Komentarze (55)

Giban

@SuperSzturmowiec Nope, dlatego jest u nas :p

Ten_koles_od_bialego_psa

@Giban żodyn się nie spodziewał !


ŻODYN


( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

nobodys

@Ten_koles_od_bialego_psa Udało się już sprzedać?

Ten_koles_od_bialego_psa

@nobodys na razie go jeszcze nie wystawiłem, czekam na odbiór nowego auta z salonu bo jest obsuwa i będzie dopiero 2 tydzień sierpnia

Statyczny_Stefek

@Giban To pośrodku powinno nie być krzywo i mieścić się tam niżej. Dlatego nie jeździ, nie ma za co.

Giban

@Statyczny_Stefek Co ja bym bez Cienie zrobił... 🥲

Giban

@Taxidriver Si, ale to wyciek chłodniczego, nic dizlowego

Taxidriver

@Giban ja hołduje zasadzie: BMW tylko w benzynie.

Giban

@Taxidriver Ja z moim jeżdżeniem to nigdy diesla nie brałem w ogóle pod uwagę :p

Taxidriver

@Giban ja mam już 3 taksówkę w benzynie. Ad Blue, DPF, turbo są mi nieznane.

lurker_z_internetu

@Taxidriver ponad 290 tys mam nabite w 2007 E91 320d po tuningu map i wszystko działa cacy.


No może poza tym, że raz na kilkaset km całkowicie przestaje pracować bez żadnego błędu i trzeba w trakcie jazdy zrobić restart silnika.

Byk

A weź mnie Pan nie... BMW= Będziesz Miał Wodę

a7eb142f-7f20-49fa-8144-1b0a2894ef85
kermelanik

@Byk e83. Z niejasnych przyczyn woda po deszczu się pojawia. Spływy sprawdzane, szyberdach szczelny, drzwi kitowane. Zagadka.

Byk

@kermelanik z przodu, pod pedałami?

kermelanik

@Byk z tyłu od pasażerów

Byk

@kermelanik hmmm, dalej bym szukał w drzwiach, może odpływ zatkany?

Boczek zdjąłeś i butylem uszczelniałeś?


Nie wiem, jak jest w tym modelu, ale u mnie jest taki paradoks, że woda pojawia się z prawej strony, a woda wchodzi przez drzwi z lewej.

kermelanik

@Byk najpierw ja, potem oddałem mechanikowi, bo dalej ciekło. On też uszczelniał, jakby mniej, ale wciąż trochę. Idiotyczne, ale błahe, więc tak jeżdżę i dużo wietrzę. I tak gruz do kasacji, jak coś się sypnie, ale w zasadzie to 2 mechaników i ja nie daliśmy rady znaleźć dziurki.

Giban

@Glonojad Nie mamy piaskarki, a co dopiero dekarbonizatora :p

Sweet_acc_pr0sa

@Giban generalnie pragne zauwazyc ze wieksza ilosc bmw, audi i vw moze powodowac ich wieksza ilosc na warsztatach ze wzgledu na statystyke


jednak XD silniki w f10 to gowno xD

Giban

@Sweet_acc_pr0sa No niby tak, ale po co się dopłaca do premium, skoro nie dość, że psuje się tak samo, to jeszcze naprawa jest o rząd wielkości droższa? :p

Byk

@Sweet_acc_pr0sa mam n47 i w sumie na silnik nie narzekam, rozrząd robiłem po 230 tysiącach, spalanie w trasie 6.5l.

Może trafił się dobry model, może to że interwały co 10 tysięcy?

Sweet_acc_pr0sa

@Giban do jakosci i komfortu sie doplaca, doplaca sie do tego ze przy 140km/h samochod jest cichy i komfortowy a nie jedzie jak nabuzowana taczka (patrz silniczki 1.2 i 1.6 od francozow) doplaca sie do wyposazenia i jego wykonania xD


tak generlanie no i do mozliwosci posiadania wiecej niz 130 koni mechanicznych

Giban

@Byk Tak i tak. Generalnie te interwały co sami w ASO polecają to jest jebany sabotaż

starszy_mechanik

@Giban dobrze wiedzą co robią [̲̅$̲̅(̲̅ ͡° ͜ʖ ͡°̲̅)̲̅$̲̅]

Giban

@Sweet_acc_pr0sa To ja już wolę trochę głośniejsze auto, które się nie zepsuje w trasie :p

libertarianin

@Sweet_acc_pr0sa najwięcej jest Toyot a jakoś ich nie ma najwięcej w warsztatach 😁

Sweet_acc_pr0sa

@libertarianin bo naprawia je amir w szopie bo prius musi na taksie jechac xD

Stashqo

plot twist: warsztat OPa specjalizuje się w bmw xD

Opornik

@Giban @Byk jestem ciekaw czy spadek jakości ma związek ze zmianami demograficznymi w Niemczech.


Słyszałem tu na hajto że z Deutsche Bahn też nie najlepiej ostatnio.

kubex_to_ja

@Opornik z DB to nigdy dobrze nie było

Opornik

@kubex_to_ja ale jak to gdyby było tak jak mówisz to na pewno polsko-języczne Media będące własnością Niemców by nas o tym poinformowały

b10e0d21-6783-473a-b5fb-4e065baa743a
kubex_to_ja

@Opornik wiem tylko tyle, że niemieckie media o tym informują w Niemczech

Amhon

@Giban w sumie to w 90% przypadków słyszę o awariach w dieslu niezależnie od marki. Ale mordo, litr mniejsze spalanie i tysionc kilometrów na baku.

Giban

@Amhon Ekologia strasznie upośledziła diesle

Amhon

@Giban no tak, bo nie były wcześniej upośledzone. Smród na całą okolice, bo ktoś grzeje diesla z rana. Albo autobus zostawiający taką chmurę, że oczy szczypały. Tak było przed ekologia

Giban

@Amhon Nadal tak jest, jeśli coś jest uszkodzone... Po prostu kiedyś była zupełnie inna mentalność "diesel musi kopcić huehuehue" a tak na prawdę zasyfiałe wtryski lały ropę na potęgę zamiast ją atomizować. Nie mówię, że obecne regulacje, czy podzespoły są złe same w sobie, jednak przez nie diesle psują się znacznie częściej niż auta silniki benzynowe, a naprawa jest strasznie droga... Taki DPF na przykład, pompa wysokiego ciśnienia, czy głupie wtryski mogą kosztować tysiące złotych. Sporo aut idzie na złom, bo nie opłaca się ich naprawiać, a to też nie sprzyja ekologii, bo auta są produkowane na potęgę, a kiedyś ten śmierdzący diesel mógł przejechać milion km. Coś za coś

Amhon

@Giban tyle, że badania są w tym temacie dość jasne - te chmury dymu za dieslem to jest jeden z najgorszych dla zdrowia typ zanieczyszczeń. Jeśli się tych cząstek nie na usunąć że spalin, to takie auto należy usunąć z dróg publicznych.

Giban

@Amhon Jestem za, ale póki ludzie robią przeglądy i łapówkarzy, to trupy będą jeździć

Bystrygrzes

@Amhon psze pana 3 litry na 100 km porownujac 2.0 w benzynie w audi do 2.0 hdi w peugeocie

przy czym audi palilo jeszcze olej a peugeot przepala tylko rope XD

Amhon

@Bystrygrzes ostatnio z trasy 1000 kilometrów miałem średnią 5.9. W 3 osoby autem zapakowanym po dach. Benzyna 200 koni.

To ile mniej będzie w dieslu?

Bystrygrzes

@Amhon moj gnojowoz na dojazdach do pracy pokazuje 4,2 a codziennie jezdzi 120 km.

-----------

Ja zreszta nie mam ochoty debatowac ile komu auto pali, bo wiem jak jezdze i ze zawsze jezdze tak samo z reguly o tych samych porach i z tymi samymi predkosciami. Wiem tez, ze benzyna spali znacznie wiecej przy moim stylu jazdy od diesla.

Cudow nie ma, konie trzeba karmic XD

jakub-krol

@Giban jak większość aut w Polsce to BMW/MB/VW/Audi to dlaczego wszyscy są zdziwieni że takie samochody są w serwisach?

Time_Machine

@Giban to jakiś staroć po Turku, złożony z dwóch przez Janusza. Jak to ma działać?

Giban

@Time_Machine A po czym takie rzeczy poznajesz? ;)

Time_Machine

@Giban po tym, że stoi w warsztacie zamiast jeździć.

Giban

@Time_Machine Sugerujesz, że auta z salonu się nie psują? Oj, ktoś tu chyba pod kamieniem żyje :p spytaj @Ten_koles_od_bialego_psa :p

Time_Machine

@Giban statystycznie jest to rzadziej.

Giban

@Time_Machine ale przy takiej ilości samochodów na drogach, dla warsztatów to jest nadal non stop

Zaloguj się aby komentować