Trochę postapo z Madery
Trasa znaleziona przypadkiem, czuliśmy się niczym w The last of Us.
#podroze #madera #portugalia
01c26b71-8f55-49d7-bac3-a533c39027d3
3496f9a3-1007-4d34-8bde-406a00a4b2a2
9c78f836-54e9-48a0-a69e-8fc12997805a
aa60fb84-0dc4-4a7e-8cc5-855781c96ae0
6ceb0689-06f3-4799-bce2-0a3730e006f9
Piechur

Jak kiedyś będę się wybierał na Maderę, to poproszę o współrzędne

Ramirezvaca

@Piechur To trochę skomplikowane, miejsce jest na trasie między Ribeira de Janela a Seixal z tym, że nie zapuszczaj się dalej niż do opuszczonej fabryki. Droga jest już totalnie zerwana, obrośnięta zielskiem, przejście plażą skończy Ci się jak mi, że dostałem jedną falą, poleciałem na ścianę, druga i trzecią, cały mokry, do tego na głowę spadł mi krab Moja odpusciła poszła pod wodospadem, ja się wróciłem po nią po murze, trasa powiedzmy że stabilna, spotkaliśmy się przy wodospadzie spadłem z drabinki(szumnie nazwane) i wróciliśmy się pod główny tunel drogowy, gdzie w nim zasuwaliśmy 3 kilometry.

Alnitak

@Ramirezvaca ta droga pod klifem z kamieniami wygląda bardzo niebezpiecznie, następnym razem weźcie kaski

JaktologinniepoprawnyWTF

@Alnitak w tunelu kask coś da ale pod klifem już nic nie da jak z wysokości zleci kamień wielkości rolki papieru toaletowego.

Ramirezvaca

@Alnitak to totalny spontan, nie miałem pojęcia jak trasa wygląda, de facto im dalej tym gorzej.

JaktologinniepoprawnyWTF

@Ramirezvaca ja bym tam bez kasku nie wchodził.

Ramirezvaca

@SuperSzturmowiec to w dwójce, jedynka tylko geje xD

SuperSzturmowiec

@Ramirezvaca nawet nie zauważyłem gejuf w 1 xd

michalnaszlaku

Zwiedzając Maderę myślałem bardziej o Uncharted, czy innym Tomb Raider

Ciekawa wyspa z niesamowitymi widokami

6bdd3885-d82c-45dc-973f-e3a0c2404401

@michalnaszlaku Tomb Raider to bardziej Kolumbia

a0399c79-48aa-4bbc-a6ca-6e78fa65f32c
05cd9f46-a944-424e-8d14-8876a0e4a30f
ab1ecc86-2f42-4af4-a273-33c7c8ed64ab
Loginus07

@Ramirezvaca zalezy ktory, moj ulubiony to jednak Syberia

Budo

@Ramirezvaca jesteście debilami, w tamtym miejscu jest zakaz wstępu, bo giną tam ludzie regularnie.

Ramirezvaca

@Budo dzięki za komplement, nie ma tam zakazu wstępu i nie ma żadnych oznaczeń wskazujących na coś takiego. Zgadzam się, że może dojść do incydentów, ale demonizujesz, bo praktycznie na Lewadzie dos Cedros dostaniesz takim samym kamień w łeb, gdyż spokojnie poleci z niezabezpieczonej skały nie wspomnę już o innych lewadach. Do tego od wioski Ribeira Funda prowadzi stary tunel, który jest jeszcze aktywny i droga dalej idzie w kierunku Seixal omijając tunel dokładnie podobnym terenem (skała na górze nie jest zabezpieczona). W łeb tam można w wielu miejscach dostać, takie ryzyko podróżowania nie w złotej klatce.

Budo

Są zakazy wstępu i bariery, jeśli nie nattafiliście, to możliwe, że przez przypadek. Ta droga z kamieniami wiedzie oobok tunelu i nowej drogi. Stara droga jest zamknięta, a te wszystkie kamienie spadły z góry...

Ramirezvaca

@Budo powiem Ci, że w pierwszą część da się wjechać samochodem z odbicia w tunelu, jakiś Angoli mijaliśmy, postawili auto bokiem. Druga część jest bez sensu bo tam już praktycznie nie ma drogi zabrał ją ocean, a trzecia to ta o której napisałem ze starym tunelem gdzie da się wjechać. Rację masz że w łeb można dostać, ale nie jest to obwarowane zakazem. Do tego tam mnóstwo miejsc gdzie w łeb dostaniesz kamieniem, np. trasa na wodospady Lombos. Jeśli mielibyśmy na to tak patrzeć, to podróż na Maderę byłaby bez sensu, nie mam przyjemności z jazdy samochodem z punktu A do punktu B i oglądaniem punktów w których największym problemem jest zaparkowanie samochodu.

DexterFromLab

@Ramirezvaca tamta tablica po lewej w trzcinie to nie jest przypadkiem jakaś informacja?

Ramirezvaca

@DexterFromLab właśnie nie, coś z robotami drogowymi, bo za tym tunelem jest opuszczony zakład, co lepsze w tunelu są lampy ledowe (niedziałające) więc nie tak dawno to jeszcze musiało działać. Koparka Komatsu owszem trochę zrabowana, ale nie taki znowu stary typ.

Atexor

@Ramirezvaca Oooo, kojarzę to chyba. Ostatnio Makłowicza oglądałem, gdzie był na Maderze, to nie jest gdzieś tutaj od 11:35?

Strus

Takich dróg jest wiele na Maderze i wszystkie są zamknięte bo są śmiertelnie niebezpieczne. Te wszystkie kamienie które tam widzisz spadły z góry + pewnie drugie tyle się odbiło i wyleciało poza drogę.

Generalnie mieliście szczęście że wam się nic nie stało.