Stało się moi mili. Pierwszy poranek od kilku lat, gdy zamiast na Mirko wchodzę na Hejto. I wiecie co, feels good man.

Stało się moi mili. Pierwszy poranek od kilku lat, gdy zamiast na Mirko wchodzę na Hejto. I wiecie co, feels good man.

Zaloguj się aby komentować
Halo, proszę o uwagę! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Część z Was może mnie kojarzyć, inni zapewne widzą mój nick po raz pierwszy. Nie przedłużając - urządzam pierwsze #rozdajo książek na #hejto!
Dopóki bialkov nie zepsuł wypoka do końca, to obdarowałem już 5 osób książkami o łącznej wartości ~1500PLN (dane z d⁎⁎y, było tego chyba więcej XD) i teraz po migracji to samo mam zamiar czynić tutaj.
Zasady zabawy:
Zostawiasz pioruna oraz obowiązkowo komentarz. Tak, to wszystko. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co jest do wygrania:
Spośród osób "plusujących" ten wpis wylosuję jedną (na razie w sposób losowy, jak będzie dostępny jakiś skrypt, to przeniesiemy się na niego), której opłacę zamówienie na #ksiazki do kwoty 150PLN. Wybór księgarni internetowej, sposób wysyłki (najlepiej paczkomat dla bezpieczeństwa) itp. jest po stronie osoby wybranej przez system, ja tylko funduję i sprawiam uśmiech.
Losowanie odbędzie się w czwartek 19.01.23 o godzinie 15:00. Powodzenia!
#zadarmo #czytajzhejto

Zaloguj się aby komentować
Cześć i czołem!
Całkiem fajne to Hejto, więc lecimy z kolejnym #rozdajo( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc tak: do zdobycia jest 1 miesiąc subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate, 50 PLN do PS Store lub 3 miesiące Nintendo Switch Online - zwycięzca może wybrać jedną nagrodę. Aby wziąć udział w rozdajo, wystarczy zaplusować ten wpis – wygranego wyłonimy jutro (31.01) ok. 15:00 i zawołamy go w osobnym wpisie.
Coś o nas, bo jesteśmy tu od niedawna:
XGP.pl to portal o grach i konsolach tworzony przez pasjonatów. Publikujemy świeże newsy, ciekawe artykuły, poradniki no i oczywiście promocje. Nie bawimy się w chamskie clickbaity, ani nie przyjmujemy ofert współpracy od państwowych koncernów #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°) Odwiedźcie nas czasami, może się polubimy – https://xgp.pl/
PS. Niech Was nie zmyli nasza zielona kolorystyka – nie piszemy tylko o Xboxie, a o wszystkich platformach. Barwy będziemy wkrótce zmieniać ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
#gry #darmowegry #grykomputerowe #gaming #ps4 #ps5 #playstation #playstation5 #xbox #xboxgamepass #xboxseriesx #xboxone #xboxseriess #nintendoswitch #nintendo #switch #giveaway #zadarmo #pcmasterrace #pcmr

Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
#memy #heheszki #stanowski #pzpn #pilkanozna

Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
#hejtoheheszki #gownowpis #dajpioruna
Na Hejto wygrzmocić kogoś nabiera nowego znaczenia.
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Czuję się jakbym wyszła ze studzienki kanalizacyjnej i weszła pod prysznic. Katharsis jaki obecnie przezywamy w większości na hejto sprawił, że przypomniał mi się mój wpis sprzed półtora roku. Część osób się wówczas ze mną zgodziło, lecz wielu krytykowało i obrażało. Przypominam więc bo może część osób, która wówczas uważała inaczej obecnie należy do tych, które również tego oczyszczenia doświadczają. Jest w pytę, wpisy są ciekawe, do tego jeszcze nikt mnie nie obraził w komentarzach, a na wykopie średnio tak 5 razy dziennie nawet pod wpisem o treści "dzień dobry, miłego dnia" ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
#wykop #przemyslenia

Zaloguj się aby komentować
Duda podpisał Lex Tusk
Koniec wolności. Niewygodni ludzie będą odsuwani od pełnienia swoich obowiązków, bez żadnej kontroli (znaczy kontrola będzie - TK i Ziobro XD).
Gratuluje wyborcom PiS
Polakom współczuje
Toniemy
#bekazpisu #jebacpis #polityka
Zaloguj się aby komentować
Siema, jestem nowy, nie uwierzycie co odwaliłem dzisiejszej nocy w pracy
@WdrozeniowiecWykopu2.0 Ranga profilu obowiązuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WdrozeniowiecWykopu2.0 przekonałeś mnie do emigracji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WdrozeniowiecWykopu2.0 naprawiłeś tagi?
Zaloguj się aby komentować
Poprzednie wpisy cieszyły się bardzo pozytywnym odzewem, więc do porannej kawki opowiem w jaki sposób wygląda "obsługa codzienna" tramwaju. Zarówno przed wyjazdem, w czasie przejmowania zmiany, jak i po zjeździe. Będę wzorować się na swoim mieście, mogą występować drobne zmiany zależnie od przedsiębiorstwa, ale ogólnie będzie to wyglądać podobnie.
Gdy rano motorniczy przychodzi na dyspozytornię dostaje swój przydział. Linię, brygadę do której przypisany jest rozkład, oraz tramwaj. Gdy już znajdzie swój tramwaj na hali wyjazdowej - przed uruchomieniem, w starszych wagonach, powinien sprawdzić czy wszystkie bezpieczniki są podniesione, czy woltomierze na pulpicie na pewno pokazują 0V (jest to później istotne), a następnie może przejść do załączenia baterii. W nowych wagonach motorniczy od razu włącza tramwaj i przechodzi do właściwej części obsługi codziennej przed wyjazdem. W starszych wózach po podniesieniu pantografu i załączeniu przetwornicy (urządzenia które 600V z sieci zmienia na 40V do ładowania baterii) motorniczy powinien upewnić się, że na pewno ma napięcie 40V na akumulatorach. Tutaj istotne jest to czy sprawdził stan przed włączeniem. Zdarza się, że woltomierz jest nieco przesunięty, przez co pokazuje 3-4V na wyłączonym wagonie. Tak być nie powinno, jednak jeśli w tym przypadku motorniczy zobaczy napięcie ładowania rzędu 43-44V to już wie dlaczego.
Gdy tramwaj jest włączony motorniczy przystępuje do sprawdzenia wszystkich świateł, działania hamulców szynowych, stanu sprzęgu i połączenia elektrycznego między wagonami, sprawdza wizualnie cały tramwaj zwracając uwagę na każdy drobiazg. Powinien też przejść przez wnętrze sprawdzając czy poręcze, kasowniki nie są luźne. Dopiero po tym wszystkim motorniczy może uznać tramwaj za sprawny i nim pojechać na linię.
Kiedy przychodzi czas zmiany motorniczy wymienia się ze zmiennikiem informacjami na temat wagonu. Po dojechaniu do pętli zmiennik powinien sprawdzić działanie hamulców szynowych, świateł, czystość wnętrza i upewnić się, że nie ma uwag co do stanu technicznego. Teoretycznie każdy kolejny motorniczy powinien wykonać te kroki, nawet jak przejmuje tramwaj jako czwarta osoba tego dnia. Wszystkie uwagi co do stanu technicznego czy usterek (oczywiście takich które nie zagrażają bezpiecznemu kontynuowaniu przewozów) motorniczy powinien wpisać w kartę drogową.
Po dojechaniu na zajezdnię motorniczy powinien zamknąć wszystkie okna, szyberdachy, a następnie po spisaniu usterek przez pracownika zaplecza wjechać na halę obsługi codziennej. Zależnie od zajezdni może wcześniej być zobowiązany do przejazdu przez myjnię. Na hali pracownicy zaplecza technicznego sprawdzają stan wagonu pod spodem, sprawdzają działanie świateł, wszystkich układów począwszy od wycieraczki po dzwonek, sprawdzają stan wnętrza i jeśli wszystko jest w porządku to wagon zostaje zaplanowany na następny dzień. Zostaje wtedy przeprowadzony na halę wyjazdową gdzie czeka na poranek i swojego kolejnego motorniczego. Jeśli tramwaj ma jakieś usterki to są one w czasie OC usuwane. W przypadku poważniejszych awarii, zaplanowanego przeglądu lub zaplanowanych prac tramwaj jest wycofywany z ruchu.
W razie pytań lub jakichkolwiek uwag zapraszam do komentowania. Odpiszę jak tylko się wyśpię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#tramwaje #komunikacyjneciekawostki #komunikacjamiejska #ciekawostki
Zaloguj się aby komentować
Witam kolejną falę uchodźców z wykopu.
Proszę nie uchodzić za debili.
A ekipie hejto chciałbym powiedzieć że to jest majstersztyk jeżeli konkurent wyłączył serwis na kilka godzin i w tym czasie użytkownicy z nudów przychodzą tutaj xD
#wykop #hejto
@libertarianin No i to byłoby bardzo ciekawe, bo wtedy mieliby całą grupę zadowolonych z odwrotu innowacyjnych zmian (xd) oraz całą grupę śmieszków, co mogłoby jeszcze bardziej pogrzebać portal
@libertarianin @hejto Przydałyby się osiągnięcia uciekinierów dla tych co założyli konta 17 stycznia
@GladysDelKarmen Rok temu 17 stycznia miałam w domu mega awarię prądu. Teraz już wiem, że to był znak wydarzeń z przyszłości (rzecz jasna nie pamiętam takich rzeczy, pejs mi przypomniał).
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Kazda szekla lancucha kotwicznego (27,5m) polaczona jest z nastepnym odcinkiem ogniwem kentera. To ta czerwona czesc, na ktorej trzymam lape. Ciekawostka jest, ze takie ogniwo mozna rozlozyc na pol (pic rel).
Wyrzucajac kotwice do wody robimy to w ten sposob, ze opuszczamy ja na windzie, do lustra wody, zamykamy hamulec, rozsprzeglamy naped windy i odpowiednio operujac samym juz hamulcem wywalamy ja, pod jej wlasnym ciezarem, do wody. Oczywiscie hamulec otwiera sie i zamyka, zeby kontrolowac ped kotwicy i lancucha. Jest bardzo glosno, leci pelno syfu typu rdza, iskry, wiec dla osob niedoswiadczonych jest to dosyc przerazajacy widok.
A co sie dzieje jak zaloga d⁎⁎a i ferrody (okladziny hamulca) sie spala i nie da sie zatrzymac kotwicy to pewnie widzieliscie na filmikach.
Lancuch kotwiczny jest zakonczony w tzw. Chain locker (czyli tej przestrzeni, gdzie sie znajduje na statku) tzw. bitter end czyli takim grubym bolcem, ktory go trzyma. Czasami zdarza sie tez tak, ze ten bitter end wyciagniety jest na poklad kolo windy i mamy mlot, ktorym mozemy go wybic i odrzucic caly lancuch z kotwica, jesli np sie gdzies zahaczy.
No dobrze, ale skad wiemy ile tego lancucha wydac? Ano powie nam kapitan. I jest to zazwyczaj tak policzone, aby lezaly na dnie „3 glebokosci” awkenu. Wiec jesli mamy glebokosc 40m to chcemy polozyc 120m na dnie.
Ok, ale skad my wiemy ile lancucha poszlo? Otoz sprawa jest trywialnie prosta. Przy kazdym ogniwie kentera jak widzicie na rysunku odpowiednia ilosc ogniw jest pomalowana na bialo. Jesli od ogniwa w jedna, czy w druga strone mam pomalowane 2 ogniwa to znaczy, ze to 2 szakle (2x 27,5m). 3 ogniwa pomalowane to 3 szakle, itp.
#barteknamorzu #morze #marynarz #ciekawostki


Zaloguj się aby komentować
Jest gruba afera w #tychy, którą usiłują zamieść pod dywan.
W parku wodnym załączył się alarm pożarowy, a obsługa zamiast ewakuować klientów stłoczyła ich w korytarzu i na klatce schodowej by powoli rozliczyć każdego klienta z czasu zakodowanego na gumowym "zegarku".
W tym kraju najpierw ktoś musi zginąć, by była prawdziwa afera i złapanie za ryj winnych.
Dobrze, że Polacy to już takie bezjajeczne niewolniki, że nikt nikogo nie stratował, tylko każdy grzecznie i bezmyślnie czekał pozwalając robić pracownikom tego miejskiego przybytku kur*ę z przepisów BHP i prawa.
https://m.youtube.com/watch?v=SM4qwA_UxKs
#wiadomoscipolska #afera #bekazpodludzi #patologia
Zaloguj się aby komentować
Ludzie ktorzy mowia zeby zostawic przegrywow i patusow i po prostu dac tagi na czarno nie rozumieja jednej rzeczy
Ci ludzie wypowiadaja sie tez w innych watkach, dlatego na wykopie nigdy nie bylo zadnej kobiety ktora postowala jakikolwiek content i wytrzymala dluzej niz miesiac, dlatego nie dalo sie normalnie porozmawiac na tematy zwiazkowe, te wszystkie komentarze pod postem gdzie ktokolwiek o cokolwiek pyta i slyszy wysrywy typu:
Okej, oski
Ehh game over dla chlopa
Ok p0lko
Czy jakiekolwiek inne rakowe zajechane teksty, to powoduje ze normalny czlowiek z takiego portalu odplywa, dlatego wykop stracil mase normalnych ludzi, bo o cokolwiek nie zapytasz stajesz sie wyscigiem na plusy dla patusow i zyciowych frustratów, jak to samo zacznie sie tutaj to przy mniejszej ilosci osob bedzie to duzo bardziej widoczne i wszystko j⁎⁎⁎ie tak jak tam.
Bedzie tak ze nie bedzie czlowiek w stanie nawet wrzucic zdjecia auta bo bedzie wyzywany od oskarkow czy innych projekcji, na wykopie nie da się podzielić niczym szczęśliwym, zakupem mieszkania, auta, zaręczynami czy ślubem bo toksyki z tych tagów zrobią co mogą żeby popsuć ci humor
Zaloguj się aby komentować
No już, już: szybciutko się loguję by zrobić mały hype firmie #Castorama.
wspiera #ukraina (wysyła pomoc do Ukrainy, buduje i urządza domy w Polsce dla uchodźców itd)
nie działa w #rosja (trochę przypadkiem bo wycofała się na długo przed #wojna ale zaraz po rosyjskiej napaści wycofała z oferty wszystkie produkty rosyjskie)
a dziś ogłosiła, że wycofuje się z reklamowania się w #radioszczecin
Tak trzeba żyć, a nie jak chujki z #leroymerlin
(wpis nie jest sponsorowany, ani nie pracuję w Casto, po prostu chcę docenić za to, że jest tam ktoś, kto ma kręgosłup moralny)

Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
>Dzisiejszej nocy kilka Pań i Panów kierowców skrzyknęło się aby stworzyć coś wielkiego - wielkie serce ułożone z 30 autobusów 12 i 15-metrowych marki Solaris.
fot. Mosquidron
#gliwice #wosp

Zaloguj się aby komentować