Dzień jak codzień. Dzisiaj odbyła się akcja security zwanych bezpiecznikami. Podmienili plomby którymi plombowane są samochody. Zrobili to o tyle cwanie że nie zgadzała się jedna cyfra na początku dziesięciocyfrowego numeru plomby. Gnojki doskonale wiedzą że magazynierzy sprawdzają ostatnie trzy cyfry o ile w ogóle...
Jednego z kierowców trafili zolle którzy dopatrzyli się niezgodności, obcięli więc plomby i zrobili kipisz na pace łącznie z otwieraniem paczek. Godzina w plecy.
Dzień dobry Kamila Włóżmitam z działu bezpieczeństwa. Dzisiaj miała miejsce następująca sytuacja blablabla opóźnienie i paczki nie pojechały dzisiaj, należy wyciągnąć konsekwencje wobec kierowcy!
Aha... A z jakiego tytułu mam te konsekwencje wyciągać? Bo nie rozumiem? Miał uciekać dluzbom celnym czy jak? Masterem to tak średnio...
Pan sobie kpi! Kierowca nie dopilnował czy plomby są zgodne z dokumentami!
Droga Pani: Według kontraktu kierowca nie odpowiada za numery plomby, odpowiada za to że są założone poprawnie. Kierowca zgodnie z przepisami zatrzymal się do kontroli celnej i udostępnił samochód do dyspozycji zolli. A wreszcie zgodnie z procedurami zgłosił fakt w docelowym oddziale i zaplombował samochód po kontroli na co ma na CMR wpis służb celnych.
Kolejną sprawą jest to że opóźnienie wynikło z waszych debilnych gierek. Jak chce pani konsekwencji to proszę o maila z konkretnymi informacjami, ja się zaś pisemnie do nich ustosunkuję.
Ależ mnie zagotowała, takie przypierdalanie się aby winnego znaleźć.
@ten_kapuczino Departament bezpieczeństwa. Audyty, kontrole, testowanie procedur itp. Wieczorem jak już na terminalu jest tylko dyspo zjawiają się agent Moulder i agentka Scully po czym wreczają papiery i plomby prosząc o wymianę tych gotowych na rano. Dyspo oczywiście ma zachować ten fakt dla siebie. Rano busy są plombowane i jeśli żaden z magazynierów nie ogarnie już są ugotowani. Potem na bramie lokalne security powinno sprawdzić plomby i numery. Mamy już kolejnych upierdolonych. Na koniec magazyn docelowy: ta sama historia. Jeśli w systemie zostanie wbite że samochód rozładowany i wszystko ok wtedy wkraczają nasi agenci i z okrzykiem "Ahaaa! Więc to tak?" biorą się za rozliczanie winnych". Tak samo jest testowana obsługa Xray. Na którymś depo jest umieszczam przesyłka która nie ma prawa przejść skanera. Jeśli wyląduje w głównym hubie znaczy obsługę należy rozstrzelać.