Komentarze (29)

PlatynowyBazant

@Half_NEET_Half_Amazing już na wiosnę w hulajnogach

Yes_Man

@PlatynowyBazant Prychłem xD

Statyczny_Stefek

@PlatynowyBazant moja pierwsza myśl xD

Aksal89

@PlatynowyBazant Chiński plan depopulacji Europy XD

suseu

@Aksal89 *niemiecki xD

Felonious_Gru

@suseu ostateczne rozwiązanie kwestii hulajnogarzy?

pacjent44

@Half_NEET_Half_Amazing ciągłej, chwilowej, jak zasilany, jaki moment, jak rozprasza ciepło, czym sterowany? Proszę państwa, oto żadna informacja.

Half_NEET_Half_Amazing

@pacjent44

se poszukaj jak ciekawy jesteś XD

tylko tyle info wrzucono w poście

ja tylko wrzucam zajawkę

pacjent44

@Half_NEET_Half_Amazing wiec robisz to źle. Gdy coś wrzucam, to staram się o pełniejszy obraz, bo szanuję odbiorców.

Half_NEET_Half_Amazing

@pacjent44

XDDD


btw


jeżeli ktoś czuje się urażony moim postem zapraszam na pw na gorące przeprosiny XDD

pacjent44

@eloyard bardzo dziękuję. Dziwna ta strona, jakby ktoś coś pompowała. Treść powtórzona dwa razy, brak zdjęć. Opis to już prawie jakbyśmy o magii rozmawiali: czemu ten silnik jest taki wydajny i doskonały? bo "wszystko to dzięki skalowalnym materiałom i procesom" - no przecież to zwykłe pierdololo pod frajerów na giełdzie, drobnych inwestorów, akcjonariuszy Mercedesa?

przy okazji, moc ciągła, podobno max 536 KM, a to już inaczej wygląda niż 1000 KM

Jarem

@Half_NEET_Half_Amazing Jakie pw, tutaj mnie przepraszaj! :D

BajerOp

@pacjent44 to pytanie też jest żadne. Brak wątpliwości z jakiego materiału, z czego jest energia, czy syn projektanta jest elfem.

Marchew

@pacjent44 Żółte zaślepki na złącza od kanałów wodnych?

pacjent44

@Marchew na stronie brak jakichkolwiek informacji. nie wiem. całość brzmi mało wiarygodnie, ni raczej woda nikt tego nie chłodzi. Ja nie rozumiem tego rozwiązania, że cewki nie są w stojanie wzdłuż osi wirnika. Opis sugeruje budowę na kształt tarczy sprzęgłowej. Żeby choć jeden rysunek, zamiast tych renderów.

Ten_koles_od_bialego_psa

@Half_NEET_Half_Amazing wygląda jak silnik z gry Star Wars Pod Racer

DziadBorowy

@Ten_koles_od_bialego_psa raczej jak odkurzacz autonomiczny

Felonious_Gru

@Half_NEET_Half_Amazing a ile prądu żre?

Half_NEET_Half_Amazing

@Felonious_Gru

panie

żre?

jak chodzi to mi jeszcze telefon ładuje

Fulleks

@Felonious_Gru 100KM = 735,5 kW XD Przecież żeby to zasilić to trzeba chyba kabli grubości uda Pudziana i to nie licząc ewentualnych strat.

Felonious_Gru

@Fulleks to skoro pobiera 1000KM to ile w takim razie oddaje?

Felonious_Gru

@Fulleks przy 800V to będzie jakieś 300A. A to i tak przecież chwilowe, a nie ciągłe.


Przewody 100mm2 wystarczą spokojnie, 12mm srednica żyły

pacjent44

@Fulleks Felonius się pomylił.

Typ kabla: Przewód elastyczny/linka wysokiego napięcia (HV), często pomarańczowy (kolor bezpieczeństwa HV w EV).

  1. Izolacja: Musi być przystosowana do 800 V (zwykle kable 1000 V) oraz odporna na temperaturę, oleje i ścieranie (np. TPE-U lub XLPE).

  2. Minimalny przekrój miedziany: 95 mm^2 dla pracy długotrwałej.

  3. Zalecany przekrój (bezpieczeństwo i przyszłe obciążenia szczytowe): 120 mm^2.

Ważna uwaga: W systemach EV, te przewody są często ekranowane (posiadają dodatkowy oplot/siatkę pod izolacją) w celu ochrony przed zakłóceniami elektromagnetycznymi (EMI), co jest krytyczne dla elektroniki sterującej samochodem.

Fulleks

@pacjent44 przecież właśnie to napisał, nie myślałem że jest tam 800V z baterii

pacjent44

@Fulleks może być dowolne, byle się bilans mocy zgadzał. V*A=W

Zaloguj się aby komentować