Tak sobie gadam z tymi czatami i wychodzi na to, że do silnika 2.0 (39a2000) założyłem głowicę od silnika 1.9 (937a8000) a do tej głowicy przykręciłem kolektor ssący i wydechowy od 2.0. Przy czym w wersji 2.0 jest inny EGR, inna przepustnica i inne sterowanie klapkami wirowymi. Dodatkowo w tę głowicę 1.9 włożyłem wtryski od 2.0. Jakby tego było mało to pompę wysokiego ciśnienia dałem też z wersji 2.0 a to podobno zupełnie inny model pompy. Kolejna sprawa czyli listwa wysokiego ciśnienia też poszła od wersji 2.0 a tam jest dodatkowo czujnik temperatury którego nie ma w wersji 1.9 i też jest dodatkowy powrót paliwa z tej listwy którego nie ma w 1.9. Czyli sporo zmian w osprzęcie które mogą nie być kompatybilne z oryginalnym ECU. Oznacza to, że będę miał jeszcze trochę zabawy zanim auto uda się uruchomić. Jak mawiała moja znajoma: "Przygoda, przygoda - każdej chwili szkoda!". #stepujacybudowlaniec





