Czas spędzony na mediach społecznościowych osiągnął swój szczyt w 2022 roku, od tego czasu zaczyna delikatnie się zmniejszać. Pierwszą grupą wiekową, która zaczęła odnotowywać spadki spędzanej ilości czasu, jest grupa najmłodsza (16-24 lata), zaś najstarsza odnotowana grupa wiekowa (55-64) jako jedyna jeszcze odnotowuje wzrosty spędzanego czasu na media społecznościowe
Badanie na 250 000 dorosłych w ponad 50 krajach
"Odsetek osób, które deklarują korzystanie z platform społecznościowych w celu utrzymywania kontaktu ze znajomymi, wyrażania siebie lub poznawania nowych ludzi, spadł o ponad jedną czwartą od 2014 roku. Jednocześnie wzrosła liczba osób odruchowo otwierających aplikacje w celu wypełnienia wolnego czasu, co odzwierciedla szersze, szkodliwe przejście od uważnego do bezmyślnego przeglądania internetu."
Źródełko (za paywallem): https://www.ft.com/content/a0724dd9-0346-4df3-80f5-d6572c93a863
#mediaspolecznosciowe #internet #ciekawostki
#owcacontent

