Komentarze (31)
@moll „samo sie” 😉
@SUM jeszcze nic narazie sprawdza na jakie przypadki mają rozwiązania i znajdzie taki żeby nie dali sobie rady xD
@WilczyApetyt chciałam żeby uruchomili mi funkcję, która od początku nie działała
@SuperSzturmowiec nie działa mi sekcja komentarzy na blogu, a teoretycznie powinna, bo nie wyłączałam tej funkcjonalności. Koleś podesłał mi ustawienia, odesłałam mu moją konfigurację i kurna, wychodzi, że powinno działać
@moll "Powinno działać" to jeszcze częściej w IT słychać niż "U mnie działa" (◠‿・)
@BiggusDickus niestety xD
Próbowałaś włączyć i wyłączyć?
@Lubiepatrzec i to kilkukrotnie xD
@Ragnarokk próbowałam wyłączać, włączać, zmieniać ustawienia ze standardowych na niestandardowe i odwrotnie. I nic kurła nie działa


że ja piertolę...
@moll Myślałem, że mięsem rzucasz tylko w dziale gotowanie
@Z_buta_za_horyzont akurat ja to klnę jak szewc
@Z_buta_za_horyzont Nawet bym poczytał: "Zasrane cwele, bierzecie kilo jebanej łopatki i dwie duże, no mówię kurwa, duże, cebule.."
@moll microsoftu tez xD
@Sweet_acc_pr0sa z nimi nie miałam jeszcze do czynienia xD
@moll wszystko przed toba xD
@Sweet_acc_pr0sa pewnie tak xD
Lubiłam support IT w jednej mojej byłej firmie. Jak już ustaliliśmy, że zanim do nich zadzwonię wyczerpałam wszystkie standardowe ścieżki działania, to na pewnym etapie nawet sobie u nich serwisantów z częściami zamawiałam.
@moll jak każdego korpo. Obliczony na "a może się sam odpierdoli"
@PanNiepoprawny tiaaaa
@moll supportu pyszne.pl nis znasz xs
@Felonious_Gru nie korzystam. Do mnie i tak nic nie dojeżdża xD
Zaloguj się aby komentować