Siemka wszystkim
Stworzyłem mockup potencjalnej gry z uniwersum Bomby. Co powiecie? :D
#pixelart #gry #kapitanbomba #walaszek #gamedev #rysowanie

Siemka wszystkim
Stworzyłem mockup potencjalnej gry z uniwersum Bomby. Co powiecie? :D
#pixelart #gry #kapitanbomba #walaszek #gamedev #rysowanie

@SharpCoder Grałbym
@SharpCoder Grałbym. XD
@SharpCoder kurde jak to by była przygodówka to ma potencjał na coś legendarnego. Spytaj się Walaszka czy nie chce jakiegoś kolabu z Tobą może zrobić?
@Rimfire w zasadzie to nie Walaszka, a CDA, bo to oni mają prawa
@Rimfire Walaszek chyba nie ma już praw do Bomby.
Sprawdziłem i faktycznie, prawa są między 4FunTV, a CDA i chyba 4Fun nadal może produkować nowe odcinki (czyli grę też), a CDA ma prawa do tego, co już wyszło. Może CDA ma też prawa do marki. Z pewnością nie ma ich Walaszek.
@Roark @Dziwen powinien ich wyzwać na turniej w makao o te prawa
@Dziwen Walaszek jak ten od Wiedźmina xd
@Rimfire pytanie czy ma 20 złotych żeby mu sprzedał prawa na wyłączność
Na #amiga by było w sam raz
@merti ale wymagania sprzętowe to na oko minimum i7-6700 + GTX1660 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SharpCoder a prawa od grubasa wykupiłeś?
Komentarz usunięty
@wewerwe-sdfsdfsdf @Poji
No pewnie, że nie ma. Już masę razy to komentował.
@SharpCoder Znowu mordowanie biednych kosmitów
@Alembik kosmici byli wyżsi od ludzi?
poza tym ludzie też mieszkają w kosmosie, wiec technicznie wszyscy jesteśmy kosmitami!
@Poji Wiesz, co, wydaje mi się, że kurvinoxy były od ludzi nieco wyższe. Gdzieś o pół głowy na pewno. Na pewno były o pół głowy głupsze...
@Alembik ohoho, już mamy zaczątki dyskusji o zgodności postaci z lore i zamysłem twórcy: >!
Wyszło średnio. Czyli za⁎⁎⁎⁎ście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co to za HUD bez wskaźnika gówna i średniej hawajskiej
@ruhypnol hawajska power i ekskrementy power to niby co?
@SharpCoder dałeś z siebie 30%, ale kto dziś robi dobrze. Grałbym!
@SharpCoder teraz misisz dokończyć
@SharpCoder piękne to, grałbym jak po⁎⁎⁎⁎ny
@SharpCoder napierdalaj
W Unity czy Veo 3?
@mordaJakZiemniaczek pracuję na Unity. AI onie ogarnia gólnie pixel artu, co jest dosyć zabawne
@SharpCoder Obstawiam, że dla zbyt wielu obiektów na 16-32 pikselach, te 3-4 dobrze pokolorowane decydują czy coś wygląda fajnie i jest czytelne czy wygląda jak śmieć z kiepskiego generatywnego AI.
Na /r/AiVideos widziałem fajne urywki, gdzie ktoś niby wygenerował koncept gry. Zastanawiałem się o ile może to usprawnić czy w ogóle umożliwić testowanie preferencji estetycznych graczy.
No i ile z tych filmików to podłożone, doszlifowane reklamy modeli, a nie żaden output z generatora...
Zaloguj się aby komentować