Ten to zdecydowanie jeszcze chłopiec
https://streamable.com/6ecn6s
#czokooko - tag do blokowania/śledzenia
#filmiki
#heheszki
Ciekawe jaki miał plan na to.
Zaloguj się aby komentować
Ciekawe jaki miał plan na to.
Zaloguj się aby komentować
jak to mówią: play stupid games, win stupid prizes
@konto_na_wykop_pl fuck around and find out
Zaloguj się aby komentować
czego ten gliniarz sie spodziewał? dopiero wlaczyl koguty jak zrobil 180'tke
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Komentarz usunięty
Zaloguj się aby komentować
ale co on w ogole chcial zrobic
@gedzior84 cios z potylicy w piete( ͡° ͜ʖ ͡°)
@gedzior84 Odbiło mu i się odbił
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy cieszę się że to robią - będzie więcej użytkowników linuxa.
jak za bardzo podpadną to teraz Windows nie ma już tej przewagi "bo na Windowsie gry działają bez problemów" bo możesz zainstalować GeForce Now i grać w każdą gierkę na serwerach nvidii xd
Głównie to mnie blokowało przed zmianą systemu.
@ElektrolizatorDwuczlonowy jeżeli mowa o GeForce Now na Linuksa, to ja jak próbowałem korzystać w listopadzie zeszłego roku, to wredne kurwy z NVIDIA zablokowały możliwość korzystania ze 120 fps i chyba nawet nie było rozdziałki 1440p... a specjalnie kupiłem wersję Ultimate żeby sobie popykać w Cyberpunka 2077. Oczywiście na Windowsie normalnie wspierają 1440p 120 fps, na Chromebooku i innych systemach chyba też, ale nie dam sobie ręki uciąć.
@krokietowy żaba gotowana jest powoli
Zaloguj się aby komentować
bait and switch, w swiecie ludzi norma.
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
Co to za apka?
@SpasticInk - życie w Polsce
@SpasticInk podobno rakowy snapchat
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy jaka ta gra była dobra na VRa
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy Przez ciebie teraz będę miał schizę.
Zaloguj się aby komentować
Wojna
Treść dla dorosłych lub kontrowersyjna
Widać że Pan Laguna, nie kwapi się wszystkiego z twittera przepisywać tutaj, więc skopiuję to ja.
@krokietowy Dla Netanjahu zakończenie wojny to niemal pewna odsiadka w więzieniu, a z racji wieku to dożywicie. Więc odpowie brutalnie z powódek osobistych.
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy Jest do Pythona jakaś libka z bindingami rustowymi? W Ruby mamy https://github.com/matsadler/magnus i czasem nam to sprawiało problemy. No chyba że w Rust jest osobny serwis, to wtedy inna śpiewka.
@Giblet5280 Na początku myśleliśmy żeby zrobić jedną aplikację z dwoma językami, jednak to by komplikowało proces budowania i oprócz błędów z rusta i pythona, dodawało błędy z warstwy pośredniej, więc obecnie mamy dwa osobne serwisy o bardzo podobnej odpowiedzialności.
Najprawdopodobniej byśmy użyli PyO3 - https://github.com/PyO3/pyo3, gdybyśmy szli w tę stronę.
@krokietowy wybacz za bezpośrednie pytanie ale czy dostałeś znaczącą podwyżkę? Bo to chyba najlepszy moment na negocjacje.
Pokazałeś dużo zapału, warto by ktoś go docenił.
@Astro Podwyżka była, ale przed ostateczną decyzją o przepisaniu i raczej była związana z rosnącym moim stażem pracy i odejściem jednego ze współpracowników.
W sumie, nawet gdyby nie było podwyżki, to i tak bym został tam dłuższą chwilę, bo pracuje mi się tam po prostu dobrze, w fajnej atmosferze, robię w miarę ciekawe projekty i się dużo uczę(przyszedłem jako junior i od początku cisnęli mnie, bym się uczył robić dobry software, a nie że dali mi klawiaturę i kazali po prostu robić taski, by po prostu działały).
@krokietowy no to powinieneś poprosić o podwyżkę w związku z projektem.
Po pierwsze żeby doceniali wagę pracownika.
Po drugie żebyś ty nie czuł sie wydymany gdy pracy i komplikacji będzie przybywało wraz ze zmianami.
A po trzecie żeby nie psuć rynku :)
@krokietowy no wszystko spoko tylko jest jedno ale - uczenie się języka na produkcyjnej aplikacji to koniec końców i tak jej pisanie raz jeszcze po skończeniu nauki. Niestety znam to
@rm-rf Pythonową wersję robiłem w dużej części sam i to była moja pierwsza styczność z pythonem, ale niemal każdy MR był czujnie sprawdzany przez bardziej obeznanych programistów i ostatecznie, mimo że nie jest to ósmy cud świata, to kod jest w miarę czytelny i wystarczająco łatwy do modernizacji i gdyby nie problemy wydajnościowe, to by został na miejscu.
Z rustową wersją powinno być dużo łatwiej, bo mam więcej doświadczenia, zarówno w rust jak i pisaniu aplikacji, a oczy które sprawdzają MR się nie zmieniły, więc nie sądzę by został stworzony program który trzeba by było później przepisywać
@krokietowy a kompilowaliscie to do jakiejś implementacji c Pythona tak z ciekawości?
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy ustaw sobie ramdysk jako target do kompilacji, tam przechowywanie objfile zlinkują sięjak trzeba a po tym procesie zyskasz binarkę na fizycznym storage'u
@mike-litoris Ramu w github CI jest chyba tylko 7GB i większość jest używana, więc raczej to nie jest mozliwe(nie wiem czy ramdysk w CI jest możliwy do zrobienia)
@krokietowy do rzeczy, jaki masz błąd, ile logów jesteś w stanie załączyć?
A nie dałoby rady budować bibliotek (.a) z poszczególnych komponentów i na koniec z linkować je do końcowej binarki?
@m_h a czasem nie tak działa proces kompilacji i linkowania wszystkich śmieci do ELF'a?:D
@krokietowy Z czystej ciekawości, co to za projekt. Bo to musi być niezła kobyła, w co nie za bardzo chcę mi się wierzyć.
@groman43 podpinam się
@groman43 Ano kobyła, dużo zależności nie linkowanych dynamicznie, ale wklejanych bezpośrednio w projekt.
Razem z zależnościami, ma 1.8 miliona linii w C i podobną ilość w C++.
Niestety projekt prywatny, więc nie mogę udostępnić.
@mike-litoris
Bezpośredni błąd to:
Unhandled exception. System.IO.IOException: No space left on device : '/home/runner/runners/2.315.0/_diag/Worker_20240410-010354-utc.log'
at System.IO.RandomAccess.WriteAtOffset(SafeFileHandle handle, ReadOnlySpan`1 buffer, Int64 fileOffset)
at System.IO.Strategies.BufferedFileStreamStrategy.FlushWrite()
at System.IO.StreamWriter.Flush(Boolean flushStream, Boolean flushEncoder)
at System.Diagnostics.TextWriterTraceListener.Flush()
at System.Diagnostics.TraceSource.Flush()
at GitHub.Runner.Common.TraceManager.Dispose(Boolean disposing)
at GitHub.Runner.Common.TraceManager.Dispose()
at GitHub.Runner.Common.HostContext.Dispose(Boolean disposing)
at GitHub.Runner.Common.HostContext.Dispose()
at GitHub.Runner.Worker.Program.Main(String[] args)
System.IO.IOException: No space left on device : '/home/runner/runners/2.315.0/_diag/Worker_20240410-010354-utc.log'
at System.IO.RandomAccess.WriteAtOffset(SafeFileHandle handle, ReadOnlySpan`1 buffer, Int64 fileOffset)
at System.IO.Strategies.BufferedFileStreamStrategy.FlushWrite()
at System.IO.StreamWriter.Flush(Boolean flushStream, Boolean flushEncoder)
at System.Diagnostics.TextWriterTraceListener.Flush()
at GitHub.Runner.Common.HostTraceListener.WriteHeader(String source, TraceEventType eventType, Int32 id)
at GitHub.Runner.Common.HostTraceListener.TraceEvent(TraceEventCache eventCache, String source, TraceEventType eventType, Int32 id, String message)
at System.Diagnostics.TraceSource.TraceEvent(TraceEventType eventType, Int32 id, String message)
at GitHub.Runner.Worker.Worker.RunAsync(String pipeIn, String pipeOut)
at GitHub.Runner.Worker.Program.MainAsync(IHostContext context, String[] args)
System.IO.IOException: No space left on device : '/home/runner/runners/2.315.0/_diag/Worker_20240410-010354-utc.log'
at System.IO.RandomAccess.WriteAtOffset(SafeFileHandle handle, ReadOnlySpan`1 buffer, Int64 fileOffset)
at System.IO.Strategies.BufferedFileStreamStrategy.FlushWrite()
at System.IO.StreamWriter.Flush(Boolean flushStream, Boolean flushEncoder)
at System.Diagnostics.TextWriterTraceListener.Flush()
at GitHub.Runner.Common.HostTraceListener.WriteHeader(String source, TraceEventType eventType, Int32 id)
at GitHub.Runner.Common.HostTraceListener.TraceEvent(TraceEventCache eventCache, String source, TraceEventType eventType, Int32 id, String message)
at System.Diagnostics.TraceSource.TraceEvent(TraceEventType eventType, Int32 id, String message)
at GitHub.Runner.Common.Tracing.Error(Exception exception)
at GitHub.Runner.Worker.Program.MainAsync(IHostContext context, String[] args)
Jednak przy bliższym przepatrzeniu, okazało się że to nie bezpośrednio problem linkowania, ale kopiowania po linkowaniu - nie mogę niczego podobnego znaleźć w sconstruct(używamy scons) i wygląda mi to trochę jakby to sam scons wykonywał to topiowanie
scons -j2
Linking Static Library core/libitem.x86_64.a ...
Ranlib Library core/libitem.x86_64.a ...
Linking Program bin/project.x86_64 ...
scons: done building targets.
[Time elapsed: 00
34.621]
cp: error writing '../project.x86_64': No space left on device
Zaloguj się aby komentować
@krokietowy idealnie opisales podejscie niektorych wyborcow, z ta roznica, ze ufam, ze kolega w miare ogarniety i cos jednak bedzie dzialal na rzecz lokalnej spolecznosci, czesto jednak ludzie glosuja na totalnych randomow, ktorzy maja wyjebane na wszystko, tylko po to, zeby ktos inny nie wszedl
@Pirazy Nie jest to rodzaj społecznika ani karierowicza(jakby był to by od razu chciał startować), ale ma głowę na karku, więc to raczej był jeden z lepszych wyborów(zwłaszcza że miał tylko trzech przeciwników na liście).
Zaloguj się aby komentować