Zdjęcie w tle
mute

mute

Fenomen
  • 532wpisy
  • 427komentarzy

The only good system is a sound system ®

Shardlands to klimatyczna przygodowa gra akcji 3D z zapierającymi dech w piersiach grafikami, piękną ścieżką dźwiękową i płynną rozgrywką. Dawn gubi się w opustoszałym obcym świecie próbując znaleźć drogę powrotną do domu. Musi aktywować starożytną maszynę z kluczami które są rozrzucone po zepsutym świecie pełnym zagadek, potworów i niebezpiecznych urządzeń.


Gra wiekowa więc niedostępna już w Google Play.


W razie problemów ze znalezieniem prawilnej wersji służę pomocą.


https://www.youtube.com/watch?v=wTYG3SxFufo

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

metsys_lodreip

@mute jakby człowiek wiedział to by polecił im minowanie elektroniki i sprzętu AGD i robienie z tego wystawek przed domami. Myślę, że trochę by poniosło statystyki gruzowisk

Zaloguj się aby komentować

Traha Global to gra MMORPG od koreańskiego studia Moai Games na silniku Unreal Engine 4. Gra oferuje w pełni manualne sterowanie bez autowalki, co zdaniem twórców pozwoli skoncentrować się na rozgrywce. Do wyboru są różne standardowe aktywności zarówno dla PvP jak i PvE.


Serwery gry zostaną uruchomione jutro 02/11/2022 o godzinie 11 czasu UTC.


Warto wejść na stronę producenta aby się zarejestować ponieważ wydawca przewidział dużo nagród dla wcześniej zarejestrowanych.


https://www.youtube.com/watch?v=l4CtQbfZ5dg

aceventura

@mute szkoda mi życia na MMORPG, a na azjatyckie MMORPG to już zupełnie. Kiedyś grałem w EVE Online i całe szczęście w porę się opanowałem.

mute

@aceventura też nie przepadam za tego typu grami, wrzuciłem bo pomyślałem że są tutaj zwolennicy MMOPRG

walus002

@mute a ja spróbuję bo i tak na L4 się nudzę

Zaloguj się aby komentować

Nowy kodek audio zapewnia 10-cio krotnie lepszą kompresję w porównaniu do plików w fomacie mp3.


W zeszłym tygodniu Meta ogłosiła opartą na sztucznej inteligencji metodę kompresji dźwięku o nazwie „EnCodec”, która podobno może skompresować dźwięk 10 razy mniejszy niż format mp3 przy 64 kb/s bez utraty jakości. Ta metoda może również znacznie poprawić jakość rozmów na połączeniach o niskiej przepustowości, stwierdziła firma. Firma opisuje EnCodec jako system trójstopniowy. Najpierw nieskompresowane dane są konwertowane do specjalnego formatu o niższej przepływności. Następnie algorytm kompresuje otrzymany format do wymaganego rozmiaru zachowując najważniejsze informacje, które później zostaną użyte do przywrócenia oryginalnego sygnału. I wreszcie, kodek konwertuje skompresowane dane z powrotem na dźwięk w czasie rzeczywistym za pomocą sieci neuronowej.


Warto zauważyć że używanie sieci neuronowej do kompresji i dekompresji dźwięku nie jest niczym nowym, szczególnie w przypadku kompresji mowy, ale naukowcy Meta twierdzą że są pierwszą grupą która zastosowała tę technologię do dźwięku stereofonicznego 48 kHz (nieco lepszej niż częstotliwość próbkowania CD 44,1 kHz ), co jest typowe dla plików muzycznych rozpowszechnianych w Internecie. Jeśli chodzi o aplikacje, Meta twierdzi, że ta oparta na sztucznej inteligencji „hiperkompresja dźwięku” może obsługiwać „szybsze połączenia o lepszej jakości” w złych warunkach sieciowych.

36622994-c546-43cc-89f7-509cde5a6456

Zaloguj się aby komentować

Gris jest naiwną dziewczyną zamkniętą we własnym świecie z powodu bólu który ogarnął ją w rzeczywistości. Jej żal jest ucieleśniony w jej sukience, co daje jej różne zdolności do lepszego poruszania się po świecie. Wraz z rozwojem fabuły Gris staje się silniejsza emocjonalnie i zaczyna postrzegać swój świat nieco inaczej, otwierając coraz to nowe drogi.


W Gris prawie nie ma tekstu są tylko drobne podpowiedzi do sterowania, pisane zrozumiałymi zwykłymi znakami. W tę grę może zagrać każdy bez względu na język w jakim mówi.


Gris to medytacyjna i mądra gra w której nie musisz bać się śmierci, załamania nerwowego, czy przytłaczającej atmosfery niebezpieczeństwa. Czeka na Ciebie przepiękny i starannie zaprojektowany świat, a Twoje uszy będzie pieścić oryginalna ścieżka dźwiękową. 


https://www.youtube.com/watch?v=gvECQlxrhbw


GRIS

pescyn

@mute Ta gra jest magiczna

mute

@pescyn dla mnie jedna z lepszych w jakie grałem

Opornik

@mute @aberotryfnofobia @pescyn Co raz więcej mam w bibliotece muzyki gier które są fajne, klimatyczne, chilloutowe, ale nie do grania dla mnie. Oprócz GRIS mam jeszcze JOURNEY, NieR Automata, Miror's Edge, i oczywiście, Rain World.


No i do tej pory czasem puszczam sobie soundtrack z Unreala, ale to pewnie jeszcze przed waszymi czasami.


https://youtu.be/d2mJh3FbSs8

Zaloguj się aby komentować

Uczono nas że musimy przetrwać. Musimy dotrzeć do końca, uratować księżniczkę i zostać bohaterem. Wszystko dobrze i super, ale z czasem robi się to już nudne. Kto powiedział że tak musi być?


Pan Karoshi to przepracowany japoński pracoholik, który jest zmęczony wszystkim i widzi tylko jeden cel w swoim życiu: powstrzymać to wszystko. Twoim zadaniem jest pomóc mu popełnić harakiri, rozwiązując łamigłówki i znajdując zabawne sposoby na śmierć.


Niestety gra jest wiekowa i dlatego nie znajdziemy jej już w Google Play. Ale kto szuka ten znajdzie.


https://www.youtube.com/watch?v=7xXhO28O-gI

krokodil3

@mute Karoshi - to japoński wyraz, oznaczający śmierć z przepracowania

Zaloguj się aby komentować

Co powiecie na odprężającą, wręcz medytacyjną grę logiczną?


Linelight to gra zaprojektowana przez Bretta Taylora, szefa niezależnego studia My Dog Zorro. Twórca poświęcił 10 miesięcy na przygotowanie jej w Unity. Pomysł opierał się na założeniu, że gracze sterują kreską (Dash), poruszając się wyłącznie po liniach. Gra zaoferuje łącznie ponad 300 poziomów o coraz wyższym stopniu trudności - z czasem pojawia się coraz więcej rozgałęzień, przełączników i wrogich kresek, z którymi zderzenie kończy się zniszczeniem naszej "postaci". Zabawie towarzyszy muzyka "w stylu Zen".


https://www.youtube.com/watch?v=X55Od1NMnaA


Linelight

JakTamCoTam

Ciekawa trzeba będzie sprobowac. Spoko gra do chillu to również "Energy" gdzie trzeba wszystkie linie połączyć. Polecam

Krogulec

Jedna z moich ulubionych. Szkoda że nie można kupionych gier przenieść z googla na japko, bo drugi raz kupować nie będę xD

Zaloguj się aby komentować

Pouek

Obrzydliwe. Łap pioruna

Zaloguj się aby komentować

mute

@ZmiksowanaFretka bo to typowy azjatycki humor

Zaloguj się aby komentować

piotr-dudzik

@Opornik ale jako miłośnik vw powiem, że się fenomenalnie prowadzą, świetnie hamują, a diesle 1.9jtd są niezniszczalne. Miałem alfe 156 jako wołek roboczy, 1.9 150 koni, zrobiłem 150 tys km. Bardzo długa skrzynia. 6 bieg to dopiero przy 130 się wrzucało. A potrafiłem w tygodniu 5 tys km nią zrobić. Najgorsze były drobiazgi, ciągle jakaś pierdoła, tylne wahacze z plasteliny (zahaczyłem o korzeń ukryty w trawie i czteroślad). No i przednie przeguby wewnętrzne - nie dawały rady temu momentowi jaki miał ten silnik, raz w roku do wymiany. Ale sam silnik tylko standardowy serwis i jeździć.


Jak motałem mojego golfa to wyznacznikiem było żeby się prowadził i hamował jak alfa

Zaloguj się aby komentować

mute

@zryyytyyy z tego co zrozumiałem to mówią że nic nie idzie zgodnie z planem.

Zaloguj się aby komentować

Zaloguj się aby komentować

SuperSzturmowiec

Tak ciemno ze mógłbym przygasić ekran i widziałbym tyle samo

Zaloguj się aby komentować

Chemicy i inżynierowie z dwóch uniwersytetów (National University of Singapore i Tsinghua University) połączyli siły aby stworzyć ochraniacz na usta oparty na czujnikach światłowodowych który ma pomóc ludziom kontrolować lub obsługiwać urządzenia za pomocą siły zgryzu. Zespół szybko przetestował swój wynalazek. Tylko we wstępnych ocenach interaktywny ochraniacz na usta tłumaczył wzorce naukowców z 98-procentową dokładnością. Utrzymywał ten poziom funkcji również w połączeniu z innym sprzętem: zespół z powodzeniem zintegrował ochraniacz na usta z komputerami, smartfonami i wózkami inwalidzkimi. Interaktywny ochraniacz na zęby ma być alternatywą dla istniejących technologii wspomagających opartych na technologii rozpoznawania głosu (takich jak oprogramowanie do zamiany mowy na tekst) lub interfejsach śledzenia ruchu gałek ocznych (takich jak ten używany przez nieżyjącego już Stephena Hawkinga). Technologia rozpoznawania głosu jest niepraktyczna w hałaśliwych środowiskach lub przestrzeniach w których oczekiwana jest cisza, a zakup i utrzymanie interfejsów śledzących ruch gałek ocznych jest drogi. Szacowany koszt aparatu to tylko 70 dolarów amerykańskich.


Więcej informacji w artykule.

db9d9e83-49e0-49ff-90a4-a982d6318837

Zaloguj się aby komentować