#rower

179
1462
87 396 + 33 = 87 429

Pierwszy mój wpis na tagu #rowerowyrownik

Trochę #chwalesie #rower #canyon

Ale przede wszystkim ładna pogoda na rower i fota z Kazimierza Wlk. bez ludzi - co się nie często udaje;-)

#rowerowyrownik

Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastats.pl/rowerowyrownik/
4f3197b1-c1d5-4a46-aa99-a0be3f245d52
cebulaZrosolu

@radkie Ty nie pomyliła Ci się nazwa miejscowości? :D

Byk

Faktycznie, fota chyba mocniej z rana, że tak mało luda.

pluszowy_zergling

Ładny wózek, niech służy

Zaloguj się aby komentować

#merida #rower #chwalesie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zielczan userbar
5bb153d6-0bcc-4ce5-a105-3759c4a6e823
Szpadownik

Mam nadzieję, że karton prawilnie postoi z miesiąc pod drzwiami, żeby każdy sąsiad zobaczył. No chyba że tak się robi tylko z telewizorem, nie wiem w sumie.

pluszowy_zergling

Miłego kręcenia, mam nadzieję, że dziś turlasz z okazji #NewRowerDay

Zaloguj się aby komentować

Rower Herrenrad Victoria (1905). Braki gumy spowodowały nietypowy model opon. Pod koniec przełom XIX i XX wieku, to wielki szał na rowery, bo po raz pierwszy zwykły człowiek dostaje do ręki tani transport, który oszczędza czas i pieniądze. Armie miały całe oddziały na rowerach.

Długi artykuł

#historia #starszezwoje #rower
8ed85661-deb1-4f64-8b33-2c21ec9dd124
Aleksandros

Herrenrad to po prostu rower męski. To nie jest marka ani nazwa modelu.

Zaloguj się aby komentować

#rower
Hej
Takie pytanie odnośnie cues/linkglide.
Czy ktoś się orientuje czy przerzutki cues 9s można stosować w napędach cues 10/11s?
Teoretycznie uciąg i geometria jest taka sama, odstępy między koronkami też są identyczne więc niby powinno to działać ale może mają one mniejszy zasięg i po prostu nie sięgna na dalsze koronki kasety? Pojemność zdaje się być taka sama w niektórych przypadkach. może to po prostu pozycjonowanie napędu i będzie działać ok.
Wie ktoś jak to jest w praktyce?

Zaloguj się aby komentować

363 372,6 - 2,5 = 363 370,1

Krótki spacer przy okazji mierzenia nowego roweru i odcinek kolejny historii pt. "dlaczego nigdy mój #rower nie idzie na serwis": mierzyłem kilka modeli, pan serwisant wiecznie mylił się z kierunkiem odkręcania/zakręcania (a musiał wyprostować kierownicę, podnieść siodełko itd.), a raz na pewno naderwał gwint. Więc ktoś pewnie kupi rower z naderwanym gwintem w obejmie utrzymującej sztycę...

#ksiezycowyspacer

Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastats.pl/ksiezycowyspacer/

Zaloguj się aby komentować

86 945 + 27 + 36 + 40 = 87 048

Po zaledwie 1 jeździe w styczniu, aż 3 w ciągu 4 dni :)

W czwartek #mtb, w piątek i dziś #gravel

Aczkolwiek i tak jestem prawie 400 km do tyłu w stosunku do planu rocznego, będzie co nadrabiać wiosną ;)

#rower

#rowerowyrownik

Wpis dodany za pomocą https://hejto.sztafetastats.pl/rowerowyrownik/
378174b7-fbcd-42b7-9539-a9981c405d46
pluszowy_zergling

Kaboom, uderzyła nagła wiosna, to koryzstać!!!

Zaloguj się aby komentować

Na rowerze kur*a a gdzie ?!
Drugi wyjazd w tym roku. Sezon uważam za rozpoczęty
#rower
9d043b9c-31e3-48cf-bedc-8ff6db7dc80e
wonsz

@Belzebub pjorun na zachętę żeby sezonu nigdy nie kończyć - w zimie potrafi się nieźle odpierdolić, ale to dzięki temu jest tak zabawnie - żadne ćwiczenia nie dadzą ci tyle co nieustanne próby nie wypierdolenia się na lodzie.

Zaloguj się aby komentować

Polecicie jakiś wieszak na rower na ścianę?

#rower #pytanie
emdet

@wyborny polecam tego typu:

https://allegro.pl/oferta/wieszak-na-rower-za-pedal-hak-z-zabezpieczeniem-opaska-czarny-mocny-polski-12618886115


Łapiesz za pedał i koła na platformy. Pomijając fakt że fajnie wygląda to rower jest po skosie względem ściany i zajmuje mniej miejsca niż jak jest cały na szerokość kierownicy odstawiony.

Plus nie wykrzywia ci obręczy jak te co za koło łapiesz hakiem.

UmytaPacha

@wyborny ujdzie? na 10 rowerów nawet

69ecb0ce-017e-4709-9c42-ada96bb4d185
nocnyfilm

Glowna kwestia jak wygląda miejsce i w jakiej pozycji ma być rower. Jak poziomo to najlepszy wieszak "za pedał", jak pionowo to wieszak ze zmianą kąta (np. Topeak Swing)

Zaloguj się aby komentować

Pls be ok, nie moge sie doczekac az dotrze z Hiszpanii

#merida #rower
Zielczan userbar
5da6dbb0-36bb-4e46-a519-a89b7e350359
ElBudinio

@Zielczan elegancka maszyna, niech ci służy.

pluszowy_zergling

OOOOOO, Kiedy Twój Nowy Rower Day @Zielczan ? Szerokości!!!

LovelyPL

@Zielczan Możesz się podzielić linkiem w jakim sklepie kupiłeś to cacko?

Zaloguj się aby komentować

Pytanko, gdzie sprawdzacie prognozę pogody? Ja zazwyczaj korzystam z dwóch miejsc, yr.no i apki imgw. Tylko, że to się trochę rozjeżdża, bo yr.no pokazuje, że będzie padać od 10-tej, a imgw, że od 14-stej. Poszłabym na rower, ale jak zacznie padać, to na tej mojej szosuwie nie pojeżdżę za bardzo 🙄.
Komu ufać, a komu już nie?
#pytanie #pytaniedoeksperta #rower #pogoda
myjourneytojahh userbar
GrindFaterAnona

@myjourneytojahh icm i ventusky

nocnyfilm

Tylko radar opadów peel

Zaloguj się aby komentować

86 585 + 49+19 +35 = 86688

Rano wybrałem się na narty, w końcu środek lutego, ale powiedzmy szczerze, przy tej temperaturze nawet najlepiej przygotowane stoki w południe robią się średnio przyjemne. Na dodatek jak człowiek wie, że tam na dole czeka wiosenna pogoda na kręcenie, to nawet szusować się odechciewa. Zmiana kresek na kółka zdecydowania poprawiła mi humor, Za ostatni tydzień dwa razy trenażer i dzisiejsze plenerowe 35km. W tle piękni się Mangart, jeśli kiedyś będziecie w okolicy, to bardzo polecam tam wjechać - jedna z fajniejszych, choć wymagających tras w Słowenii. jak co, to szczegóły na moim blogu
#rower #gravel #rowerowyrownik
55daa5a4-542a-45e1-86b9-ea929cb818ed
9846c77f-13bc-4b0d-9fc6-e4b805500253
Yes_Man

@austrionauta Ale widoczki!

Zaloguj się aby komentować

Założyłem nowe heble. Fituje? Wcześniej były białe

#rower
8e4fe60e-9fd9-4595-a435-020f711a6d77
bartlomiej_rakowski

Dobre te Tektro hydrauliczne?

Belzebub

@bartlomiej_rakowski no miałem wcześniej też tektro. HDC300 i mi pasowały a to rower MTB i na singlach w Karpaczu na nim śmigalem i dawały radę a rower kupiłem używany i ja sam parę sezonów zrobiłem więc żywotne nawet dla takiego okazyjnego jeżdżenia. Siła hamowania wystarczająca cenowo przystępne (przynajmniej ten model co kupiłem) i gitara polecam

bartlomiej_rakowski

@Belzebub Kiedyś miałem wybrać Tekto Hayes, ale ostatecznie padło na Avidy Juicy trójki. Różnica w cenie była rzędu ok. 200 zł - więcej za Avidy, ale i tak jeden zacisk był felerny (tylny). Po kilku latach, coś 5 czy 6 pękł zacisk, praktycznie zaraz po odpowietrzeniu, pęknięcie szło od otworu odpowietrznika, który dość szybko się wyrobił (gwint był strasznie miękki). Ale samo działanie i hamowanie było OK, tylko ten jeden zacisk z gównolitu odlany chyba, chociaż tylny hamulec był bardziej eksploatowany.

xuIodue

przytnij te koncowki od trytytek porzadnie bo sie kiedys zachaczysz i bedziesz wyklinac

Belzebub

@xuIodue trzeba być twardym.Bardziej mi na tym rowerze grozi przywalenie w jakieś drzewo albo ogólnie wypier... się jak nie wyrobie na singlu xd

xuIodue

@Belzebub To pamiętaj o kasku

knoor

@Belzebub Tylko uważaj, bo jak zaczałęm dwa lata temu po kolei podmieniać rzeczy to z tamtego roweru teraz tylko rama mi została xD

Belzebub

@knoor mam zbyt wiele hobby żeby tak wydawać xd

Zaloguj się aby komentować

A se kupiłem szosuwe.
Teraz tylko neonowy kask, broda i kraftowe piwo do kompletu
#rower
d522a9c9-1883-44c9-bade-b8a4e4dee70e
pluszowy_zergling

Piknie, akurat fajna wiosna tej zimy na kręcenie, szerokości! \o/

No_nie

@Mareczuczek a! Nogi już po depilacji? 😁

Mareczuczek

Tak ogoliłem razem z pusią

BajerOp

@Mareczuczek rajtuzy, nie zapomnij o rajtuzach

Zaloguj się aby komentować

Uj mnie zaraz strzeli, bo nie kupiłem Ski jak była, a teraz najmniejszy rozmiar jaki został to M-ka, która w teorii by pasowała, ale nie do końca ( ‾ʖ̫‾)

#rower #zalesie
Zielczan userbar
pluszowy_zergling

@Zielczan heh, pewno już nie ma opcji wymienić ? Bikefitting ?

Zielczan

@pluszowy_zergling nie ma S, wiec nie ma na co wymienic. Mam stary mostek 80mm, zaczne od niego rzezbienie xD

Zaloguj się aby komentować

Kalendarz imprez jeszcze świeci pustkami ale niedługo to się będzie powoli zmieniać.
https://velomapa.pl/imprezy

Wiecie, że każdy użytkownik może dodać wydarzenie? Dzięki temu możecie pomóc stworzyć największy i najbardziej aktualny kalendarz imprez rowerowych.

#rower
489a8f13-a2d0-45ec-bd47-c83b08f019b4
Ragnarokk

@Velomapa Watahę bardzo polecam, Lajkonika nie

Velomapa

@Ragnarokk Dlaczego Lajkonika nie?

Zaloguj się aby komentować

Test napędu - przeszedł pomyślnie. Jeszcze tylko tylnią przerzutkę doregulować i tylni hamulec ogarnąć. Przy okazji wyszło dlaczego support miał taki luz - ktoś w przeszłości dał dystans 9mm zamiast 13mm . Nie wiem jak mogło do tego dojść ale cóż wszystko już jest tak jak powinno być

#rower
bfe1cd09-b954-41b3-8cc4-565994dd8f32
vredo

Patrzę i zastanawiam się, pieniek jedzie na rowerze?

Zaloguj się aby komentować

Shimano rowerowe świry! Kto w ten piękny, zimowy dzień śmigał do pracy jednośladem? Dzisiaj tempo regeneracyjne, po wczorajszych dwóch godzinach hokeja kolana zdecydowanie tego potrzebowały

#rower #rowerowehejto
1b6cb141-9fdc-43aa-ab29-1dacba45a3c3
ColonelWalterKurtz

Ja! Nie ma złej pogody, jest zły ubiór XD

d.vil

@ColonelWalterKurtz dokładnie!

przemoko90

Ale ja mam kolarkę i sliki 😁

cododiaska

Wypasiony jest ten podświetlany pancerz linki hamulca.

d.vil

@cododiaska nanorurki, grafeny itp. technologie, czego to się nie robi dla bezpieczeństwa

Giban

@d.vil Ja jeżdżę turystyczno rekreacyjnie. Jak jest warun, to i po 100km robimy z ekipą

d.vil

@Giban warunki są zawsze... no prawie zawsze

Giban

@d.vil Chodzi mi konkretnie o ciepełko, słoneczko, bez opadów

Zaloguj się aby komentować

Dziękuję Pan InPost. Przyszły części. Zamknąłem się w kwocie 170 zł za wszystko ze zdjęcia mimo tego, że same zębatki nowe to koszt prawie 4 stów xD to samo z łożyskami supportu - zestaw naprawczy 2 łożyska i kilka blaszek sklepowa cena 150 zł i w górę a koszt samych łożysk w sklepie technicznym to 7 zł no i będę się dziś brał za składanie... Zobaczymy co z tego wyjdzie.

#rower
#majsterkowanie
654b5e75-4a62-43a1-b650-78b2d6d4ba87
A_a

@Belzebub coś mi mówi, że ten łańcuch to trochę gówniany jest ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować

Następna