Zdjęcie w tle
bladybezczel

bladybezczel

Kompan
  • 34wpisy
  • 91komentarzy

Czy znajdzie się w #lodz j akiś Daniel Rakowiecki bądź inny specjalista który przelutuje mi 5 przycisków na płytce PCB widocznej na zdjęciu? Jeden odpadł całkiem, trzy względnie się trzymają, a ostatni wisi na nóżce i niestety wyrwał częściowo ścieżkę z płytki. Zależy mi na jakości i trwałość naprawy. Jaki mniej więcej może być koszt takiej usługi? 

#elektronika #grykomputerowe

Felonious_Gru

@bladybezczel poka cyce

Zaloguj się aby komentować

Jakie są Wasze opinie i doświadczenia z woskiem SQUIRT? Do tej pory używałem oliwki Rohloff, ale rzekomo czystszy napęd w trakcie jazdy i szybka ponowna aplikacja kusi żeby spróbować. Jakieś plusy i minusy w porównaniu do oliwki?

#rower #szosa #gravel

KierownikW10

@bladybezczel ja jeżdżę na Rohloffie od lat i właśnie zastanawiam się co dalej, bo kończy mi się duży zapas.


Z aplikacją wosku jest taka lipa, że napęd musi być idealnie czysty przed aplikacją, inaczej o kant d⁎⁎y można to potłuc. U mnie to raczej odpada, bo chyba nie mam na tyle samozaparcia. Z olejem po prostu czyszczę napęd tak trochę, nakładam olej, wycieram do sucha i jazda.

pingWIN

@bladybezczel Używałem, polecam. Teraz używam Bike7 Pro Wax i też polecam, może nawet bardziej, choć nie ma jakiejś przepaści. Ogólnie wosk to super sprawa, oprócz pierwszej aplikacji to suchą szmatką przecieram, przejadę woskiem i tyle, bo ogólnie nie brudzi się tak ten napęd. Najlepiej jak sobie odczeka trochę, ale jeździłem też od razu po aplikacji i nie było źle, trochę bardziej się brudził po prostu, więc najlepiej po jeździe/ na dzień przed sobie nasmarować i tyle.

wonsz

Spróbowałem Peaty's Link Lube Dry i k⁎⁎wa cudeńko, ale szybko się nauczyłem że na zimę wchodzi oliwka bo cały łańcuch pordzewiał - wosk jest tylko wewśrodku. Jak jeździsz zimą to przechodzisz na oliwkę, ale poza zimą tylko wosk.

Zaloguj się aby komentować

Przyjaciele ratujecie. Potrzebowałem trochę lżejszych przełożeń na podjazdy i zamieniłem swoją korbę HT II Deore LX FC-T661 na Alivio FC-T4060. Wykręciłem starą korbę, włożyłem nową. Koniec. Suportu ani podkładek nie ruszałem. I co się okazało? Nie mogę wyregulować przedniej przerzutki. Manetka nie jest wstanie dźwignąć wózka w górę na tyle żeby nie ocierał o łańcuch. Kiedy trzymam dźwignie kciukiem jest okey, ale gdy puszcze wózek cofa się kilka milimetrów i trze. Zupełnie jakby nowa korba miała większy dystans pomiędzy tarczami. Przerzutka to DEORE LX FD T-660. Sprawdzałem specyfikacje na stronie Shimano i korba i przerzutka są ze sobą kompatybilne

#rower

ovoc

Jeżeli największa zębatka w T-4060 ma mniejszą ilość zębów od tej w T661, to musisz obniżyć przerzutkę tak, aby jej wodzik był w odległości pomiędzy 1-2m od blatu. Od tego trzeba zacząć. Poluzuj linkę, potem ustaw maks. zakresy wychylenia wodzika i dopiero wtedy naciągnij linkę.

Zaloguj się aby komentować

W rowerze trekkingowym mam tylną przerzutkę RD-M771 SGS o pojemności 45t i zgodnie ze specyfikacją maksymalnym rozmiarem największej zębatki 34. Aktualnie mam kasetę 9s 11-34, ale chciałbym ją zmienić na 12-36. Z przodu 48/36/26 co przy kasecie 12-36 daje wymaganą pojemność 46t. Myślicie, że przerzutka podoła czy będą problemy?

#rower

ovoc

Powinna sobie poradzić. Moja szosowa przerzutka z krótkim wózkiem (do 30t) obsługuje kasetę 11-32t bez problemu.

Zaloguj się aby komentować

Dziś odebrałem opony. Przyszły zwietnie w ósemke i po rozpakowaniu wyglądają tak. Pierwszy raz w taki sposób dostałem opony. Nie wpłynie to na ich wytrzymałość? Druty są proste, ale guma na bokach mocno pofaldowana

#rower #szosa #mtb

a0352051-d792-4b73-9b3f-af0340856056
79f989c5-0812-489d-98a0-12c363650755
d_kris

@bladybezczel weź porządnie wytalkuj i dętkę i oponę co by się dobrze ułożyła. Możesz napompować do 1 bara potem spuścić do zera i napompować raz jeszcze, czasem to pomaga jeżeli nie ułoży się dobrze na rancie obręczy za pierwszym razem (patrz czy ten biały pasek jest w tej samej odległości od obręczy)

RogerThat

@bladybezczel jak zamawiałem to też tak dostałem, w ósemkę. Dalej mam wyboje na kołach. Ale też jakieś tanie brałem, bo do składaka tylko, więc ta opona ma być i tyle.

wonsz

Będzie git, przy szwabach to najmniejszy problem będzie.

Zaloguj się aby komentować

Aktualnie w swoim rowerze trekkingowym mam opony Schwalbe Road Cruiser 37x622. Bieżnik gładki, raczej przeznaczony do jazdy po asfalcie i utwardzonych drogach.

https://www.bike24.com/p2246976.html

W tym roku zamierzam robić więcej tras po szutrach, ścieżkach leśnych/górskich itp. czasami też w śniegu i planuję zmianę na Schwalbe Marathon Mondial lub Marathon 365.

https://www.bike-discount.de/en/schwalbe-marathon-mondial-performance-28x1.75-wired

https://www.bike24.com/p2671458.html

Mam wrażenie, że opony są względnie do siebie zbliżone. Zastanawiam się jednak nad szerokością. Aktualne opony mają 37mm, rower ma sztywny widelec. Ja sam ważę około 93kg. Myślałem o tym żeby dla większego komfortu na trasie wybrać szerokość 40 lub 42mm, ale jestem laikiem i nie wiem czy różnica 3-5mm da jakąś różnicy i czy nie zostać przy szerokości 37.

Taguje #mtb i #gravel bo mam wrażenie, że sporo możecie powiedzieć w tym temacie

#rower

No_nie

@bladybezczel odczułem różnicę 5mm (przejście z 40 na 45mm) ważąc nieco ponad 100kg. Także polecam spróbować.

austrionauta

45 i tubeless i różnica będzie mocno odczuwalna.

pingWIN

@bladybezczel Brałbym szersze jeśli Ci wejdą i pamiętaj, że odpowiednie ciśnienie bardzo dużo daje (z reguły ludzie mają za duże). Nie wiem jak te Marathony nowe, ale zwykłe miały dobre opinie. Ja od siebie polecam jeszcze CONTINENTAL Double Fighter, dość fajnie mi się sprawdzały jako takie uniwersalne opony (choć na błoto czy śnieg nie będą pewnie idealne).

Zaloguj się aby komentować

Mordeczki jakie towarzystwo ubezpieczeniowe do rekreacyjnej jazdy na rowerze. Zależy mi na OC i NNW na terenie całej Europy

#rower #ubezpieczenia #gravel #szosa

pluszowy_zergling

@bladybezczel Nie jestem ekspertem, polecany agent sprzedał mi generali na dom + rowerek w 2020, jak byłem kilka miesięcy na własnym M. Warto przycupnąć, może się ekspert wypowie

jajkosadzone

Dla takiego ubezpieczenia dobrze zakresowo i cenowo wychodzily oferty w ergo hestii i pzu- mozna kupic samodzielne produkty oc w zyciu prywatnym i nnw,zakres jest na caly swiat.

Dodatkowo w pzu jest cos takiego jak casco rowerowe- mozna ubezpieczyc rower od kradziezy.

wonsz

@bladybezczel u mnie podobnie jak @pluszowy_zergling OC w życiu prywatnym dorzucone do ubezpieczenia mieszkania. Nie ma tam nnw, ale obejmuje sporty niewyczynowo, nie działa w USA i Kanadzie, jakieś 20pln/rok...

Zaloguj się aby komentować

Może ktoś będzie zainteresowany. Miały to być moje pierwsze buty SPD. Kupione w kwietniu 2024. Niestety model jest dosyć wąski przez co musiałem wybrać dużo większy rozmiar. W międzyczasie udało mi się znaleźć buty szersze i wyższe, ale nie tak długie, a te od dnia zakupu leżały w szafie.


https://www.olx.pl/d/oferta/buty-shimano-sh-ex-300-spd-CID767-ID134sK1.html?bs=olx_pro_listing


Na hasło hejto cena -5%

#rower #gravel

nobodys

@bladybezczel Jak możesz to pokaż co to za model tych szerszych i wyższych

Zielczan

@bladybezczel eleganckie, i na rower, i do kościoła

bladybezczel

@Zielczan zgadza się. Do tańca i do różańca

wonsz

@bladybezczel jaką masz długość stopy?

GrindFaterAnona

@wonsz jest w ogloszeniu przeciez.

Zaloguj się aby komentować

Jakiś czas temu popełniłem błąd i zamiast kupić gotowe koła to zacząłem kompletować wszystkie elementy po kolei z myślą żeby oddać do zaplecenia. Może i będę musiał dłużej czekać, ale za to wyjdzie nieznacznie drożej:) Przechodząc do sedna pozostało mi kupić szprychy. Uparłem się, że chce dt Swissa, ale nie wiem jak dobrać odpowiednią długość. W internecie jest kilka kalkulatorów, ale ciężko znaleźć mi dane które należy podać. Ostatecznie użyłem strony https://www.kstoerz.com/freespoke/ ale nie mam pewności czy wszystko wpisałem jak trzeba.

Będę wdzięczny za pomoc i radę w tym temacie.

Piasta tył 36H

https://bike.shimano.com/products/components/pdp.P-FH-M8000.html

Piasta przód 36H

https://www.bike-discount.de/en/shimano-dh-ur700-3d-center-lock-hub-dynamo

Obręcze 36H

https://www.bike-discount.de/en/dt-swiss-545-d-28-disc-rim-36-hole


Jest jakaś tolerancja długości? Czy jeżeli kalkulator pokazuje długość z jednej strony 282.7mm a drugiej 284.4mm to powinienem zamówić szprychy 282 i 284, czy 284 bądź 282 mogą być z obu stron?


#rower


A to pokazał kalkulator

4543fe6c-4c73-47e7-b51c-c7f89ae201bc
Furto

Nie chcę psuć radości, ale nie opłaca się skupywać samemu elementów i oddawać do zaplecenia. Mi jeden z krajowych kołodziejów zaplótł koło z wysyłką taniej, niż bym kupował każdy z elementów osobno na promocjach, bez usługi.

Zaloguj się aby komentować

Cześć. Chce kupić swojego pierwszego gravela. Wybór padł na Soota 70 głównie ze względów wizualnych. Niestety mam problem z doborem odpowiedniego rozmiaru i waham się między M i L. Mój wzrost to 182cm a przekrok około 85,5 (bez butów). Nie mam możliwości jazdy próbnej, a z analizy danych producenta i innych poradników wynika, że mieszczę się w obu zakresach z niewielką przewagą na L.

Który rozmiar wg. Was będzie lepszy, bądź który łatwiej będzie skorygować w razie ewentualnego złego wyboru?

https://store.kellysbike.com/images/product/10/10194_75773_geo_2022_gravel_Soot_70_50_30_SMLXL.jpg

#rower #gravel

wonsz

Ja bym brał M. No i sprawdził w internetach jak się sprawy mają z pękającymi rurami sterowymi w karbonowych widelcach Kellysa.

b68b312b-548f-4f78-90db-8dfb0051b0d7
bladybezczel

@wonsz dlaczego M? Myślałem o L, ponieważ przekrok bardziej na to wskazuje i ewentualnie skrócić mostek. A o co chodzi z tymi rurami sterowymi? Nie widziałem nigdzie wzmianki czytając opinie

wonsz

@bladybezczel bo tak na chłopski rozum to jeśli jesteś trochę powyżej środka zakresu dla ramy M i dokładnie na początku zakresu dla ramy L to w tym drugim przypadku spodziewał bym się więcej roboty i kompromisów, to raz. Dwa: jak kupowałem swojego aspre 2 to miałem szansę przymierzyć się do ramy L i stojąc na niej jajka miałem na górnej rurze, a siedząc czułem się jakbym leżał, no mocno byłem wyciągnięty. Wziąłem M i sobie chwalę - 182 i przekrok 85.


A co do widelca to widzę ze już znalazłeś. A jest jeszcze bliźniaczy temat z soot 50

Zaloguj się aby komentować

Mordeczki odebrałem dziś amortyzator na który, nie kłamiąc, polowałem prawie rok (chodziło mi o ten konkretny kolor). Amor zdemontowany z nowego roweru zaraz po zakupie. Niestety przy demontażu bieżni dolnego łożyska sprzedającemu nie wszystko poszło gładko i na rurze sterowej widoczne są defekty w postaci wgłębienia 1 oraz rys 2 i 3. Martwi mnie w jaki sposób wpłynie to na wytrzymałość rury zwłaszcza, że w tej części działają chyba największe siły. Amortyzator to Rockshox Paragon Gold RL do roweru trekkingowego.


wgłębienie 1 - to prezentuje się najgorzej. Wgłębienie o rozmiarze 1x2mm i głębokości około 1mm. Wokół widoczne jest wybrzuszenie materiału

rysa 2 - około 4x1mm i może z 0.3mm głębokości.

rysa 3 - w sumie to dwie rysy nakładające się na siebie, 6x1mm, głębokość 0.5mm

Co o tym myślicie?

#rower #mtb

7d8072d6-4fb1-4893-b3a2-6551cb38d948
7853b78a-eb68-4a4d-87f0-24537e3df5ab
638df42a-1144-4162-9771-8e4469749ac2
bucz

@bladybezczel ty chcesz to w kosmos wysylac czy na tym jezdzic?

LITE

@bladybezczel Spokojnie, nie powinno wpłynąć na wytrzymałość w jakikolwiek sposób. To jest wg mnie zbyt małe, żeby miało wpływ na wytrzymałość widelca. Bardziej kwestia estetyki. Trochę tego przerobiłem, także luzik, nie ma się czym przejmować

Helpdesk

Elo, estetyka a uszkodzenia mechaniczne to dwie róźne rzeczy - jak z nie dziewicą -w pełni funkcjonalna a że towar używany -trudno się mówi

Zaloguj się aby komentować

Może ktoś z Was jest w posiadaniu tego oto płaszcza w rozmiarze M

https://www.reserved.com/pl/pl/klasyczny-plaszcz-jednorzedowy-5010l-01m

I stwierdził, że jest na niego zbyt mały i chciałby wymienić na rozmiar L?, albo spieniężyć swoją M?

Kupiłem go prawie dwa miesiące temu, leżał przez ten czas w szafie, ja zrzuciłem ponad 2,5 kg i teraz widzę, że jednak jest zbyt obszerny, a wygląda świetnie.

Wiem, że szanse są marne, ale ponoć cuda się zdarzają

#modameska #moda #ubrania

Man_of_Gx

@bladybezczel na tym portalu na "w" ktoś chce wymienić podobny płaszcz, może sie z nim dogadasz?



Dokup sobie cienki albo średniej grubości bezrękawnik albo idź do krawcowej u mnie dała radę choć usługa może być niewiele tańsza niż ten chałat


Gx

bladybezczel

@Man_of_Gx hmmm nie mogę znaleźć tego posta na w

bladybezczel

@Man_of_Gx tez tam postowałem:) chyba masz na myśli mój post

Zaloguj się aby komentować

Mordki ma ktoś lampkę B&M IQ X pod dynamo? Świeca się u Was górne diody, te bliżej szybki? Wg instrukcji lampka powinna się przełączać między dwoma trybami dzień /noc, ale u mnie jedynie świeci podwójna dioda umieszczona bardziej w centrum lampki. Jedna lub obie jej połowy w zależności od prędkości. Górne diody czy dzień czy noc pozostaje wyłączone. Ponadto światło postojowe jesy mam wrażenie bardzo słabe. Świeci tylko połówka diody centralnej. . Nie wiem czy to normalne czy trafiłem na uszkodzony egzemplarz. Mógłby ktoś zerknąć jak to u niego wygląda?


#rower #rowery #szosa #gravel l #mtb

bladybezczel

@knoor Dam znać jak ogarnę wszystko. Zamówiłem już lampkę od Krossa, a do końca tygodnia powinienem mieć transformator, to ogarnę wtedy jakieś testy porównawcze. Ale jeżeli mam być szczerzy to podejrzewam, że najlepiej w wypadnie PROX Aero F III, który kosztował w zestawie z lampką tylną mniej niż DynLight 90, a na obecną chwilę świeci jaśniej niż IQ-X:)

bladybezczel

@knoor Dziś był pierwszy test IQ-X vs Prox Aero F III. Jeżeli nie dostałem uszkodzonego egzemplarza, albo lampka nie dostaje dodatkowych lumenów po podłączeniu do dynama, a nie transformatora to Prox za 70 pln zjada ją w każdej kategorii. Jedynie odcięcie, ostre jak brzytwa, jest lepsze w IQ-X. Natomist Prox jest jaśniejszy w bliższym polu w obu trybach pracy, ma szerszy strumień i taki sam zasięg. Nie wiem co o tym myśleć. Po lampce która kosztuje prawie 8 razy więcej (nie licząc dynama) spodziewałem się czegoś więcej. Jutro przyjdzie Kross i porównam wszystkie trzy.

knoor

@bladybezczel Mi się wydaje, że ten typ po prostu tak ma. Pamiętam jeszcze dawne halogenówki sprzed 20 lat i pierwsze lampki ledowe, co bardziej oznaczały pozycję niż oświetlały. Miałem też kiedyś bateryjnego trelocka ls730 co miał jakieś 15 luxów a na tle innych lampek z tamtych czasów naprawdę dawał dużo światła. W porównaniu z tym, co jest obecnie ten trelock świeciłby jak świeczka. Z lampek, z którymi miałem do czynienia do tej pory (bateryjne i na dynamo) te zasilane z prądnicy jeżeli chodzi o moc świecenia zawsze będą z tył za tymi bateryjnymi. Taka chińska lamka z ali daje na oko dwa-trzy razy intensywniejszy strumień światła niż B&M. No ale coś za coś - w B&M może moc jest mniejsza, za to nie ma baterii, która się rozładuje. Druga sprawa, że mimo wszystko ilość generowanego światła jest i tak niezła. Trzecia, to to że B&M w porównaniu do chińskich lampek nie oślepia tak innych osób - ale u nas specjalnie nikt na to nie zwraca uwagi:) Co do ceny, zgadzam się i moim zdaniem B&M ma je sporo przesadzona. No ale płacisz za niemiecką markę i koszty R&D. Nie mówiąc o tym, że ogólnie ceny rowerów i sprzętu do nich są imo odklejone - rower elektryczny w cenie markowego, spalinowego skutera?;0 come on. No ale co zrobisz, jest jak jest.

Zaloguj się aby komentować

Mordeczki czy można popsuć dynamo rowerowe obracając zbyt szybko kołem? Chodzi mi o elektronikę, nie łożyska. Chciałem sprawdzić czy lampka jest sprawna, a że dynamo nie jest jeszcze zaplecione to na szybko założyłem je na widełki, stara dętka posłużyła za pas napędowy a wiertarka za napęd:) . Puściłem na chwilę żeby zobaczyć czy to zadziała i dynamo dostało z 400/500 rpm przez kilka sekund. Potem podłączyłem multimetr i są strasznie dziwne odczyty. Dynamo nominalnie powinno dawać 6V, przy pierwszym pomiarze dawało max 3V i nie chciało przekroczyć tej granicy, a po chwili przerwy, sprawdzeniu połączeń i multimetra kolejne pomiary dochodziły do 40-50V, a nominalne 6V było przy powiedzmy 30-40 rpm. Jakieś pomysły?


#rower #elektronika #elektryka

cec

@bladybezczel napięcie wyjściowe dynama zależy od prędkości obrotowej, a dokładnie od szybkości zmian strumienia indukcji magnetycznej względem cewki. Cewka z rozwartymi zaciskami ma to do siebie, że po zaindukowaniu się w niej prądu, na jej zaciskach powstaje teoretycznie nieskończenie wielkie napięcie. Rzeczywista cewka jest wykonana z drutu o jakiejś skończonej wytrzymałości napięciowej, po przekroczeniu której następuje przebicie izolacji. W praktyce takie dynamo nie powinno się zepsuć od pracy bez obciążenia z prędkością znamionową, bo gdyby tak było, to każde przepalenie się żarówki kończyłoby się wymianą zarówno tej żarówki jak i dynama. Jednak napięcie wyjściowe dynama polecam mierzyć pod obciążeniem, a najlepiej za jakimś prostownikiem, bo na wyjściu mamy prąd przemienny o jakiejś bliżej niezdefiniowanej częstotliwości, przy której pomiar miernikiem bez True RMS może być obarczony sporym błędem.


A teraz widzę, że chodzi Ci o dynamo w piaście. C⁎⁎j wie co tam siedzi, czy to jest po prostu wirujący magnes i stałe cewki bezpośrednio połączone z wyjściem, czy siedzi tam jakaś elektronika.

bladybezczel

@cec tak, dynamo w piaście. Poszukałem trochę w internecie i na zdjęciach nie widać, żeby prócz magnesu cewek i dwóch kabli wewnątrz było coś więcej. Chyba, że jakiś mini układ znajduje się wewnątrz tego "walca"

https://youtu.be/oXptXRqxj9c?t=460

W sumie to znalazłem jeszcze coś takiego

https://www.youtube.com/watch?v=qbE_CFHnENo

SailorMoon

@bladybezczel dobrze jest, tam masz prąd przemienny a nie dc.

Zaloguj się aby komentować

bravenewworld63

Monitor!!! Dysk tysiąc!!!!!1

nocnyfilm

@bladybezczel PROCESOR INTEL!!!

A na serio zapomnij, ludzie na OLX chcą wszystko za pół darmo.

bladybezczel

@nocnyfilm gdzie tam za pół ceny. Dwa dni temu facet napisał, że weźmie za 250pln

Zaloguj się aby komentować

Mordeczki!!! Pod koniec roku planowałem zmianę napędu na 3x9. Kupiłem wszystko co potrzebne, ale przyszedł Nowy Rok a więc i nowy ja, który stwierdził po co 3x9 jak można mieć 3x10:) Dlatego stoi przed Wami niepowtarzalna okazja. Praktycznie cały nowy napęd dostępny w w bardzo dobrej cenie. Co wchodzi w skład:


- korba Alivio FC-T4060 48/36/26; 175mm; BOX


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/alivio-t4000/FC-T4060.html


- suport BB-SM52 68/73mm; BOX


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/zee-m640/SM-BB52.html


- przerzutka przednia Alivio FD-T4000-TS3; 63-66; pojemność 22T; OEM


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/alivio-t4000/FD-T4000-TS3.html


- przerzutka przednia Altus FD-M371-DS3; 63-66; pojemność 22T; BOX


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/altus-m370/FD-M371-3.html


- klamkomanetki Acera ST-T3000 3x9 wraz z linkami; OEM


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/acera-t3000/ST-T3000-L.html


- kaseta 9s CS-HG400 11-28; BOX


https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/alivio-m4000/CS-HG400-9.html


- łańcuch SRAM PC 917; 114 ze spinką; BOX


https://www.sram.com/en/sram/models/cn-971-a1


Gratis dorzucam 2 dodatkowe spinki 9s do łańcucha.


Wszystko jest ze sobą kompatybilne. Co prawda brak tylnej przerzutki, ale za to są dwie przednie:) (do wyboru). Części kupione na przełomie listopada/grudnia w dwóch największych sklepach online ze sprzętem rowerowym oraz na allegro. Na wszystko mam paragony. Sprzęt nie był nigdy montowany, nie ma żadnych defektów. Wersje BOX otwarte jedynie w celu weryfikacji. Zależy mi na tym żeby sprzedać całość. W tygodniu wrzucę ogłoszenie na Allegro/OLX, ale ze względu na prowizję cena będzie troszkę wyższa. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Jestem skory do negocjacji. Więcej zdjęć na PRIV.


#rower #mtb #szosa #gravel

b6c0317e-8b55-4974-8076-b9de4d934f8f
wonsz

@bladybezczel nie, a na 580 jest prościej bo klamka hamulca jednocześnie zmienia biegi więc jest większa dźwignia.

bladybezczel

@wonsz dopiero teraz zobaczyłem na youtube jak to działa. Fajny patent

wonsz

@bladybezczel no takie klamki barankowe ale w poziomie.

Zaloguj się aby komentować

Następna