Zdjęcie w tle
Denis

Denis

Wirtuoz
  • 36wpisy
  • 164komentarzy

Robię gierki

Dodaję, bo może kogoś z #gamedev #programowanie zainspiruję ( ͡o ͜ʖ ͡o)
Opublikowałem artykuł, który podsumowuje prawie każdą aktualizację jaką zrobiłem do mojej gry EarthX przez ostatnie 4 lata. Wszystko zaczęło się od wpisu na wykopie , który dał mi naprawdę dużo motywacji xD
https://store.steampowered.com/news/app/1069030/view/6300017307871464623
W artykule znajdziecie trochę reflekcji, nieopublikowany zwiastun i trochę ciekawostek
--
Jest także wersja w formie filmu, lecz film zrobiłem 2 lata temu, więc brakuje trochę informacji z nowszych aktualizacji: https://www.youtube.com/watch?v=w104je1AxYQ
#steam #earthx #spacex #gry
34b2a65f-14b0-4502-819c-e444ea1a81cd
Pan_Oski

@Denis mam w tę grę już 8 godzin, bardzo ciekawa

Zaloguj się aby komentować

Przypadkowo wpadłem na te chordy kilka miesięcy temu i w końcu mogłem z nich coś zrobić
Vibe bardziej chillowy od mojej poprzedniej piosenki :3
https://streamable.com/pqglqn
#synthwave  #produkcjamuzyki  #muzyka #tworczoscwlasna
Walerka

Gdyby momentami zmienić tempo, to byłby to hicior

Denis

@Walerka zmieniłem lekko tempo pod sam koniec aby podkreślić nagłą zmianę cutoffa, ale jeśli masz jakiś konkretny pomysł, to mogę chętnie spróbować

Zaloguj się aby komentować

Skończyłem Mi się podoba, trzeba doszlifować i mogę publikować
A i jest to w sumie moja druga piosenka jaką planuję wydać #chwalesie (pierwsza została nieoficjalnie wydana w styczniu tego roku). Miałem tego zglitchowanego arpa w głowie przez kilkanaście miesięcy, więc cieszę się, że w końcu udało mi się to przerzucić na audio. Polecam zabawę w FL Studio, można się na dobre kilka dni wchłonąć i nic innego nie robić
https://streamable.com/a5fpq2
#produkcjamuzyki #muzyka #tworczoscwlasna
Denis

@mshl nie wiem, czy użyję jej do EarthX, ale może zrobię jakąś alternatywną wersję pod jakiś trailer hehe

VonTrupka

@Denis bo użyłeś kilka sampli przypominających dźwięki syntezatorów

a jestem fanem #synthwave od eonów B)

Zaloguj się aby komentować

Wieczorna zabawa w FL Studio ^^
Myślicie, że ma potencjał?
https://streamable.com/z6sqeq
#synthwave #produkcjamuzyki #muzyka #tworczoscwlasna
Denis

@bscoop u mnie działa to odwrotnie xD Jeśli projekt jest czysty i ma dużo kolorków, to chcę przy nim pracować ^^

bscoop

@Denis jeśli flow się utrzymuje, to można kontynuować projekt dla sportu, ale trzeba być nastawionym na to, że lata miną, zanim własna twórczość zacznie kogokolwiek zachwycać poza samym sobą;)

SzubiDubiDU

kojarzy mi się bardziej z chiptune niż synthwave

Zaloguj się aby komentować

Czy fani #spacex rozpoznają wyspę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #tworczoscwlasna #earthx
be6c1bec-47d9-4143-9da2-623930c0c9c8
Denis

@myoniwy Omelek ma kamienie przy plaży (około 70% całego wybrzeża)

2cbb4eac-3edd-401c-b527-dbbc1bfa82f8
fa0e5220-0bd1-4dbb-9534-8b1079630448
Denis

@myoniwy screenshot wyżej reprezentuje tę część wyspy:

a2b2b1b7-beea-4e28-963a-014e85b49df9
myoniwy

@Denis No tego się nie spodziewałem, myślałem że to piaszczysta łacha piachu.

Zaloguj się aby komentować

System budowania zaczyna wyglądać spoko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co myślicie?
https://youtu.be/oG_Nx4VyXcQ
#earthx #gamedev #gry
SquerQ

@Denis Dzięki za info

SquerQ

@Denis a kiedy planujecie premierę drugiej części? Na jakim silniku robiona była pierwsza część? Druga część robiona na tym samym silniku?

Denis

@SquerQ EarthX 2 jest w bardzo wczesnej fazie rozwoju, Early Access gry zapewne za rok/dwa lata. I tak, obie gry są robione na Unity, lecz do EarthX 2 używam zupełnie innych technik prowadzenia projektu.

Zaloguj się aby komentować

Pracuję nad nowym HUDem do mojej gry EarthX 2
Co myślicie? W komentarzu poprzednia wersja
#earthx #gamedev #unity
cda1bfda-2a00-460c-9590-5ae2c9474fa3
paczelok

@Denis a gdzie ten hud?

Denis

@SailorMoon tego niestety nie usunę Fundament w EarthX i gracze się do tego przyzwyczaili

SailorMoon

@Denis to domyślne docki do których się będą przyciągać "na swoje miejsce, ładne i schludnie równe". np łapiesz okienko i pojawia się przy przesuwaniu na ekranie w pół przezroczysty obrys, do którego łatwo się przyciągnie okienko.

Zaloguj się aby komentować

Po ponad 50 lat nieprzerwanej produkcji - 31 stycznia tego roku, ostatni Boeing 747 zostanie ukończony w fabryce Everett.
#samoloty #lotnictwo #ciekawostki #historia
13e6e488-d6c5-4573-bb04-ffd7e919d6b7
banan-smietana

@AndrzejZupa skończyli produkcję a latać pewnie będą jeszcze z 20-30 lat

R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk

Wrażenie i tak robi planowany okres eksploatacyjny B-52

Zaloguj się aby komentować

Ja wiem, że wszystko w Ameryce musi być większe, ale SpaceX to już przesadziło Starship jest przepieknie duży!
#spacex #usa #starship
3214a1e3-3afa-4db9-b6ed-9110606e8aee
Cokezero

@Denis wygląda jak rakieta z klocków lego z powiększoną ogniskową

LM317T

@Denis najpierw żeby static fire przetrwał bez eksplozji to będzie sukces xd

michal-g-1

Trochę taki elewator zbożowy

Zaloguj się aby komentować

Pracownik umieszcza jedną płytkę na nosku S24 i przy tym można dobrze zobaczyć, jak ogromne są te statki
https://twitter.com/VickiCocks15/status/1620118313660715008
#spacex #kosmos #starship
Jokohama

@Denis a kiedy jakiś lot?

Denis

@Jokohama duże prawdopodobieństwo startu Starshipa w marcu/kwietniu :DD

Denis

@Jokohama na razie się przygotowują na static fire 33 silników na boosterze

Zaloguj się aby komentować

Kolejny utwór Polubiłem go na tyle, że nawet dostał nazwę "Groundhog". Dość sporo czasu spędziłem nad mixowaniem wszystkiego (Moja pierwsza próba zrobienia czegoś głośniejszego/bardziej klarownego).
Można posłuchać na SoundCloud https://soundcloud.com/denis-szwarc/groundhog
"Groundhog to muzyczna refleksja nad powtarzalnymi schematami codziennego życia, od monotonii rutynowych czynności po cykl pracy i domu. To potężny i dający do myślenia utwór, który ujmuje prozaiczność współczesnego życia."
#muzyka #tworczoscwlasna #chwalesie
b75e37b0-a684-4a37-9679-5e1dcd5e4520
Denis

Od jakiegoś czasu również staram się porządkować swoje projekty -- jakoś mi się lepiej wtedy pracuje. Macie jakieś wskazówki co do sortowania "automation"? Aktualnie wstawiam je pod MIDI na które wpływają, ale nie jest to idealne rozwiązanie moim zdaniem.

a0f95911-efe3-4d10-9b1f-a55711093857

Zaloguj się aby komentować

Pracuję nad systemem craftingu do mojej gry EarthX 2. Będzie można projektować rakiety i potem produkować poszczególne moduły używając maszyn, a następnie łączyć je w całość
Dajcie znać co myślicie!
Wygląd wszystkiego jest ofc testowy Polecam obserwować #earthx lub społeczność EarthX, jeśli chcecie być na bieżąco ^^
#gry #gamedev #tworczoscwlasna #programowanie #unity
b8cdfe7b-1572-4a72-ac02-5cee74a506c5
Denis

@karol-zieba obie gry są dość różne i jedyną wspólną cechą to tematyka

skurvensen

Pomysł zacny. Masz może gdzieś finalne grafiki z gry?

Denis

@skurvensen mam, ale jeszcze nie chcę ich udostępniać nigdzie; Myślę nad promowaniem EX2 od początku następnego roku, ale zapewne na Hejto będę wrzucał jakieś wstawki co jakiś czas

Zaloguj się aby komentować

Następna