Uwolnić Barabasza
Nie krzyżować tu go
On ma karwasza twasza
i c⁎⁎j wam do tego
(na melodię "Zostawcie Titanica")
#gownowpis #spiewajzhejto

Uwolnić Barabasza
Nie krzyżować tu go
On ma karwasza twasza
i c⁎⁎j wam do tego
(na melodię "Zostawcie Titanica")
#gownowpis #spiewajzhejto
Kaczki uuu uuu
Zaloguj się aby komentować
Ej coś jest nie teges bo jak importuję do UE to mam mniej włosów niż w blenderze (tbf w opisie plugina do eksportu było, że nie importuje niektórych włosów z powodu jakiegoś buga, którego maja naprawić w kolejnych wersjach, możliwe, że to przez to) #blender #unrealengine #grafika3d


@MrGerwant
to mam mniej włosów
Tez z dnia na dzień mam mniej włosów
zapuszczam drwalska brode: rzeczywistosc vs oczekiwania
Zaloguj się aby komentować
@MrGerwant czekam na śmierć.
@MrGerwant Podczas srania, sram.
Długie siedzenie na sraczu to pchanie się w hemoroidy
Zaloguj się aby komentować
Iks. K⁎⁎wa. De. #bekazkonfederacji #bekazprawakow #bekazkomuchow

Powiedzieć, że dziad zdebilał, to nic nie powiedzieć.
Oj dziadzio wymyślił "kiedyś to było"
Zacznijmy od tego, że „lockdown” też był - epidemia ospy we Wrocławiu… Dziadek już nawet faktów nie ogarnia…
Zaloguj się aby komentować
Ehh, nie wiem... Jeszcze przy pierwszym eksporcie przenikało przez głowę, więc poprawiałem i potem mi failowało tworzenie hair cards #unrealengine #blender #grafika3d #wiedzmin



@MrGerwant strasznie niepraktyczna fryzura
Zaloguj się aby komentować
Podjąłem się próby zrobienia grooma dla Geralta, kucyk chyba mi wyszedł tak se #blender #unrealengine #grafika3d

@MrGerwant zajebioza, te włosy to curvy?
@mshl yup curve -> emty hair
@MrGerwant skoro rozpoznałem przed czytaniem, to znaczy, że bardzo dobrze
@MrGerwant pierwsza moja myśl to był ten wampir z tej gry co byli pracownicy redów teraz robią. Dużo się nie pomyliłem
Zaloguj się aby komentować
Udało się zrobić testowy eksport grooma z blendera do Unreala i działa z metahumanami (kilka razy mi scrashowało blendera jak zmieniałem gęstośc włosów, więc zacząłem nowy projekt zdefaultową wartością). Jebnąłem takie afro, żeby zobaczyć jak toto poradzi sobie z procedralnymi narzędziami blendera (wyszło tak se, w paru miejscach były łyse plamy, ale też przez przypadek nie od razu po ponownym otwarciu blendera wieczorem zaznaczałem przy dodawaniu guidów "front face only" i mogło mi coś j⁎⁎⁎ąć od środka zamiast na zewnątrz xd #unrealengine #blender #grafika3d

pracujesz u netflixa?
Zaloguj się aby komentować
Dobra, najprawdopodobniej niekomercyjna licencja Houdini nie pozwala na eksport niczego. Czyli pewnie będę musiał zobaczyć jak moge to zrobić w blenderze, jakis plugin dla metahumanow do blendera widziałem chyba #unrealengine #houdini #grafika3d
@MrGerwant a jednak
Zaloguj się aby komentować
#motoryzacja #gownowpis
Toyota hiace
@Yans to ma jakiś istotny promil udziału w rynku?
@eloyard ja tego coraz wiecej widze
@MrGerwant Iveco nie pyta, Iveco kręci kilometry.
Nie ma kariery bez T4!
Zaloguj się aby komentować
Pobawiłem się Metahuman Grooms for Houdini i niby udało się zrobić jakiegoś grooma, ale nie mogę eksportować, nie wiem czemu #houdini #grafika3d #unrealengine #gamedev #zalesie
@MrGerwant pewnie nie masz abonamentu
@Felonious_Gru to non comercial licence, powinno działać
Zaloguj się aby komentować
@MrGerwant o kurde przecież to @Cybulion !
@MrGerwant boski krasnystaw codziennie aplikuje sobie 400g xD
@Sweet_acc_pr0sa 420g
@Cybulion troche na sciankach zostaje
@MrGerwant dawaj tag #kefir przyjacielu
Zaloguj się aby komentować
Transfer oryginalnej tekstury na metahumanowe UV się udał i nawet dostałem lepszy model, żeby odwzorować geometrię dla metahumana niż to co wygenerowałem wcześniej przez metahuman identity z oryginału - w Faceform Wrap mam więcej kontroli nad tym gdzie umieszczam punkty do deformacji modelu (niestety to trial i nie mam kasy, żeby kupić pełną wersję bo kosztuje toto 570 USD) #unrealengine #gamedev #grafika3d #wiedzmin

A tak wygląda z włosami (oczywiście to gotowe groomy przygotowane przez epic ale fryzura nawet pasuje do jego hairline)

@MrGerwant ten wąs niejedną czarodziejką trząsł.
@MrGerwant was trochę Vesemirowy
Zaloguj się aby komentować
Kurde cos mi nie bangla przy transferowaniu tekstury #unrealengine #gamedev #grafika3d #wiedmin
Zaloguj się aby komentować
Chyba to będzie trochę lepsza tekstrura startowa zanim zacznę łączyć z oryginalną z gry #unrealengine #gamedev #wiedzmin #grafika3d

@MrGerwant zgól mu ten koper synu
@FriendGatherArena to jest poglądowe tylko, pisalem wcześniej, ze zamierzam zrobić wlasnego grooma
Zaloguj się aby komentować
Wyeksportowałem model Gerwanta z Wiedźmina 3 przez RedKit i zaimportowałem do Metahumanów, zamierzam zrobić teksturę na bazie oryginalnej i groomy włosów/brody jak ogarnę houdini. Na razie po imporcie i lekkiej edycji wygląda tak #unrealengine #gamedev #wiedzmin

@MrGerwant Coś ty go tak wymłodził?
Przedawkowanie eliksirów to nie tak działało. Cera jak twaróg #pdk itd.
@Alembik @Ravm umiecie czytać? Wyraznie pisalem, że teksturą się jeszcze nie zajmowałem
@MrGerwant O 5:30 byłem przed herbatą, sorki
Zaloguj się aby komentować
Instalował ktoś Metahuman Groom Tools for Houdini? Bo coś chyba nie bangla i mam tylko trzy node'y pod MH Groom: Workspace, Viewport Lights i Export, a we wszystkich filmach na yt było dużo więcej. #unrealengine5 #gamedev #houdini #grafika3d #kiciochpyta
Zaloguj się aby komentować
Cały rok bez Mongoła #khaniewroc #gownowpis
I chumor gituwa
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem jutro #thegameawards, chyba należy bojkotować skoro #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe nie zostal nominowany
@MrGerwant nie wiem jak to się stało, ale ominęły mnie wszystkie wiadomości o premierze ლ(ಠ_ಠ ლ)
Muszę obczaić
Zaloguj się aby komentować
#konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #polskiedomy
Pamiętaliście o dorocznym zapinaniu swojego Pjotera?

Zaloguj się aby komentować