#szczecin #bekaztransa

Tradycyjny, cotygodniowe sprawdzanie czy aby wiadukt na Kolumba nie urósł.

Jako iż mamy dopiero wtorek to obstawiam że w tym tygodniu będą 2-3 ataki.

Ps: znaki są na 3,3 metra.

547efc6d-de69-467e-a5cb-931a4479390e

Komentarze (32)

moll

@Fishery następnym razem się uda

cebulaZrosolu

Jak coś to to też nie mój szwagier

100mph

belki trzeba zamontowac przed wiaduktem

MostlyRenegade

@100mph albo lepiej kamerę z dostępem do internetu 24/7 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

serel

W Gdańsku jest podobnie, na Hallera. Tylko tam jest po łuku, więc niektórzy próbują środkiem i zrywają trakcję tramwajową do tego xD

Wrzoo

@serel ej, ale w sumie dawno nie było.

serel

@Wrzoo może znaki informujące o przekroczeniu skrajni pomogły

DEAFCON_ONE

@serel znaki od zawsze były, nawet w miejscach gdzie musiałbyś się kurwa teleportować żeby wjechać ciężarówką

serel

@DEAFCON_ONE ale teraz mrugają. Znaków generalnie jest najebane, więc na zwykłe już nie zwraca się uwagi, ale dynamiczne to jeszcze w miarę nowość i przykuwa wzrok

Fishery

@serel Do tego postawmy jeszcze mimów którzy za pomocą pantonimy odegrają scenkę przyjebania w wiadukt oraz urzędnika z miarą który będzie odobiscie mierzył każdą ciężarówkę.

Jeśli ktoś nie jest w stanie ogarnąć znaków tłumacząc to że jest ich za dużo to należy mu natychmiast odebrać uprawnienia do prowadzenia czegokolwiek innego niż taczki6.

serel

@Fishery nie mówię że się nie zgadzam, aaaale równocześnie uważam, że znaki dynamiczne poprawiają bezpieczeństwo. Tak samo jak jebitnie żółte ogromne znaki "zły kierunek" na "nie-wjazdach" na autostrady i S-ki

Gilgamesh

@serel @Wrzoo dawno nie było bo parę lat temu podnieśli trakcję na Hallera

Wrzoo

@Gilgamesh Niby tak, ale od tamtego czasu też sporo wpadek było.

DEAFCON_ONE

@serel na grunwaldzkiej przy operze bałtyckiej swojego czasu miałeś jeszcze ten śmieszny stoper, jakoś trzy razy ktoś przez niego przejechał zrywając go jakby nigdy nic xD.

maximilianan

@Fishery kolejny, który wiózł most i skończyło się paliwo

MostlyRenegade

@maximilianan musiał gwałtownie hamować, bo mu ten most poleciał do przodu

Giban

Ps: znaki są na 3,3 metra.


Tirman musiałby umieć cyferki

Aksal89

@Giban Przecież on ma 1,82m, to pojechał, proste.

Rozpierpapierduchacz

@Fishery jak niby wiadukt ma urosnąć? A przychodzi go ktoś podlewać? No więc właśnie XD

IronFist

Muszą brać większy rozpęd xD

Stashqo

@Fishery czej, pod pierwszym przejechał a pod drugim nie? Jest to jakoś logicznie oznakowane?

Fishery

@Stashqo Jest. Problemem nie jest oznakowanie. Problem to łącznik kierownicy z pedałami.

Stashqo

@Fishery dla bezpieczeństwa mogłoby być oznaczenie też na wiadukcie (nad pasem ruchu), jest tylko obok, ale żadne to wytłumaczenie bo każdy normalny kierowca ciężarówki jak widzi wiadukt to się rozgląda za znakiem.

izopropanol

Za mała prędkość lub masa.

Lemon_

@Fishery Debilami są nie tylko kierowcy, ale także zarząd dróg. Mogliby napisać na asfalcie wielkimi literami: NISKI WIADUKT! i może kierowca by to zauważył.

Fishery

@Lemon_ Są trzy znaki 3,3m. Tu nie chodzi o to że oni nie widzą, chodzi o to że "może się uda"

BajerOp

@Lemon_ dokładnie to mówi znak z wysokością. Tylko kierowcy są debilami.

bori

@Fishery Na debili nie ma rady. U mnie w środku miasta jest taki wiadukt - z dala od obwodnicy, z oznakowaniem, bramownicami, sygnalizacją świetlną, a i tak raz na jakiś czas jakiś debil się wpierdoli

PanNiepoprawny

A mówili, że wszechświat nieustannie się rozszerza.

PeregrinFuk

W Rybniku jeden wiadukt był zmorą kierowców z Czech i Słowacji. Też regularnie znajdował się Atlas podtrzymujący wszystko nad głową, podobno była specjalna kampania informacyjna dla firm spedycyjnych na SK i CZ, żeby puszczali wysoki tabor inną ulicą. Podokładali też znaków wcześniej informujących o max. wysokości

Sasin

Poczytaj o wiaduktach w Stargardzie

Regularnie na ul. Szczecińskiej ciężarówka wjeżdża pod wiadukt i zdziwiony że się nie zmieścił ale w sumie nie dziwi mnie to bo co jakiś czas zamykane są wiadukty na zmianę a remont tych wiaduktów trwa już kilka lat

Zaloguj się aby komentować