Już nie mam sił do tego samochodu...
Zrobiony remont silnika i zregenerowane wszystko tj. Głowica(nawet dwa razy), blok(nowe tłoki), wtryski, turbo, pompa oleju, rozrząd.
Po remoncie pojawił się olej w płynie chłodniczym w większej ilości więc sprawdzona chłodniczka oleju i niby sprawna więc została jeszcze raz wymieniona uszczelka pod głowicą, do tego dodatkowa pompa wody.
Po 1000km ubyło jakieś 400ml oleju i trafił znowu do płynu chłodniczego.
Zastanawiam się czy to jednak może być chłodniczka? Żadnych innych objawów nie ma. Samochód się nie gotuje, nie stracił jakoś mocy, nie szarpie.
Czytałem, że teoretycznie jest opcja, że to blok gdzieś pęknięty ale był sprawdzany na początku.
Macie jakieś pomysły co jeszcze mogło pójść nie tak?
EDIT: silnik w golfie VI GTD o oznaczeniu CBBB.
#samochody #mechanikasamochodowa