#gry #reddit
Fausto userbar
ec7bc59f-3b17-4ea3-a499-2188478ccbc4
DiscoKhan

Osobiście polecam, jeżeli dalej chce się wspierać twórców, piractwo. Grę można kupić oryginalną ale nie brać jej od oficjalnego dystrybutora, w Polsce to nawet nielegalne nie jest w taki sposób. Narusza się licencję ale nasze prawo chroni przy takim naruszeniu użytkownika.


Zaś żeby wyeksponować swoją grę u alternatywnych dystrybutorów gry to już jest w samym najlepszym interesie twórców. Jawnie nic nie mogą powiedzieć ale małe studia piractwa nie krytykują, tylko giganci ciskają w korsarzy gromami.


Swoją droga była sytuacja jak Ubisoft grę spatchował crackiem, ludzie się śmiali, że jak to tak, ale ja to jestem przekonany, że ten sam facet który grę patchował wcześniej tego cracka napisał i wiedział, że jest bezpieczny, bo to jego własny kod był.

Thereforee

@DiscoKhan Nie wiadomo jak to ma działać ale możliwe, że instalując pirata będziesz powodować że deweloper będzie musiał za piracką instalację płacić. Więc nie widzę tutaj sensu w piraceniu.

DiscoKhan

@Thereforee nie, cracki tak działają, że sygnał idzie lokalnie na komputerze i jest łapany przez wirtualnego klienta i zwracany z powrotem. To nie jest nic nowego, w innych systemach też będzie. Tylko trzeba z głową patrzeć na datę uploadu ale jak się bierze tylko z zaufanych źródeł to nie ma z tym kłopotu.

Thereforee

@DiscoKhan Które cracki tak działają? Przecież 99% cracków to emulacja Steama, która z Unity nie ma nic wspólnego.

DiscoKhan

@Thereforee no to nawet jeżeli to jest emulacja Stefana to gdzie niby sygnał idzie? Do emulatora czy do źródła?


Zaś na Steamie to niby gier na Unity nie ma, tak? I nic wspólnego jedno z drugim nie ma? xD

koszotorobur

@Fausto - czysty przypadek pewnie - ale nigdy nie inwestowałem czasu w Unity - więc ich decyzja mnie tam lata.

W szerszym ujęciu - to jednak katastrofa.

Zaloguj się aby komentować