Garsc regulacji dla tankowca na jednym zdjeciu.
#ciekawostki #barteknamorzu #pracbaza #marynarz #statki

Garsc regulacji dla tankowca na jednym zdjeciu.
#ciekawostki #barteknamorzu #pracbaza #marynarz #statki

nie można wysłać roju pontonów z kanistrami?
@redve To w ogóle jest jakiś spisek marynarski, bo ropa przecież sama się utrzymuje na powierzchni wody - nie trzeba jej wozić żadnymi statkami.
@Nemrod a czym/jak ją potem zagonisz do zagrody? (⌒ ͜ʖ⌒)
@VonTrupka U ruskich wolontariusze zbierają do worków na śmieci - dla chcącego nic trudnego.
@Nemrod do worków to ropę zbiera(ło?) się w afryce
@VonTrupka i u ruskich w XXI wieku xD
@voy.Wu u ruskich to się co innego zbiera do worków ( ͡° ͟ʖ ͡°)
Ty to żyć nie możesz bez roboty?
@JanPapiez2 wstaje i pierwsze o czym mysle to regulacje statkowe
@bartek555 prawdziwy pasjonat pracy
@JanPapiez2 tak, lubie swoja prace i sie nia interesuje, bo jest nieskonczenie duzo rzeczy z roznych dziedzien do poznania :)
@JanPapiez2 istny stachanowiec
[tfu] ( ̄︿ ̄ °)
@bartek555 ruskich nie obowiązuje
@jedzczarnekoty w teorii obowiazuje, w praktyce, to wiadomo jak jest ;)
@jedzczarnekoty Przeładujesz 50-letni tankowiec rzeczny, wyślesz go na morze na sztorm, a wypadek i tak by się zdarzył ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
@Nemrod i to jeszcze pewnie z floty cieni
@bartek555 Mam nadzieję, że tymi krypami nie wożą ropy dalej niż na Krym, prawda?

@bartek555 dziure ma ten tankowiec
@Felonious_Gru to zdjecie ruskiego jednoczesciowego tankowca
Nabazgrane jak kura d⁎⁎ą
@starszy_mechanik nadal 100x lepiej niz moje najlepsze notatki
@bartek555 trochę mi zajęło rozczytać że tu jest „Liability &” xD

@starszy_mechanik serio? Tys chyba nigdy u lekarza nie byl ;)
@starszy_mechanik & co? claims? ( ͡° ͟ʖ ͡°)
@VonTrupka tak liability & claims
@starszy_mechanik no dobra, zgarniasz jeden punkcik
do zdobycia jeszcze ze 40 (´・ᴗ・ ` )
@bartek555 o proszę, u Pana też jest jak w IT ?
Rozprują na pół, wstawią dodatkowy "klocek", zszyją iii upgrade gotowy
A tak szczerze, to to wszystko pamiętasz ? Jak robiłem dla nowych w firmie szkolenie wprowadzające z infrastruktury, to zawsze na tablicy, nigdy w powerpoincie i mi też koszmarna maszkara wychodziła na całą tablicę z odnośnikami, że sobie mogą doczytać co to x y z
@pluszowy_zergling nie da się wszystkiego spamiętać bo sam SOLAS ma ponad 600 stron. Poza tym tu są regulacje dotyczące konstrukcji kadłuba co dla marynarza nie ma dużego znaczenia
@bartek555 Szanuję za antyfooling, ochrona przed idiotami to dobra sprawa na morzu, choć swoje kosztuje.
Gx
@Man_of_Gx z własnego doświadczenia wiem że to nie działa xD
@starszy_mechanik dalem plusa @Man_of_Gx nie komentujac, bo szkoda szczempic ryja :D
@bartek555 ważne że w papierach wszystko git ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Ładnie pokazane gdzie w razie czego ma się przełamać.
Kumpel robił za 1-go na tankowcach vlcc. Strach nie robota, a półroczne przeloty bez schodzenia na ląd siadają na psyche.
@kitty95 pol roczny kontrakt za chiefa (bo pierwszych tam nie ma)? Kolega to robil na swoje zyczenie, bo tam sie normalnie 2-4 mce plywa
@bartek555 To ładnych parę lat temu było. Mówił, że 1-szy, ale co miał na papierze to nie wiem. Pływał z wschodniego US na Zatokę i z powrotem, ponoć 2 takie rakiety, to było ok. 6 miesięcy. Dużo też dobrego o filipinach w załodze opowiadał.
@kitty95 dramat, nie dziwie sie, ze zrezygnowal
@bartek555 dramat to był, jak mówił w jakim stanie są te tankowce. Pływało dopóki nie przerdzewiało, a remontami nikt sobie dupy nie zawracał, byle ustawową sprawność utrzymać.
Plusem natomiast ponoć było to, że jak doyebała 10-tka, to ledwo herbata w szklance drgała, taka to masa.
@kitty95 10 lat ma pozarabiac (po 1-2 latach juz sie splaci) a potem na zlom, albo sprzedac jakiemus januszexowi
@bartek555 chyba że się wcześniej przełamie, wedle zamieszczonego schematu.
Na morzu najwięcej romantyki to jest na plaży.
@kitty95 na morzu nie ma nic z romantyki od dobrych 20 lat ;)
@bartek555 wiem, niestety. Pływam, choć nie zawodowo.
Zaloguj się aby komentować