@bladybezczel O, to widzę że kolega podobnie jak ja jest miłośnikiem rzeźby xD Ja swojego B&M też dorwałem jakoś okazyjnie, kupiłem też kilka sztuk Lumotecków IQ, tylko że one były na prąd stały i trzeba było podczepić mostek prostowniczy żeby działały z dynamem. Z nimi działy się dziwne rzeczy, mianowicie gdy zaczynało się jechać już przy 8-10km/h świeciły z pełną mocą, natomiast po jakimś czasie trzeba było jechać już 20km/h albo lepiej żeby świeciły tak mocno jak na starcie. Natomiast jeżeli zatrzymałeś się na dłuższą chwilę i ruszyłeś znowu, wtedy znów świeciły przez pewien czas mocno przy mniejszej prędkości. Niestety nie rozbierałem ich żeby coś więcej posprawdzać jaki układ tam siedzi, ale stąd moje pytanie, czy na pewno masz wersję pod dynamo:) Bo objaw był podobny, po pewnym czasie jakby dioda przygasała albo nie świeciła tak intensywnie.
W tym IQ-XS niby mam jakiś przycisk do zmiany trybu pracy ale on nie daje nic xD Napisz jak tam pójdą jutro testy, najwyżej coś pomyślimy.
Kross powiedziałbym, że świeci porównywalnie do IQ-XSa, strumieć światła jest jakby bardziej skupiony i trochę słabszy, natomiast nie testowałem go jeszcze w jeździe, poświeciłem tylko trochę w ciemnym pokoju na próbę xD Na pierwszy rzut oka nie jest jednak tak, że jakoś mega odbiega mocą. Ma natomiast moim zdaniem kilka istotnych przewag:
-
Dosłownie po kilku zakręceniach koła lampka świeci dobre 1-2 minuty, mam naprawdę wtf bo nie wiem skąd niby miałaby mieć tyle energii?
-
Światło postojowe jest duuuużo bardziej intensywne niż w B&M. Tzn B&M ma takie światło pozycyjne, że będzie Cię widać ale tego światła nie jest na tyle dużo, by wykorzystać je do oświetlania otoczenia. W lampce Krossa światła spokojnie wystarczy do oświetlenia sobie otoczenia na postoju. Może to kwestia optyki?
-
Cena:)