet mają sponsorzy z Orlenem na czele. Na pohybel propagandzie i cenzurze!
#wykop #takietam

Zaloguj się aby komentować

Jedzie pięciu Niemców do Włoch i na granicy zatrzymuje ich celnik.
- Przepraszam, ja nie mogę Panów wpuścić
- Dlaczego?
- Bo jadą Panowie Audi Quattro, a jest Was pięciu
- Panie, to jakiś absurd, to tylko nazwa samochodu
- Nie, to niemożliwe, Panów jest pięciu, a tutaj jest wyraźnie napisane Quattro, nie mogę Panów wpuścić.
- Chcielibyśmy w takim razie rozmawiać z pana przełożonym
- Niemożliwe, jest zajęty
- A co robi?
- Rozmawia z dwoma facetami we Fiacie Uno.
#pasjonaciubogiegozartu #heheszki
Zielczan

@Boski ubogie, ale nawet letko wypuściłem powietrze

Zaloguj się aby komentować

Dzisiaj zaprezentowałem kumplom #steamdeck, serwując im przy tym powrót do lat młodości za pomocą #emudeck
Coś czuję, że załatwiłem Valve nowych kupców ( ͡° ͜ʖ ͡°)
fa2cfff2-1127-432f-a767-55490ab6c399
Zielczan

@Quassar to nie jest taki mały ekran jednak

Quassar

@Zielczan no jak ktoś siedzi na dwóch monitorach 27 i 32 cali to jednak nawyk komfortu będzie odczuwalny.

szary-obywatel

@Boski powinni zrobić system rekomendacji :v. Tak samo jak Oculus zrobił miesiąc po tym jak 2 znajomych kupiło po przetestowaniu u mnie (╯ ͠° ͟ʖ ͡°)╯┻━┻. A mogli kupić trochę później

Zaloguj się aby komentować

Następna