Ponoć auto do rozwożenia kebsów po mieście. Bonus w komentarzu.
#samochody #mechanikasamochodowa #januszebiznesu

a z tyłu dojazdówka zadomowiła się na tyle, że nawet własny kołpaczek dostała xD
Niech się spyta klienta, kiedy przegląd ten samochód przechodził...
@Stashqo o, #customerstates dotarło do polski.
@SST82 dokładnie, nawet w skrajnej sytuacji, jak cała okładzina się zedrze, to później jest jeszcze metalowa blacha klocka. Ona też trochę podziała. Do czasu aż zmieści się między jarzmem a tarczą (albo tym co z tego zostanie :D) a później to jeszcze tłoczek, a ten to już ma sporo zapasu bo nigdy do zera się nie zetrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oryginalnie tarcze słabo wentylowały, teraz jest lepiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mozna tez miec tarcze niewidki
@bucz rozwiązanie prawie idealne: niska masa, bardzo dobre odprowadzanie ciepła, niskie zużycie.
O ja cie pi⁎⁎⁎⁎le
Jeździć obserwować
@Stashqo where problem
Że się komuś chce tę tarczę wyjąć z auta, obrobić na tokarce i ponownie montować do zdjęcia, to ja nie wiem
Eche. Ilość gruzów na drogach x ceny napraw i przeglądów = bezpieczeństwo.
A prawda jest taka, że jak ktoś jeździ szrotem za parę k, a nawet paręnaście, to będzie oszczędzał na eksploatacji i naprawach albo w ogóle ich nie będzie robił.
Średni wiek samochodu w .pl to 18 lat, z tego pewnie połowa spawana z dwóch.
@rain spoko opcja jak cenisz swoje zycie na mniej niz 1k zl
@FriendGatherArena albo jesteś młodym kolesiem, któremu nie chce się pracować, ale na doopy trzeba czymś jeździć.
@Stashqo where hamulce?
@Stashqo fenomenalne. Musiałem sobie przypomnieć jak wygląda budowa tarczy chamulcowej. I faktycznie ma takie otwory w środku. To chyba chodzi o chłodzenie i o to żeby się stal nie odkształcała przy temperaturze. I uświadomić sobie że cały fragment kulkumilimetrowej stali musiał zostać roztarty na pył. To niesamowicie ciekawy wpis.
@DexterFromLab chyba też klocki do wymiany
@Dobreityle myślę że klocki to jego najmniejszy problem
Zaloguj się aby komentować