Ozimek: miszcz driftu ulicznego wjechał wprost pod pociąg

PKP Polskie Linie Kolejowe udostępniły film ze środowego wypadku na przejeździe kolejowym w okolicach Ozimka w woj. opolskim. Z niewyjaśnionych przyczyn kierujący osobówką całkowicie zignorował widoczne już z daleka czerwone światło i wjechał wprost w przejeżdżający pociąg #polskiedrogi #kierowcy #pkpintercity #pkpplk #heheszki #ciekawostki #ozimek #opolskie #kolej #pociagi

YouTube

Komentarze (20)

Felonious_Gru

@starszy_mechanik leciał bokiem po kolizji. Nic lepszego nie wymyślę

TRPEnjoyer

@starszy_mechanik Już miałem napisać "zakop, informacja nieprawdziwa", ale technicznie rzecz biorąc zrobił drifta, tylko że pociąg zrobił 90% roboty za niego, więc się nie liczy.

starszy_mechanik

@TRPEnjoyer drift wymuszony przez czynniki zewnętrzne

Chunx

@starszy_mechanik drift wspomagany

LondoMollari

@Miedzyzdroje2005 Twardy zawodnik, dotknął hamulca dopiero po tym jak dotknął pociągu.


Ale z driftem to raczej nic wspólnego nie ma.

panbomboni

Dobitność tego filmu mnie wniotła w fotel: nicnicnicJEBUT!!!!!koniec

kitty95

Ale ładnie bokiem poszedł, aż gumę przyjarał. Mam nadzieję, że nie przeżył. Jakże bym chciał taki przejazd u siebie na ulicy.

Pstronk

Ciekawostka na dzisiaj. W gminie Ozimek odnaleziono szczątki latającego dinozaura którego nazwano że względu na miejsce właśnie Ozimek.

Takie są plusy posiadania dzieci które właśnie mają fazę na dinozaury xD

LITE

Ciekawe, czy maszynista w ogóle to zauważył.

klawo

Maszynista pociągu nawet się nie zatrzymał.

Kyrie

Łaaadnego plaskacza dostał. Się nauczy.

ramen

To raczej wygląda na gołoledź, widać ją w pierwszych sekundach filmu. W mojej ocenie to nie żadne wariactwo, a zwyczajnie brak wiedzy o przyczepności i zbyt późne rozpoczęcie hamowania.

LondoMollari

@ramen Też tak myślałem, ale popatrzyłem sobie jeszcze raz na nagranie. Światła stopu mu się świecą dopiero w ostatnim momencie, dokładnie, w momencie kiedy dotyka pociągu.

PanNiepoprawny

@Miedzyzdroje2005 nie żebym się czepiał, ale jak kiedyś na linii Warszawa - Lublin nie było szlabanów, to pociągi musiały zwalniać do 20km/h, a tu pociąg wpada na pełnej k⁎⁎⁎ie. Coś się zmieniło?

twombolt

@PanNiepoprawny Jest coś takiego jak iloczyn ruchu - liczba pojazdów drogowych i pociągów przejeżdżających przez przejazd kolejowo-drogowy w ciągu doby.


Na podstawie tego przejazd kwalifikuje się do odpowiedniej kategorii A, B, C, D. W zależności od kategorii masz różne stopnie zabezpieczenia.


Tu chyba jest przejazd kategorii C, wymagane sygnalizatory. Jeśli zostanie przekroczony iloczyn ruchu, a przejazd nie spełnia wymagań dla wyższej kategorii, to wprowadza się ograniczenie miejscowe 20km/h.


Również ograniczenie 20km/h jest, gdy są niesprawne TOPy (tarcza ostrzegawczo- przejazdowa). Np. gdy wyłamane są zapory, to na semaforach przed przejazdem maszynista widzi wskazanie i ogranicza prędkość pociągu.

PanNiepoprawny

@twombolt dziwne, bo z tego co słyszałem to na wspomnianej przeze mnie trasie te przejazdy były na jakichś strasznych pipidówach, gdzie wspomniany iloczyn na pewno nie był przekroczony

object

Linia pierwszorzędna gdzie prędkość może być powyżej 120km i bez rogatek, które powinny być obowiązkowe?

681bbb69-bc0b-452a-a202-d2547a8577ba
twombolt

@object Iloczyn ruchu, wyżej pisałem

Gustawff

Pewnie szybę miał zajebaną lodem i jechał na czuja

Zaloguj się aby komentować