Wesprzyj nas i przeglądaj Hejto bez reklam

Zostań Patronem

Komentarze (18)

@panikaman dlaczego nie ma roboty?

@Zielczan nie wiem ale nie ma

@Zielczan tzn może jest ale jakaś nie taka dla mnie

@panikaman a Ty jakie stanowisko? Pracowalem 4 lata w testach, kto pracował w gamedevie ten się w cyrku nie śmieje

@Zielczan grafika 2d, art directing, lead 2d itp ja pracowałem w gamedevie 7 lat, potem w animacji z 7 lat kolejne. ale jak zaczynałem to brakowało ludzi a teraz każdy chce gry robić

@panikaman akurat do QA to najlepszy start na coś większego, ja się z 6 lat temu przerzuciłem na webtesting i teraz oczywiście bym już nie wrócił. Fajnie było, ale nie za tą kasę, satysfakcji z bycia w napisach nei zjem xD

@Zielczan tak, ja też chyba się będę przebranżawiał, nie będzie lekko ale już za stary jestem na gównianą kasę i 'satysfakcję' w gratisie

@panikaman ta, tak to jest przedstawiane, ja byłem 2 lata QA, 2 lata compliance engineerem i po 4 latach zarabiałem straszne gówno, nie wiem, ile trzeba siedzieć w branży, żeby te zarobki nazwać godnymi. A dostęp do wczesnych buildów to marna gratyfikacja, napisy toże xD

Pytanie - co z tym Unity, różne opinie są dot pracy z nim.

@panikaman a na skillshot.pl nie ma tego trochę więcej?

@Asu na skillshot w kółko te same firmy wrzucają w kółko te same ogłoszenia. a na każde ludzie się rzucają jak cyganie na zapomogę

@Zielczan nie no są stanowiska gdzie kasa jest spoko, akurat QA to trzeba lubić, a QA poza gamedev to inna bajka :).

@panikaman ogólnie co do pracy to polecam na pewno:

  • LinkedIn

  • Skillshot

  • Grupy GameDev na FB


Wiadomo że ludzie się rzucają i chcą pracować w gamedev, ale pracodawca wybierze osobę która najbardziej mu odpowiada do projektu (czy skill czy doświadczenie).


Na Linkedinie co chwilę wpada jakieś zapytanie z HR o współpracę full/outosurce.

@panikaman apropos animatorów i grafików 3d, wbrew pozorom jest wzięcie na naprawdę dobrych specjalistów z tych dziedzin i takie łebki potrafią zarabiać tyle co dobry senior dev. Może nie w gamedevie ale rynek nie kończy się na gierkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Mickey animatorów ciągle brakuje :). Z grafikami 3D zależne od profesjii.

@chmielus_93 @Mickey nie wiem, wiem tylko że te kilka lat temu to wysyłałem maila do pierwszej lepszej firmy i od razu miałem pracę, tak kilka razy. a teraz mimo już prawie kilkunastoletniego doświadczenia, leadownia przy wiekszych projektach, seniorach, srorach, dwa lata szukam pracy i odmawiają mi nawet gównofirmy na stanowisko zwykłego artysty 2d. rynek się przesycił albo nie wiem, moze jestem stary albo coś źle robię

@panikaman A jak wygląda Portfolio u Ciebie i jak z narzędziami? Bo może kwestia dopracowania albo portfolio albo narzędzi na których działasz. Każda firma ma swój pipeline (jeżeli nie potrzebują Concept Artystów, a robisz świetne Concepty to raczej pracy nie dostaniesz). Podobnie, jeżeli potrzebują osobę od tekstur, a tego u Ciebie brakuje to tak samo nie dostaniesz się. W gamedev 2D artystów faktycznie jest mała potrzeba, może warto zrewidować właśnie swoje narzędzia i dostosować je do rynku

Zaloguj się aby komentować