Komentarze (11)
Właśnie z tym mi się kojarzą wszystkie VAGi z lat ~2005-2010 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Aksal89 Nie no, jeszcze klapa przy światłach i okolice klamek.
@Nemrod i nadkola obowiązkowo :)
@Nemrod widać, że jesteście uprzedzeni, na pewno nie jest aż tak źle, prawda? Prawda? XD

@Aksal89 mam takiego
prawdopodobnie do lipca wypierdole kilka tysięcy, żeby jakoś wyglądał
No co ty, zdrowizna! Machnie się szprejem i jazda
@cebulaZrosolu Wygląda jak z płyty wiórowej.
@cebulaZrosolu panie to tylko klar zszedl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale to Toyoty gnija xD
@cebulaZrosolu wydaje mi się, że to wyłącznie na elementach uszkodzonych w kolizji. Sam kupiłem VAGa z 2007 i jest czysty od korozji, a w takim z 2015 to nawet tylna belka nie była zardzewiała. Jeszcze iks lat temu praktycznie wszystkie auta sprowadzane do Polski były po mniejszej lub większej kolizji i naprawie blacharsko-lakierniczej.
Ale cholera wie, być może są egzemplarze i modele lepiej i gorzej zabezpieczone.
Zaloguj się aby komentować
