Zdjęcie w tle

Specjalista
  • 26wpisy
  • 37komentarzy
Ahh, co to był za kwiecień. Nie ma się co rozpisywać - pierwsze w życiu zawody, i to prawie przy 40stce xd
Przerwa trwała od rowerka od około 2005/2006, a decyzja o powrocie do tej zabawy rok temu była chyba jedną z lepszych. Natomiast co do samego startu, bez jakiegoś mega przygotowania udało mi się wśród zawodowców dojechać do końca cało, i nie być mijanym - ani ostatnim xD
Mega satysfekszyn. Polecam.
A czerwcowa druga edycja już za miesiąc 👌😈
#downhill #mtb #rower
cf162864-aa6d-45e7-bf6a-5a1f5089b3ba
sugardaddy

Na czym śmigasz? Ja od 3 lat krok po kroku wchodzę w ten temat i chyba w tym roku w końcu zdecyduje się na własne dwa kółka. Masz coś do polecenia w granicy 15k?

tomek

Średnio się nadaje na polecacza, ale robiłem bardzo duży rekonesans przed kupnem rok temu i w międzyczasie odnowiłem sporo znajomości oraz zawarłem nowych. Ogólnie, rok temu kupiłem glorke z 2015 z dorado, bardziej przez to że w tym 2006 też miałem gianta - a dorado, no cóż, zawsze było dla mnie legendą. Kupiłem bardzo zadbany egzemplarz za 8k z myślą o tym że zobaczę czy w ogóle się ogarnę po tak długiej przerwie. Sprawdziła się znakomicie w zjazdach. Z początkiem roku zdecydowałem że poszukam czegoś nowszego na bazę do budowy jakiegoś wehikułu kosmicznego xd

Tak właśnie zaczął się ten rekonesans, pojawiały się santy v10, GT fury, specialized, yt tues, itp. Szukałem właśnie w przedziale 15k. Skończyło się to kupnem Fuzza na kashimie 49, praktycznie ideał z 2019 (z prosta rama, pdk dla tych co fuzzy mają). Z ramy choć często u endurowcow (tak to słyszę często) hejtowanej bo "Polskie gówno", jestem mega zadowolony. Jestem w trakcie wymiany osprzętu na praktycznie wszystko hope, heble już są v4, czekam aż w dystrybucji będą piasty pro5.

Oczywiście, można znaleźć coś i za dychę, szczególnie Fuzza. Ale tak jak pisałem wyżej, raczej nie powinieneś się opierać tutaj o moje zdanie bo sam odświeżam wiedzę po tak długiej przerwie.

Anyway, podsumowujac: w tej cenie spokojnie używkę zadbana znajdziesz.

Sorry za ścianę tekstu ale na telefonie się dosyć niewygodnie pisze :)

93878d5b-bc96-4ac0-b17f-1663e7304ca1
Marceli

Ja po 13 latahh przerwy od BmX kupiłem w lutym enduro na hardtail z oszczędności, no i minęło kilka miesięcy i progres jest zajebisty. Tydzień temu zacząłem ćwiczyć dirty i ładować stoliki na płaskim, a dziś latam chopy z wybiciem ponad 2 m 😅 piękny powrót bo na bmx nigdy nawet takich dirtow nie atakowałem

tomek

Graty, ja nie wiem czy się przełamie do latania. Frajdę mam z prędkości jadąc w dół xD mówię sobie ze nie no tomek nie skacz, nie pajacuj, nie te lata, po czym patrzę na prędkość na gopro a tam 60 70 xD na takich bardziej oklepanych już traskach. Tam na górze żar byłem pierwszy raz, i w sumie przed startem zaliczyłem może 3 takie mocno asekuracyjne zjazdy. Max 40 jechałem, ale jak zobaczyłem filmy gości z topki gdzie lecieli po 70 to aż mi się ręce pociły bo wiem jak tam było :))) no ale z drugiej strony to są ludzie którzy te trasy znają na pamięć pewnie. Tak czy siak przeżycie super, a wracając do hopek to czas pokaże, na ten moment jest cykor i chicken line xD

Marceli

Ja jeżdżę szybko tylko przed hopami, bo na single trackach się boję 😅 ale śmieszne jest to że jako 18 latek bałem się dużych hop a teraz wcale, kwestia czegoś w głowie.

A ja podejrzewam że jechać 40 na DH jest bardziej niebezpieczne niz duże hopy 😅 wystarczy zobaczyć jakie ochraniacze mają ludzie w tych dyscyplinach, na dietach znajdziesz ludzi wyłącznie w kasku i w sumie spoko, a na DH zbroja nikogo nie dziwi 😅

tomek

@Marceli nie no zbroja musi być, już parę razy pomogła w tamtym roku jak tylko kupiłem glorkę to pierwsze co zrobiłem to było zapakowanie jej na auto i droga na dawne tereny i co? i zjazd z odrodzenia (trail sucha, po zawodach dh) - mały fikołek sprawił że zaraz miałem zbroję ogarniętą. Obecnie np. w zawodach zdecydowana większość ma zbroje lub przynajmniej buzzery, czasem jeszcze ktoś ma ochraniacz karku. Na kark też mam ale po przejeździe treningowym upewniłem się czy go faktycznie potrzebuję wg. regulaminu - i go na zjazd mierzony ściągnąłem. Tylko wkurzał

A z drugiej strony uznałem że nie będę aż tak naginał pały z uwagi na dużą ilość hop (bo na zawody wygraniczyli trasę tak że niezbyt się je dało omijać) i zjadę po prostu w miarę bezpiecznie - no i to był dobry pomysł.

Co do singlów to zależy, jak to są jakieś odludzia gdzie mało osób to można cisnąć bo wiesz że za specjalnie nikomu nie zagrozisz, ale na bardziej tłocznych to faktycznie lajtowo ^^

Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty 😎
#rower #downhill #mtb
9c624f58-f7b2-4652-930d-627eef6911f8
Half_NEET_Half_Amazing

@tomek

ale by chłop poszalał na takim, zazdro

tomek

Wiesz ze nic nie stoi na przeszkodzie? Nawet jeśli np nie masz kasy by kupić, złożyć, to wiele Bike parków ma wypożyczalnie rowerów za niewielką kasę :)

Zly_Tonari

@tomek dzięki downhillowi pod koniec lat 90 i na początku 00 udało mi się poznać przemiłych ortopedów w prawie całym województwie śląskim pamiętam też że zjadówka kosztowała tyle co tico w salonie i że po części i naprawiać amortyzatory i wymieniać w nich elastomery jeździło się do Czechów bo u nas w tej materii psy dupami szczekały ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Czasem mnie kusi ale z roweru przesiadłem się na motocross, potem enduro, potem turystyk potem quad a teraz terenówka i to uważam za proces ewolucyjny którego nie planuje już chyba uwsteczniać ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Ale tak trochę, troszeczkę ci jednak kurde zazdroszczę ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽

tomek

Ja w tamtym roku wróciłem do dh po 12 latach i nie żałuję ani chwili, mało tego - miałem jakieś zwarcie we łbie i zapisałem się na LSD na Górze Żar xD

Ahh... w sobotę kolejna bibka Jeszcze więcej smaku daje fakt że nie gram co tydzień, co miesiąc, tylko parę razy w roku - a jeszcze lepiej smakuje to że w rodzimym mieście gdzie ostatni raz grałem w noc przed przeprowadzką w lutym 2009. Fajne uczucie, pewnie będzie trochę znajomych z dawnych lat, choć sporo też się rozjechało po świecie.
Piąteczkowy Karol Koks - nie mylimy z fetą itp, jest to największy importer węgla na zachodnie - w czasie kryzysu węglowego ociepli nieco piąteczek ;f
(7) World Gone Mad - YouTube
tomek

@Smacznyy u mnie od poniedziałku jest sobota xd

I zaś po dłuższym czasie...
Niegdyś mieszkając w kotlinie jeleniogórskiej uwielbiałem wypady rowerem. Jeden z najdłuższych chyba to taki gdzie w około 10 znajomych objechaliśmy Jelenia Góra > Karpacz > Piechowice > Jelenia Góra w jeden dzień. Gówniarze na fr/dh rowerkach. Lata 2003/2005 jakoś.
Parę lat temu kupiłem sobie fr'a ale że odczuwałem brak kondycji (1), oraz nie miałem czasu (2 - a myślałem że mam) to sobie dałem spokój.
Jako że ostatnim czasem jest go (czasu) więcej, to zdecydowałem że trzeba się ogarnąć z pracy i zacząć więcej czasu spędzać z młodzieżą a nie ciągle praca, praca w domu itp.
Zatem u mnie siadła glorka xD a u młodzieży (lvl 7) rozkminiam teraz małego mtb, i coś dla różowej.
Ah, no i kondycja (a raczej jej brak xd) - o dziwo mam odczucie że w miarę szybko wraca.
Ot takie tam marudzenie wieczorne
44c7f83e-2d22-439c-b413-1d04263d6e0e

@lubieplackijohn prawidłowo

Chwilę mnie nie było.. Wciąż po kliknięciu avatara u góry z prawej nie da się przejść do profilu.. Ale grunt że hejto dalej działa o/
tomek

@Nebthtet niby tak - ale jakoś mało intuicyjne. gdybyś nie napisał to bym nie wiedział będąc na jakimkolwiek poziomie strony raczej szukałbym właśnie w rogu u góry...

Nebthtet

@tomek fakt, ale przynajmniej jakiś sposób mamy

I nie muli tak jak wypok!

@Nebthtet otóż to!

I zaś parę tygodni umknęło ot tak.
Rok temu wróciłem do grania po niemal 10 latach przerwy. I wtedy zawieszono imprezki B) Ale w tę sobotę ponownie ruszyliśmy. Widać było jak ludziom tego brakowało (pomijając tych co "na uboczu" imprezowali 24/7 :D). Super. Było wszystkiego po trochę od każdego, techniawa, trensiory, house.
Sam ostatnimi czasy grający więcej industrialnych brzmień sięgnąłem po trochę rzeczy które miałem w setach 10-12 lat temu, siadły jak ta lala a to dopiero początek lata Miłego tygodnia.

Cień i kość.. Na chwilę włączyłem jeden odcinek zobaczyć co to itd, jestem w połowie 2 a o 5 rano w auto :x
ecebb83a-f5fd-415b-b2fd-168957939951
tomek

@lubieplackijohn wiesz co, nie powiem czy jakieś super - ale fabuła wciągnęła na tyle że chciałbym cały sezon jednym ciągiem pocisnąć, taka fantasy ale widzę że jest też książka to sprawdzę kiedyś może jak czas będzie:) bardziej lubię sf prokroju star treka, sunshine, event horizon, itp chociaż fantasy też się zdarza, może dlatego. 2 pierwsze odcinki spoko (jw wspomniałem chętnie bym teraz cały sezon skończył) - lecę w kimono a jutro oglądam dalej.

Ciekaw jestem ile osób pamięta takie numery, ile osób przy nich zaczynało przygodę z elektronika Osobiście bardzo lubię do takich numerów wracać. Takie momenty jak pierwsze zetknięcie w 1996 z elektronika na vivie to pamiętam jakby to wczoraj było
siRcatcha

za stary jestem na zaczynanie, ale bardzo dobrze pamiętam

Jestem z czasów świętej trójcy: Inqu-Bardo-Sphinx