wiem że nie wyszło nam arcydzieło ja jednak jestem trochę dumny z mojego „ułomnego synka - kocham go takiego jakiego go stworzyłem :D”
Do gry robiłem cutsceny i animacje walki
https://youtu.be/mD4JIg1XGRU?feature=shared
#chwalesie #gamedev #grykomputerowe #animacja
@chmielus_93 - nie mów też, że kodowałeś i naprawiałeś bugi
@koszotorobur kodować nie, ale Bugi to jak najbardziej, każdego dnia lista rosła i zbijaliśmy w ekspresie co się da
Mozesz byc dumny po calosci, robisz to co lubisz i jak sie przy tym dobrze bawisz i zarabiasz conieco to wygrales zycie. Sukces nie zalezal od ciebie, takie rpg to ciezki projekt na 1sza gre indie studia. Dalej wal przed siebie, ktos pisal wyzej o wiedzminie 1, wtedy polskie gry byly bardziej niszowe wiec troche mniej im publika srala na klate, a patrz do czego doszli. Powodzenia i wstawiaj takie materialy, fajnie zobaczyc jak od srodka wyglada robienie takich animacji.
@ErwinoRommelo dzięki wielkie! Chrapkę mam na większe i ambitniejsze projekty z balansem na wkład twórczy (czyli nie koło zębate w dużym mechanizmie a właśnie rzeczywisty wkład który zależy od mojej pracy). W Inkwizytorze właśnie mogłem być dumny że wszystkie Cutsceny w Lochach były mojego autorstwa a słyszę dość często że to 1 z lepszych elementów gry więc tym bardziej mnie to napędza :). A co do ciekawych materiałów, aktualizuje stale artstation i filmiki z sesji MoCap z przełożeniem na grę też będę wrzucać niedługo
@ErwinoRommelo Przykładowy breakdown z robienia Cutsceny
@chmielus_93 to ciekawe... Jak to wygląda, najpierw nagrywacie jakichś aktorów, a później wzorując się na ich ruchu animujecie postać?
@koniecswiata Nie, mamy system do Motion Capture :). Robimy sesję wg scenariusza, aktorzy zakładają kostiumy specjalny (My wykorzystywaliśmy Xsensa ) i strój nagrywa cały ruch aktora. Później zostają jakieś małe poprawki (drgania, poprawki rąk na docelowej postaci, doanimowanie palców i przerysowanie niektórych ruchów) i wrzucamy do silnika :). Są 2 typy animacji - keyframe czyli "klatka po klatce" - ręcznie wstawiane pozy lub właśnie Motion Capture. Zazwyczaj trochę się te techniki miesza między sobą, tak w skrócie
@chmielus_93 dzięki za odpowiedź
Zaloguj się aby komentować